Onko teissä ketään
samalaisia yhdistelmiä? Lukisin mielellään kokemuksianne kuinka suhde on onnistunut. Kauanko olette olleet yhdessä, ja millainen tie on matkan varrella ollut.
Olen itse herkkä, epäluuloinen, mutta toisaalta jääräipäinen rapu-nainen, ja jotenkin tuntuu että tuohon kovakuoriseen skorpioniin ei saa sellaista "yhteyttä" kuten toivoisin. Koko suhteemme ajan olen elänyt niin että jos jään yksin pärjään joka tapauksedssa. Onko kenties tyypillistä ravun epäluuloisuutta
Tuntuu että arvomme ovat todella kaukana toisistaan aika ajoin. Pitkään olemme jo yhdessä olleet, mutta "jotain" puuttuu joka olisi itselleni tärkeää. Välillä olemme olleet tilanteessa että jatkamme elämää erillään, mutta lapsi on pitänyt meitä yhdessä omasta milestäni ikäänkuin velvollisuuden tunnosta. Nytkin on sellainen olo, että skorpioni voi mennä, pärjään ihan itsekin lapsen kanssa.
Onko todella niin, että skorpioni tarvitsee sellaista palvontaa, omalle ylhäiselle olemukselleen, että hänen on saatava mennä esim. kapakkaan kuulemaan omasta viehätysvoimastansa? Tämä sotii
pahasti omaa kotoista ajatusmaailmaani vastaan.