nikki
|
|
« : 30.01.2008 12:11:37 » |
|
olin ensin kotipaikan pellolla,sinne oli pystytetty valtavia metallisia kynttilänjalkoja,toinen perinteinen kolmihaarainen ja toinen modernimpi hitsattu,suorakaiteen muotoinen,jonka älysin vasta kynttilänpaikasta kynttilänjalaksi, se oli jonkinlaisen metalliverkon avulla kiinni ylhäällä voimalinjassa, sitten menin tupaan,isä ja äiti olivat siellä, isä kutoi mattoa,väärästä päästä loimitukilta, juovissa oli punaista paperinarua,isä lopetti ja sanoi että nyt se on valmis,minä siihen että kudo siihen vielä kolme riviä tuota paperinarua,on helpompi solmia päät eikä se purkaannu niin helposti,ei halunnut ja minä olin äksy, matossa oli kuvio vasemmassa laidassa,toispuoleinen, minä ihmettelin sitä,mutta äiti sanoi että sinähän sen suunnittelit ja se on nyt jo vähän vanhanaikainen muttei se haittaa, sitten menin joillekin festareille serkun maille, kaukana tiellä näkyi mopokilpailu, olin kuormalavalla ja näin kuinka serkkuni flirttasi jonkun lipunmyyjän kanssa,en halunnut heidän huomaavan minua, minulla oli mukanani tyyny ja peitto, hyppäsin alas ja tyyny humpsahti jonkun tytön syliin, "sori" , "ei se mitään,ei ois uskonut että se lentää tänne asti" juoksin mäkeä alas rantaan,jätin petivaatteet rannalle, vesi oli viileähköä,mutta uintikelpoista, kysyin onko kukaan uinut,ei ollut, kahlasin etenpäin,eteeni tuli kumpare ja veden keskellä oli polku,harpoin sitä eteenpäin,vesi muuttui kumman lämpimäksi, kysyin kahdelta vedessä seisovalta tytöltä miksi se on niin lämmintä,he sanoivat että se johtuu tuosta,"sen synnytyksen aika on" nyt vasta älysin vedestä nousevan valtavan pytonin pään, se oli kiepillä kumpareella,se oli julmetun suuri ja pelottava ja samalla kaunis, nostin "puujalkani" ilmaan ja tuumasin että nyt mentiin ja lujaa, jalkani näytti kuin matosyötiltä siinä ilmassa, en kerennyt minnekään,salamannopeasti käärme avasi valtavan kitansa ja tarras minua kurkusta kiinni,leuat olivat kaulani ympärillä,se ei purrut eikä nielaissut minua, se piti minut tukevalla otteella paikallaan ja alkoi synnyttämään
|