heipähei kaikille!
kykyni ovat nyt tauolla kimä on inhottavaa.. mutta tiedän niiden tulevan kun olen valmis. tällähetkellä teen ilmeisemmin matkaa itseeni ja siihen mitä olen.. (täytän piakkoin 30v. enteilevää kriisiäkö
) no olen matkassani onnistunut hyvin. vain positiivista asiaa tullut eteen vaikkakin negatiivisten asioiden kautta.
tunnen suurta sisäistä tunnetta, voimaa, energiaa, pakottavaa tarvetta päästää se pois.. tunsin samallaista nuorena. tiedän sen liittyvän näihin kuvioihin. olen sosiaalinen ja tunteellinen vaaka ja oliko se nouseva leijona.. (opettelen näitänkin merkkejä).
Oma kykyni on vahva intuitio. unet. ja se että saatan tuntea toisenihmisen tunteet, mielen, ongelmat, ym. miksi sitä voisikaan ikinä kutsua..?! uskon syvästi tuonpuoleiseen ja siihen että joku on kokoajan vierellä..
muutamia esimerkkejä.. huoneeseen johon menen lamppu yhtäkkiä poksahtaa, joskus joudun kääntymään että onko selän takana joku kun tunne on niin voimakas.. kerran tuli keittiössä voimakas tuoksu -tuore kukka niinkuin ruusu mieleen tuli heti hautajaiset. sanoinkin isälleni että haistatko tuon. eikä se haistanut kuin kahvin. tässä siis muutamia outoja..
kysymys kuuluukin: miten voisin harjoittaa näitä kykyjäni ja esimerkiksi näkijänkykyä?intuitiotani?