Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto oppositio Venus ?  (Luettu 4098 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« : 07.01.2006 16:00:25 »

Olisi kiva kuulla näkemyksiä, ajatuksia, tulkintoja ja kokemuksia tästä 'kuviosta'.
Eli Pluto oppositio Venus...
Itselläni on kyseinen kuvio ja ei tunnu kovin helpolta...
Minulla on siihen Sepon tulkinta, mutta olisi todella mukavaa kuulla muitakin näkemyksiä.
Kiitos!
 smitten
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2006 16:20:48 »

Tämä aspekti onkin esiintynyt viime päivinä useassa keskustelussa.

Minun kartaltani se löytyy myös ja yleisimmän tulkinnan mukaan se tuo mukanaan mustasukkaisuutta - joko itselle tai omistushaluisten kumppaneiden muodossa.

Skyscriptin nettisivulta luntattuna ylipäätään intohimoiset - sekä tunteellisesti että seksuaalisesti - suhteet ovat ominaisia. Tämän intohimoisuuden vuoksi esiintyy usein parisuhteeseen liittyviä ongelmia ja saatat vetää puoleesi niitä vääränlaisia partnereita. Paitsi mustasukkaisuutta, myös diktaattorin asennetta voi esiintyä sinussa tai kumppanissa. Taipumus yrittää muuttaa kumppania on pahasta, pitäisi oppia tekemään komromisseja. Myös liikesuhteissa voit kohdata haasteita ja kilpailua.

Itsestäni voisin sanoa, että ongelmana eivät ole niinkään mustasukkaisuus tai väärät kumppanit, vaan lähinnä nuo valtataistelut - näin nykyisessä suhteessa. Minulla tämä oppositio on kuitenkin osa leijaa sekä kirjekuorta, joten sitä varmasti helpottavat nuo useat suotuisammat aspektit molemmille planeetoille.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 07.01.2006 22:32:31 »

Itselläni on myös  pluto aspect_opp venus ja kaipa se kertoo myös mustasukkaisuudesta. Voisiko kyse olla myös siitä että parisuhteessa tahtoo dominoida?
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 07.01.2006 22:44:03 »

Kiitos vastauksista!  Smiley


Minä en osaa noin astrologisesti kertoilla, vaan jotain vain omien arkipäiväisten kokemuksieni kautta.
Itsellä tuo on nytkin ollut aika ajankohtainen juttu, jotenkin tuntuu, että tuon kuvion 'salaisuus' osaltaan paukahti silmilleni nyt, kun muutenkin on kaikenmaailman kuviot tiukasti päällä.
Mustasukkaisuuden tunteita se on vuosien varrella teettänyt, mikä taas on kokoajan ollut ristiriidassa suuren vapauden ja tilan tarpeeni kanssa, niin itselle kuin muillekin.
Ja kun tähän samaan soppaan vielä sekoittaa näitä eheytymisen juttuja ja oman mielenmaailman vääristymien pakahtamisia omille silmille, niin on herännyt kysymyksiä, että mitä aluetta minuudesta astrologia lopultakin tulkisee...? idiot2
Vaikka taitaahan siinä osaltaan ollakin eri syvyys asteita, niin olen ymmärtänyt.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: