Mulla on ollu ihan samanlaisia "oireita" silloin kun olin masentunut.
Ruoka ei maistunut todellakaan,ja mä oon muutenkin tosi hoikka niin eihän se hyvää
tehnyt kun ei pystynyt syömään,ja mahassa viilteli kauheita viiltoja ja saatoin herätä yöllä
niihin kipuihin enkä pystynyt liikkua kun oli niin kipee maha ja itkin vaan
Olin niin huonossa kunnossa että menin sit lääkäriin ja mut laitettiin kaikkiin
mahdollisiin tutkimuksiin ja mitään ei löytynyt,lopulta menin ravintoterapeutille mutta
ei sekään oikeen auttanut silloin kun en jaksanut sitä ottaa tosissaan ja lopetin sen sit kesken...
Tuntu niin AHDISTAVALTA väkisin yrittää syödä ja varsinkin kun kaikki teki siitä niin ison numeron.
Juoda kyllä pystyin,ja välillä sain sellaisia kohtauksia että ängin itseni täyteen ruualla niin että tuli
todella oksettava olo,ja nautin siitä olosta.
Nämä kaikki oli seurausta ihan psyykkisistä jutuista ja eräästä ihmissuhteesta joka meni
päin h*lvettiä enkä tajunnut lopettaa ajoissa vaikka mun tunteita vaan käytettiin hyväksi.
Luojan kiitos se on nyt ohi.
Sain silloin sellaisia itkukohtauksia yksin yöllä ja mietin kaikkea itsemurhasta alkaen...
Onneksi pääsin takas jaloilleni,vaikka kyllä vieläkin jos on hirvee stressi kaikesta niin ei
taas meinaa ruoka maistua,niinkuin nyt tämän muuton myötä on aikalailla stressiä,
mutta yksinkertaisesti väkisin syön,
koska en todellakaan halua laihtua tästä enempää,kun en oo muutenkaan ihan sinut vieläkään
kroppani kanssa koska haluaisin siihen lisää kiloja.
Mutta eteenpäin on aina mentävä
Mutta todellakin laihuus ei aina ole ihannoitavaa ja itseäni harmittaa niin kun monet
sukulaiset tai tuttavat oikeen kyylää jos oon kylässä että syönkö varmasti hyvin
ja sanoo että "ota vaan lisää että kyllä sulla on varaa lihoa" ne ei ehkä tajua
ettei sellaiset puheet tunnu hyvältä
Nojoo,mutta enpäs halua miettiä enempää noita juttuja,
jokapäivä mun pitää kyllä edelleenkin keskittyä että muistan/jaksan syödä,
kun mulla ei oo mitään ruoka aikoja tai ruokailu tapoja että monelta syön ja
mitä,syön vähän millon sattuu ja mitä sattuu,joskus saatan huomata illalla etten oo
syönyt kuin leivän ja jugurtin koko päivänä,
silti ei oo erityisemmin nälkä.
Mutta pikkuhiljaa... Kyllä ruokaa menee jo melkeen normaalin verran alas päivittäin
Siitä ei vaan sais tulla sellainen että "pakko mun on syödä" juttu.
Sori,meni vähän sekavaks