Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tulipalo  (Luettu 3216 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 18.11.2007 16:10:44 »

mitähän tää mun uni tarkoitti vai tarkoittiko mitään? en ainakaan itse osaa yhdistää mihinkään.näin viimeyönä sellaista unta että olin kahden siskoni kanssa menossa keittiöön meidän kotona,huomasin että verhotangossa kipinöi vähän väliä pieni kipinä,pelättiin että se syttyy palamaan ja toinen siskoista meni avaamaan vesihanan että se sammuis,mutta ei kuitenkaan laittanut sitä vettä siihen kipinään.ja samalla toinen sisko sytytti valot valokatkaisimesta ja siitä johtuen koko keittiö RIEHAHTI tuleen.juostiin vessaan ja muistan siinä juostessani että siskot oli mua edellä ja mua otti hirveesti henkeen,kaaduin siihen vessan oviaukkoon silleen että olin vaan puoliks siinä vessassa.Meidän piti pidättää hengistystä ettei se tuli leviäs ja sit se palo sammui. myöhemmin siinä unessa mun isoinsisko alkoi kertomaan että sellaiset palot on tosi vaarallisia ja hyvä etten kuollut,ja sanoi että oon tosi rakas. sit heräsin... Huh
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1 : 22.11.2007 11:32:25 »

Kiitos vastauksestasi. :Smiley Tuossa voi hyvinkin olla jotain perää... Ja suhteeni pikkusiskooni on aika ajoin hyvinkin myrskyisä ja riitainen.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: