Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lottoaminen, arvat...veitset  (Luettu 4973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« : 14.12.2007 06:35:10 »

Tuossa viime kirjoituksessani "avaruusalus" oli myös lottoamisesta. nyt viime yönä jälleen lottoaminen tai oikeastaan jokeri peli tuli uniini... rivi oli 2 numeroa vaille oikea. mutta se rivi ei ollut edes minun vaan jonkun toisen.  Olen vaaka ja kävin tsekkaamassa lauantain horoskoopin.. siellä kehoitettiin menemään lottoamaan, arpoja myyvään kioskiin!   Cheesy

taidan käväistä tekemässä  muutaman lottorivin.. kerron heti jos jotain tulee!

sitten kysymys: mikä ´merkitys on veitsellä unessa? ja jos niitä on monta..tiellä..matkan varrella. ja etsin sitä tietynlaista veistä.

nyt taitaa olla mulla sellainen aika että aika herkässä nämä intuitiot ja unet.. onhan nuo olleet jo jonkun aikaa levossa. taas on se aika...

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 14.12.2007 17:10:38 »

Veitselle löytyi tällaista selitystä:

Veitsi
Jos kannat unessa veistä mukanasi kertoo se vihasta, aggressiosta ja/tai erosta. Elämässäsi saattaa olla jotain, joka sinun pitäisi leikata irti itsestäsi ja heittää menemään. Vaihtoehtoisesti veitsi symboloi jotain eripuraa elämässäsi aiheuttavaa asiaa. Olet ehkä aikeissa katkoa sidoksiasi tai irtautua jostakin ihmissuhteesta.
Tylsä veitsi unessa lupaa, että kova työsi ei saa ansaitsemaansa palkintoa. Et saa ehkä palkintoa lainkaan.
Jos haavoitut veitsestä symboloi se maskuliinista tai eläimellistä aggressiivisuutta.
Sähkökäyttöinen veitsi unessa kertoo, että sinulla on voimaa päästä perille asioiden todellisesta laidasta hyvinkin nopeasti.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: