Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miten harjoittaa kykyjä!?  (Luettu 3975 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« : 19.01.2008 11:46:56 »

heipähei kaikille!

kykyni ovat nyt tauolla kimä on inhottavaa.. mutta tiedän niiden tulevan kun olen valmis. tällähetkellä teen ilmeisemmin matkaa itseeni ja siihen mitä olen.. (täytän piakkoin 30v. enteilevää kriisiäkö  uglystupid2) no olen matkassani onnistunut hyvin. vain positiivista asiaa tullut eteen vaikkakin negatiivisten asioiden kautta.

tunnen suurta sisäistä tunnetta, voimaa, energiaa, pakottavaa tarvetta päästää se pois.. tunsin samallaista nuorena. tiedän sen liittyvän näihin kuvioihin. olen sosiaalinen ja tunteellinen vaaka ja oliko se nouseva leijona.. (opettelen näitänkin merkkejä). 

Oma kykyni on vahva intuitio. unet. ja se että saatan tuntea toisenihmisen tunteet, mielen, ongelmat, ym. miksi sitä voisikaan ikinä kutsua..?!  uskon syvästi tuonpuoleiseen ja siihen että joku on kokoajan vierellä.. idiot2  angel

muutamia esimerkkejä.. huoneeseen johon menen lamppu yhtäkkiä poksahtaa, joskus joudun kääntymään että onko selän takana joku kun tunne on niin voimakas.. kerran tuli keittiössä voimakas tuoksu -tuore kukka niinkuin ruusu mieleen tuli heti hautajaiset. sanoinkin isälleni että haistatko tuon. eikä se haistanut kuin kahvin.  tässä siis muutamia outoja..

kysymys kuuluukin: miten voisin harjoittaa näitä kykyjäni ja esimerkiksi näkijänkykyä?intuitiotani?

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2008 13:08:59 »

....
kysymys kuuluukin: miten voisin harjoittaa näitä kykyjäni ja esimerkiksi näkijänkykyä?intuitiotani?

Hei "max.79"

Oletko lukenut
Caroline Myss: Hengen Anatomia

Itse olen juuri aloittanut kirjan lukemisen
- kirjassa opetetaan tuota
intuitiivista kykyä ja parantamista

Klikkaa
Caroline Myss; Hengen Anatomia

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.01.2008 14:27:51 »

kiitos vastauksista. etsin kirjan käsiin ja kokeilen pääntyhjentämistä..   jospa ne kanavat avautuvat pikkuhiljaa.

smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2008 15:57:08 »

Jos olet hyvä unien tulkitsija niin voit antaa tulkkausapua täällä foorumin Uni-osiossa. Samoin jos koet halua nostella riimuja, taroteja tai katsella muuten vain toisille ihmisille apua, onnistuu se tässä osiossa.

Katso, mikä kyky vetää sinua eniten puoleesi! Minä olen kovin mieltynyt noihin taroteihin, vaikkei minulla olekaan mitään tarotkoulutusta, kun puolestaan esim. reiki ei kiinnosta yhtään - ainakaan vielä. Kannattaa keskittyä aina siihen kykyyn, mikä tuntuu mukavalle ja josta saa itsekin irti eniten. Intuition kuunteleminen tässäkin asiassa, kuten kaikessa mahdollisessa elämään liittyvässä, on hyvin suotavaa Wink

Meditointi on hyvä keino pitää kanavat tasapainossa, samoin jooga ja esimerkiksi reikissä käyminen. Energiaa kannattaa purkaa, jos sitä on ihan valtavasti, jottei se jumi paikoilleen ja räjähdä sitten silmille Grin Jatkuva eteenpäin menevä liike on universaalille luonnollista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: