Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« : 04.01.2006 15:35:43 » |
|
Heips Yksi päivä mietin parisuhdettani. Huomasin erään seikan: "seurustelimme" 5 kk. kihloissa 5 vuotta Nyt helmikuun alussa tulee täyteen 14 vuotta avioliittoa. Mutta entäpä ensi vuosi tulee täyteen 15 vuotta, mietin tuleeko mahdollinen ero vai mikä? Kaikki on ok. Ei mitään ihmeempiä, parisuhde toimii rutiinisti. Minä vain haluan muutosta, koska olen jotenkin muuttunut, en tiedä miten. Pyristelen ikään kuin irti liian sitovasta suhteesta, olen tekemättä tiliä elämästäni edes siipalle. Kaipaan uutta ja vapautta, mutta en parisuhteen kustannuksella. Mitäs te sanotte? Stareyes
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 04.01.2006 16:23:28 » |
|
CHRISTIAN DIOR Voi kiitos paljon . En mää mitään henkilökohtasesta numerologisesta vuodesta mitään tiedä Paan sulle viestiä tulemaan CIAO
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #3 : 04.01.2006 19:50:08 » |
|
Muutosta. KYLLÄKAIT`... EI pidä mennä " halpaan " ja aloittaa esim. parisuhteesta, varsinkaan, jos se on toimiva. Antaa kollektioiden toimia siellä jossain ! Näkökulma omaan asenteeseen, esim. " irtiotto " ! ? Tarvitseeko toisia heittää yli laidan, jotta saa vapauden ! Kysyn vaan ?
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:28:35 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 04.01.2006 21:55:50 » |
|
KEHO Joo, näin voi tosiaankin olla, ajatuksissasi on totuutta, kiitos PIETRO Nyt en oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit? oliko tuo jokin heitto, "huuli"? Haluan siipalleni kaikkea hyvää ja muuta, olen loukkaamatta häntä "väärien" pyyteitteni takia. Vaan niin, että minun oma elämä muuttuu, siksi miksi olen muuttunut tai muuttumassa. Ehkä tämä onkin sitä uuden tulemisen kipua ja vanhan pois jättämistä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #5 : 04.01.2006 23:39:38 » |
|
Stareyes En tiedä mikä syntymäpäiväsi(pv/kk/v)numero on,mutta numero viisi kuvaa vapautta. VAPAUS:Numero 5 on puolessa välissä numerosarjaa 1-9.Ihminen on tullut tienhaaraan.On tullut aika laajentaa elämää ja kokemuksia.On aika muutoksille,tapahtumille ja seikkailuille.Viisi antaa mahdollisuuksia.Ihmisen,jonka numeroihin liittyy viitonen,on opittava tekemään päätöksiä ja valintoja.Hänen tulee käyttää vapauttaan rakentavalla tavalla.Muuten monet vaihtoehdot ja mahdollisuudet saattavat johtaa fyysisten tarpeitten tyydytykseen,esim.ylensyöntiin,alkoholiin ja seksiin. AVAINSANAT:Kekseliäs,muutokset,aktiivisuus,matkat,seikkailu. VÄRI:Sininen PLANEETTA:Merkurius Tässä jotain viitosesta.Itse varmaankin tiedät parhaiten,mihin sen tarjoamaa vapautta haluat käyttää. KEKSELIÄISYYTTÄ JA SEIKKAILUMIELTÄ MUUTOKSEN MATKOILLESI
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #6 : 05.01.2006 01:03:07 » |
|
Ehkä tämä onkin sitä uuden tulemisen kipua ja vanhan pois jättämistä?
Sitähän lienee se. Joskus huulikin tekee kipää, ( puhuttu ) ! ? N.S. kasvamme erilleen ( kokoajan ). entä sitten ? Antaen arvon toisen n.s. ( pysähtyneisyydelle ) ! ! Muistaen, että omallakin kasvulla on rajansa ! ? AIKAA ON.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:29:05 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #7 : 05.01.2006 11:15:22 » |
|
Stareyes En tiedä mikä syntymäpäiväsi(pv/kk/v)numero on,mutta numero viisi kuvaa vapautta. VAPAUS:Numero 5 on puolessa välissä numerosarjaa 1-9.Ihminen on tullut tienhaaraan.On tullut aika laajentaa elämää ja kokemuksia.On aika muutoksille,tapahtumille ja seikkailuille.Viisi antaa mahdollisuuksia.Ihmisen,jonka numeroihin liittyy viitonen,on opittava tekemään päätöksiä ja valintoja.Hänen tulee käyttää vapauttaan rakentavalla tavalla.Muuten monet vaihtoehdot ja mahdollisuudet saattavat johtaa fyysisten tarpeitten tyydytykseen,esim.ylensyöntiin,alkoholiin ja seksiin. AVAINSANAT:Kekseliäs,muutokset,aktiivisuus,matkat,seikkailu. VÄRI:Sininen PLANEETTA:Merkurius Tässä jotain viitosesta.Itse varmaankin tiedät parhaiten,mihin sen tarjoamaa vapautta haluat käyttää. KEKSELIÄISYYTTÄ JA SEIKKAILUMIELTÄ MUUTOKSEN MATKOILLESI Hei Chandra Kuule huomasitpa erittäin mielen kiintoisen seikan, itse en edes tullut ajatelleeksi, sillä olen Mayamerkiltäni Yliääni vai oliko se sointu, voi pojat ! Tulee vain mieleen, että mistä ihmeestä nuo Mayatkin sen tietää minkälainen vastarannankiiski olen , viitonen on syntymävuoden luku, jee Henkilökohtainen numero numerologiassa 10, eli kohtalo (ko)? Täytyy vain todeta, että kyllä mua on sitten "siunattu" melkoisella määrällä haasteita......
