Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jousimies, leijona + seksi  (Luettu 6127 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« : 28.10.2007 22:11:07 »

joo-o tällasta. tarvin apua Cheesy haluan huomiota mun mieheltä! mut se kattoo mieluummin tv:tä ja pelaa tietokoneella.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2011 11:38:42 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.2007 11:05:16 »

tämmöinen idis.. pistä se pelaamaan oikeita pelejä, siis urheilua, jos sieltä tulis kosketusta fyys maailmaan ja sen sellaiseen- mitens se ennen skulas - tutki kaikki mitä sanotaan leijonan siitä puolesta, imartele sitä tms - eix muka  askendentti vaaka keksi-
« Viimeksi muokattu: 29.10.2007 13:42:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2007 14:16:01 »

kyllähän se futista harrastaa kesäsin.

tuosta kehumisesta.. et kyllähän sitä ehkä vois harrastaa, mut oon jotenki antanu itestäni niin paljon suhteen alkuaikoina, että vaatisin jo jotain itellenikin.. jotenkin siis en enää jaksais kokea sitä antamisen iloa, kun ei itse saa mitään takasin. eli periaatteessa ois kiva kuulla useammin ku kerran kahessa vuojessa olevansa kaunis.

plaa. luulis et sen  askendentti  jousimies  olis ees pikkusen samanlainen ku mää.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 29.10.2007 14:28:36 »

tutki hyvin tarkkaan se kohta dienstissä mikä kuvaa hänen tyyliään rakastaa.. katsonpa itsekin- tällainen meno on nousuvaa´alla, siis sinä minä ja minun uusin..

Ascendant in Libra

With your Ascendant in Libra, you have almost an addiction to physical beauty and grace in sexuality.

If there is a disadvantage to this position, it is that you idealize love so much that it is difficult for any partner to live up to your expectations, both physically and emotionally. Occasionally you must come down to earth, for otherwise you may set your sights too high for any realistic relationship.

In most relationships, you are the one who develops ideas rather than the one who thinks of them. However, you must give your lover plenty of room for personal development and avoid the temptation to be manipulative in order to get your way.

If the relationship is well balanced, you can shape and articulate it to the point that others will see you both as "beautiful people."
« Viimeksi muokattu: 29.10.2007 14:31:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lennu-64
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 26.11.2007 21:43:31 »

Shocked ohhos ollaanpa lähekkäin noissa merkeissä ja mun ex on kuin sun miehesi... kävin huvikseni tarkistelemassa karttoja  :Smiley
Ainoa neuvoni on.... muista itsesi, eläkkä ala vaan nöyristelemään, vaan kunnioita itseäsi Smiley siihen kaatu meidän juttu, kun en muistanut kunnioittaa omaa itseäni...

tsemppiä eloon ja muista... sä olet hyvä juuri semmoisena kun olet  Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Jousimies
Kuu Vesimies
Merkurius Kauris
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt
Lennu-64
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 27.11.2007 18:40:20 »

Smiley juuh tavallaan tein mieliksi, vaikka en tehnytkään, unohin vaan oman eloni, ain tuli muut ennen mua, itsellenikin  idiot2

Vaikka olen mä edelleen semmoinen kun ennenkin, ainoastaan että olen oppinut panemaan itsenikin muiden edelle  Smiley

Juuh hyvin voi olla vaimo ja rakastajatar samassa persoonassa...   Wink angel smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Jousimies
Kuu Vesimies
Merkurius Kauris
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: