Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuolin mutta heräsin taas eloon (sain lapsenkin)  (Luettu 3132 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« : 04.12.2007 21:35:53 »

Suhteellisen lyhyessä ajassa jo toinen uni, kun saan vauvan, mutta nyt kuolin synnytyksessä.

Varsinaista synnytystä ei ollut, mutta kerrottiin, että synnytys olisi vaarallinen minulle. Huone oli todella alkukantainen synnytyssali, ei mitään sähkölaitteita. Lapsi syntyi terveenä ja laskettiin pöydälle. Minä kuolin, mutta minua alettiin elvyttämään, iskemään jotain aineita suoniin. Itse ruumiistani irtautuneena olin lapseni luona ja tämä näki minut kun kosketin. Paijasin lastani toisten herätellessä ruumistani. Siinä kesti aikaa ja ehdin ajatella, että lapseni takia haluan takaisin elämään ja sitten lapsi yhtäkkiä hymyili minulle. Minut valtasi suunnaton onnen tunne ja purskahdin itkuun. Samalla minut saatiin takaisin henkiin. Hieman sitä ennen lääkäri tuumasi vierelläni, että minulla saattaa olla vakavakin aivovaurio, koska olen/olin niin kauan poissa.

Unessa vauva ei ollut vastasyntyneen kokoinen vaan hieman isompi, jalat olivat aika isot. Kuten taas aiemmas vauvansaantiunessa vauva oli ensin normaalikokoinen, mutta sitten jossain vaiheessa hyvin pieni, niin että se mahtui käteeni.

Katselin tuolta jo mitä kuolleena oleminen ja lapsi merkitsisi. Että sisäisiä muutoksia olisi. Niitä tässä kaivattaisiinkin...
Mutta entä se, että palaa takaisin elämään???
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 05.12.2007 00:16:43 »

Takaisin elämään palaaminen voisi tarkoitata tässä sitä, että uuden elämän alussa joudut niin rankkaan testiin, että sinusta tuntuu kuin osa sinua kuolisi pois. Ja niinhän se tekeekin - vanha kuolee pois. Olet ehkä luovuttamassakin jossain vaiheessa, mutta alkanut prosessi/asia, jonka olet synnyttänyt, saa sinussa aikaan niin voimakkaan onnen tunteen, että pahimman jakson ollessa ohi, palatessasi takaisin elämään,voit onnellisena huokaista helpotuksesta.

Koettelemus tulee ehkä olemaan raskas ja painaa sinua vielä jälkeenkin päin hetken aikaa, sillä lääkärihän selittää, että sinulla on aivovaurio, mahdollisesti. Aivot tosin t'äsä yhteydessä voivat tarkoittaa järkeä ja fyysistä ajattelua, joka "kärsii", kun henkinen koettelemus lähtee vyörymään eteenpäin. Aivoilla kun ei sellaisia selvitetä, ainoastaan hengellä joka kontrolloi aivojakin Grin
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #2 : 06.12.2007 00:24:52 »

nyt ei kyllä jaksais rankkoja uudistuksia tai uuteen heräämisiä... vai vihjaisiko tuo yksinkertaisesti siihen, että teepä se kandi ja gradu nyt kiltisti siitä pois kuleksimasta, niin pääset elämässäs etiäpäin ja saat sen raskaan taakan (opiskelun) jättää vihdoin taaksesi..?   knuppel2 buck2
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: