Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uimahallit ja vessat  (Luettu 2466 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 13.01.2008 21:52:57 »

Tämä ei ole ihan ajankohtainen aihe sikäli, että en ole nähnyt tietääkseni muutamaan viikkoon näitä unia. Ne ovat kuitenkin jo muutaman vuoden olleet lähes vakioaihe ja vähintään kerran kuussa näin unen, jossa olin joko menossa pytylle taikka uimahalliin/kylpylään. Kuulostaa hupaisalta, mutta varsinkin noissa veski unissa tunnelma on hyvin ahdistava, sillä lähes aina kyseessä on ollut jossain määrin julkinen wc, ja usein niistä ovat puuttuneet lukot (tai lukot ovat olleet huonot) ja väliseinät. Aivan kamalaa yrittää asioida sellaisessa paikassa, ja jos nämä unet eivät jätä minua rauhaan, joudun yhä uudestaan menemään niihin vessoihin.  buck2

Uimahalliunet ovat outoja, niissä olen jo kylpylärakennuksessa, mutten koskaan pääse altaaseen asti. Parhaimmillani olen päässyt suihkuihin, mutta yleensä uni tyssää ennen sitä, jo pukuhuoneeseen. Näitä unia näin pari vuotta sitten hyvin tiheään, mutta nyt ne ovat lakanneet, toivottavasti, ainakin todella paljon harvemmin uimahalliin unissani enää eksyn.

Mietin vain, että mitähän hiiskattia nuo unet oikein viestittävät? En pidä erityisemmin uimisesta enkä käy koskaan uimahallissa jos koulun pakollisia ei lasketa. En sikäli kyllä vihaakaan sitä enkä pelkää vettä. Ihan outoa. Minusta tuntuu, että ne ovat liittyneet silloiseen elämänvaiheeseeni, mutta miten, sitä en kyllä tiedä.
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: