Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: missä on elämäni?  (Luettu 3472 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
discosisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 29.11.2005 16:56:05 »

Hei,

Nimeni on Tia. Olen 29vuotias todella kauan hukassa ollut jupiterin lapsi. Yritän niin kova ja välillä tuntuukin, että löydän elämisen "tarkoituksen" ja taas, kuin salama kirkkaalta taivaalta kaikki ajatukset sekaisin, kaikki aatteet, näkemykset, toivomukset, suhteet, työ-asiat...

Olen vailla vakkari duunia, vaikka teenkin koko ajan jotain.. mut mistään ei tule mitään. Olen koulutettu ja todella fixu likka, mutta missään ryhmässä en toimi, pelotan ihmisiä ja siksi yritän yksin hoitaa edes jotain...

siitä on paha mieli, kun niin kovasti haluasin jakaa tämän tietämyksen ja energian joka tässä vaan seisoo ja kääntyy mua vastaan, kun en saa jaettua sitä mihkään.
koko helahoito taas järkkyy ja kaadun omiin jalkoihin  Cry

Tämä siis tapahtuu joka päivä, herään surkuna, sit tulee hymy ja tuntuu voittajalta, sit taas tunnin päästä olen valmis heittää hanskat tiskiin...

Juu juu onhan nyt Saturnus mun lähellä.... mut tätä on jatkunut nyt jo 2vuotta ja sitä ennen koko elämäni pienissä sekä suurissa erissä.

Olen toivoton ja todella hukassa? haluasin olla" Äiti Teresa" ja toisena hetkenä takoo rahaa ja olla " donald truphm".....

ja sit ainut asia, jota haluan oikesti tehdä, joka on laulaa en uskalla, pelkään haukkuja ja sitä etten ole paras....

 en käsitä mix olen suomessa, aina kun olen poissa ( siis olen matksutellut yli 16 vuotta yksinäni ympäri maailmaa )voin hyvin ja viimeksi päätin tulla takas ja ottaa härkää sarvista, luoda itselleni tulevaisuuden, varmuuden vanhoille päiville... ja  nyt taas 2 vuotta vanhempi ja pelkää kyyneltä käsissä....

jos joku voisi katella mun karttoja, itse en ole kovin hyvä siinä ja antaa edes jotain osviittaa mihin mitä juon tännään ... vettä vai kaljaa.. se ois todella ihanaa..

lämpimin terveisin,

Missä on elämäni  jousimies tyttö

171275

jouskari
nouseva/ kuu kaksonen
« Viimeksi muokattu: 05.01.2006 12:29:05 kirjoittanut discosisko » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 08.12.2005 12:38:43 »

Lainaus
Olen toivoton ja todella hukassa? haluasin olla" Äiti Teresa" ja toisena hetkenä takoo rahaa ja olla " donald truphm".....

Hei Discosisko!

Tuo lainaamani lausahdus pisti silmääni eniten. Olen kuullut monesti sanottavan kanavoitujen mestareiden suusta, että ihmiset saisivat kaiken mitä haluavat, jos he vain tietäisivät, mitä he haluavat! Yleisin kommentti on "en halua tätä elämää enää, haluan jotain muuta" mutta kun kysytään mitä ihan tarkalleen haluat, vastaus on "emmä tiiä... jotain muuta vain.."

Universumissa on kaksi vahvaa lakia:
1. laki : Saat kaiken sen mitä haluat
2. laki : Saat kaiken sen mitä pelkäät

Molempiin noihin liittyy vahvasti ajatuksen voima. Jos pelkäät jotain kovasti, se on mielessäsi jatkuvasti. Et voi lakata ajattelemasta sitä. Lopulta tuohon ajatukseen on kertynyt niin paljon voimaa, että se tulee todeksi. Maailmankaikkeus katsoi, että "ahaa, hän ajattelee tätä asiaa noin paljon, hän siis haluaa sitä. Annetaan se hänelle".

