... ostin tänään itselleni lahjan
kalenterin ensivuodelle - ja mikä ihana kutina alkoikaan virrata luista ja ytimistä tai jostain
...
ALOITUSSANAT - PUNAINEN LANKA VUODELLE 2008
Jokainen aamu tuo tullessaan oman siunauksensa,
siunauksen joka on tarkoitettu yksin sille päivälle
ja jota ei voimpanna talteen tai käyttää hyödykseen aina tarvittaessa.
Coelho~ Kolumni vuoropuheluja mestarin kanssa .....
Ah miten viisaat sanat - kolahtaa itsekin ihan kuusnolla - sillä juuri noin olen elänyt . että olen siirtänyt syrjään sen siunauksen joka oli tarjottu juuri sille päivälle - ja laitoin ne siunaukset sitten varastoon - jolloin ne menetti siunauksensa - ne oli tarkoitettu juuri siihen hetkeen - vaan kun ajattelin aina että pahan päivän varalle - eli kituuttelin ja kitkuttelin tätä päivää - ja siisrin siunausta säilöön -
Nytpä oikein kolahti - totta toptisesti - täytyy kertoa miten "tämä kirja" sattui käsiini tänään - NO muina naisina kävelin ostoilla - ja yhtäkkisesti alkoi suuri suomalainen kirjakauppa vetää puoleensa - menin sisään - katselin sinne ja katselin tänne - ja ihmettelin ETTÄ mitäs mitäs
- sitten alkoi jalkani kävellä
kaupan takaosaa kohti - ja annoin niiden viedä minua JA pysähtyä esittelypöydän viereen jossa sitten aivan silmieni korkeudella oli pino Paulo Coelhon kalentereita vuodelle 2008 - ja se oli kuin leimahdus - kun otin kirjan käteeni ....
Tuli olo ETTÄ aina joskus jätän tilauksia - "sinne jonnekin " että kertokaas nyt että miten
ja tämä kalenteri on sivuillaan niin täynnä vastauksia JO kirjan nimi" arvoitus - kalenteri 2008" - aivan - on ollut arvoitus .... vaan nyt
Ihan tuli mieleeni eilinen Atlantiskortti - täytyykin käydä etsimässä se linkki ...
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20601.msg173364#msg173364aina vain ihmetyttää nämä ihmeet joista syntyy tämä synkronia ... ja hyvä näin että ihmetyttää -
taaviisuinen