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dorian
Kohtuuastroilija
ylämäkialamäkiylämäkialamäki
|
|
« Vastaus #8 : 05.01.2006 11:29:49 » |
|
Ai, voiko numerologiassa esiintyä numeroa 10? Kun mielestäni se toimii 1 - 9 välillä olevilla numeroilla, josta poikkeaa vain 11, numeron kaksi mestariluku ja 22, numeron neljä mestariluku. Ennemminkin henkilökohtainen lukusi on yksi. ...nooo...onhan ne voineet tuotakin muutella. Tästä on sentään aikaa, kun numerologian kanssa pelasin. Melkoinen harppaus. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #9 : 05.01.2006 12:03:09 » |
|
Ai, voiko numerologiassa esiintyä numeroa 10? Kun mielestäni se toimii 1 - 9 välillä olevilla numeroilla, josta poikkeaa vain 11, numeron kaksi mestariluku ja 22, numeron neljä mestariluku. Sivuhuomautuksena semmoinen, että joo kyllä ne tulkinnat tehdään näiden loppuun asti supistettujen numeroiden perusteella eli 1-9+mestariluvut. Mutta jokainen numerosarjakin on merkityksellinen eli ei ole välttämättä ihan sama muodostuuko se ykkönen 28:sta, 37:stä tai 46:sta. Jokainen voi antaa oman vivahteensa siihen ykkösen tulkintaan. Ja kympistä vielä. 10 numerona on oikeinkin merkittävä, sillä sitä voidaan tulkita kaikkien numeroiden kokoajaksi, kaikkinaiseksi täydellisyydeksi ja kokonaan loppuun saatetuksi. Mutta Stareyesin kohdalla ja muutenkin numerologisissa analyyseissä varmaankin on hyvä lähteä siitä ykkösestä liikkeelle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 05.01.2006 13:55:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #11 : 05.01.2006 22:54:19 » |
|
Stareyes! Jos joku tekisi koko numerologisen tulkinnan sinulle,niin syntymäajasta tulisi ykkönen. Kirjoitan sinulle kuitenkin vielä tuosta 10:stä,jos siitä tunnistat karmallista opittavaa itsestäsi. 10:ONNENPYÖRÄ(Tarot.kohtalonpyörä) Isis ja Osiris ovat numeron 10 symboleja.Tämä on nousun ja laskun numero,henkilökohtaisista toiveista riippuen.Nimi tunnetaan hyvästä tai pahasta,valituista toimista riippuen.10 pystyy nostattamaan äärimmäisiä rakkauden tai vihan-kunnioituksen tai pelon reaktioita.Kunnian ja häpeän välillä ei ole mitään keskitietä.Jokainen tapahtuma on itsensä päätettävissä.10 kuvaa rakkautta(engl.l0ve)ja valoa (l1ght),jotka luovat kaiken kuviteltavissa olevan ja se myöskin sisältää koodin( 1mage 10 0rdain).Kuvittele jotain ja se toteutuu,päätä asia ja se tapahtuu.Tämä numero pystyy toteuttamaan luovia ideoita,mutta kannattaa olla varovainen,koska äärimmäinen luovuus sisältää myös vastakohtansa:äärimmäisen tuhon.Itsekuri ja ääretön myötätuntoinen ymmärtämys toisia kohtaan täytyy olla osana edellistä,jotta jälkimmäisen kaltaiselta onnettomuudelta vältyttäisiin.Kurin tulee olla ennen hallintaa.Valitettavasti jotkut 10-ihmiset eivät ymmärrä voimiensa mahdollisuuksia ja siksi ovat erittäin turhautuneita ja tuntevat tyytymättömyyttä ja joskus käyttäytyvät ylpeästi ja hyökkäävästi peittääkseen näitä tarpeettomia alemmuuden tunteita. TÄSSÄHÄN TÄTÄ,,, Tuosta 5 vapaudesta vielä.Eräs minulle hyvin läheinen 5- ihminen opettelee sitä vapautta kyllä kovimman kautta.Välillä pitää muurien sisälle mennä opettelemaan.Elikäs Pietron kanssa samaa mieltä,että ällös ystävä hyvä ukkoas ensimmäittenä pihalle heitä! ILOA ELÄMÄÄSI SYLIKAUPALLA TOIVOTAN!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 05.01.2006 23:11:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #13 : 05.01.2006 23:35:32 » |
|
STAREYES Kiitos! Hyvä jos siitä tunsit itsesi ja sait lämpimän mielen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|