Suosittelen, että nyt nostat kissan kunnolla pöydälle!  Wink Tee kaksi listaa - kirjoita toiseen ne asiat, joista et pidä. Toiseen kirjoita niiden vastakkainen, positiivinen puoli. Kun olet tehnyt näin, polta negatiivinen lista pois. Polttaminen haihduttaa pahan pois. Säilytä positiivinen, kannustava lista ja lueskele sitä aina kun siltä tuntuu.
Tee tämän jälkeen kolmas lista. Kirjoita siihen KAIKKI mitä haluat - ihan kaikki. Mitä tarkemmin pystyt kuvailemaan jonkun asian, sen parempi, sillä Maailman kaikkeus ja Henkisen tason auttajat saavat nyt kunnon suunnitelman siitä, mitä he voivat ryhtyä tekemään hyväksesi. Kun olet tehnyt listan, pyydä Alkulähdettä siunaamaan se sekä yrityksesi ja antamaan sinulle voimia jaksaa. Pyydä, että saat sen kaiken hyvän mikä sinulle kuuluu ja sopii parhaiten.
Jos et tiedä ihan tarkalleen, mitä haluaisit, anna edes pieniä viitteitä ja pyydä lopuksi, että saisit jotain sellaista, joka sopii sinulle parhaiten. Oppaasi, enkelisi ja muut auttajasi pitävät kyllä huolen lopusta. Heitä pois pelkosi ja pidä kiinni päämäärästäsi!

Tämä saattaa kuulostaa ihan hömpömpömpölle, mutta se todellakin toimii. Se ei ole kertaakaan pettänyt minua ja tuon avulla olen päässyt haluamiini tavoitteisiin - ja niiden yli! Oli kyse sitten työstä, asunnosta, parisuhteesta, rahasta, jostain tunnepuolen ongelmasta jne. Loppujen lopuksi kun vain jaksaa uskoa ihminen saa sitä mitä haluaa - ennemmin tai myöhemmin. Se ei ehkä tule juuri prikulleen sellaisena kuin halusit - ehkä etsit asuntoa, mutta sen neliömäärä ei täsmääkään siihen mitä pyysit tai vuokra on hiukan kalliimpi kuin odotit, mutta olet kuitenkin muuten saanut juuri sellaisen asunnon kuin toivoitkin.

Huomioitavaa on, että Maailmankaikkeus voi estää sinulta jonkin asian, jos siihen on karmallinen syy. Jos olet päättänyt ennen syntymääsi, että sielullesi on tärkeää kokea syöpä ja kuolla siihen, jotta saat karmasi maksettua, näin myös tapahtuu. Vaikka kuinka pyytäisit saada parantua syövästä, se on kuitenkin oma valintasi, jota Maailmankaikkeus ei voi kumota - onhan sen tarkoitus palvella sinua ja se on vain omaksi parhaaksesi (muuten saattaisi käydä niin, että joutuisit kokemaan kahta hirveämmän taudin seuraavassa elämässä!)

Toivottavasti tästä oli sinulle jotain iloa! Tiedän miten kamalan vaikeaa on yrittää pitää mieli iloisena synkkänä hetkenä. Anna sen synkkyyden virrata vain lävitsesi, mutta pidä silti katseesi tiukasti siinä, mitä haluat. Ei pahaa mieltä tulekaan haudata, vaan se pitää käsitellä pois jollain tapaa, mikä vain itsestään tuntuu hyvälle (kunhan se tapa ei ole sinulle itsellesi tai muille vahingollinen).

VOIMIA! smitten
tallennettu
discosisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 05.01.2006 12:32:02 »

smitten

Kiitos kummallekkin vastauksista. Tulee hyvä mieli huomata, et kyl jotain sentään kiinostaa...

On tää kyl älytöntä, kun kaikki avut annettu elämälle ja mitään niistä ei käytä. Kaikki ystäväni täll polulla ovat aina sanoneet mun olevan liian nopea, mut minkäs sille voi... on vaan vaikea keskittyä ja jännittää katsoa sisimpään...

No härkää sarvista ja kokeilemaan. Ei tätä surua jaksa kukaan ainiaan...

Hyvää uutta vuotta

Tia
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: