Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pettymyksiä ystävyydessä, tähtikartassako selitys  (Luettu 10761 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #15 : 20.02.2008 00:17:59 »

Hei!

Minulla on myös ollut viimeiset 10v yhtä ongelmaa ystävyyssuhteissa..Tuntuu, että minulle ei vain ole tarkoitettu hyvää ystävää rinnalle Sad Yleensä kaikki loppuu siihen, kun kuulen, että hyväksi ja läheiseksi luulemani henkilö onkin levitellyt minusta perättömiä juttuja tai puhunut muuten vain p*****. Olen myös huomannut sen, että mitään kadehtimisen arvoista ei saa olla (kuten minulla hyvä mies, lapset jne) niin johan puukotetaan selkään. Itse vaan lankean siihen samaan ansaan kerta toisensa jälkeen ja luotan ihmisiin, keihin ei pitäisi luottaa. Annan myös itsestäni aina liikaa, sillä kukaan ei ole sitä vielä arvostanut Cry Olenkin jopa joskus kaiken murheen keskellä "naureskellut" että mikä minussa on vikana, kun miehien kanssa kyllä tulen toimeen, mutta naiset eivät vaan pidä minusta.

Voisiko joku siis tulkita vähäsen (en tiedä kyllä osaanko edes laittaa noita kartan juttuja oikein) mutta minulla lukee näin, huoneiden kärjet; 11. 22(astetta ilmeisesti) :neitsyt:ja 32(astetta) Olen aurinkomerkiltäni rapu ja nousumerkiltäni vaaka.
tallennettu
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #16 : 20.02.2008 16:23:32 »

Hei!

Olen myös huomannut sen, että mitään kadehtimisen arvoista ei saa olla (kuten minulla hyvä mies, lapset jne) niin johan puukotetaan selkään. Itse vaan lankean siihen samaan ansaan kerta toisensa jälkeen ja luotan ihmisiin, keihin ei pitäisi luottaa. Annan myös itsestäni aina liikaa, sillä kukaan ei ole sitä vielä arvostanut Cry Olenkin jopa joskus kaiken murheen keskellä "naureskellut" että mikä minussa on vikana, kun miehien kanssa kyllä tulen toimeen, mutta naiset eivät vaan pidä minusta.

Hei Cheba,

tuo tuntui niin tutulta!!! Minulla  aurinko neitsyt,  askendentti rapu,  kuu kalat,  merkurius , venus ja  mars vaa'assa. Olen törmännyt kokemaasi useamman kerran omassa elämässäni ja todellakin tuntuu siltä, että luottavaista naispuolista ystävää en taida ikinä löytää. En millään voi ymmärtää niitä naispuolisia ystäviä, jotka ovat niin kateellisia asioista, jotka jokainen meistä voi saavuttaa elämässään, kukin omalla tavallaan. Ystävyydessähän pitäisi iloita toisen onnesta kuten hyvästä miehestä, lapsista ja rakkauden täyttämästä kodista  Smiley

Itselläni parhaat ystävät ovat miehiä ja olen heihin tutustunut harrastusten parissa, jossa mielestäni ihminen on juuri parhaana omana itsenään. Sitä kautta on luottamuksen side rakentunut! Selkään puukottaja miespuoliseen ystävään en ole vielä törmännyt.

Ei sinussa todellakaan Cheba mitään vikaa ole!  Smiley Muut naiset vain eivät voi sulattaa hienoa piirrettäsi olla oma itsesi ja tulla toimeen paremmin miesten kuin naisten kanssa  smitten


tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #17 : 20.02.2008 18:21:14 »

Mielenkiintoinen aihe...

Itse olen myös huomannut, että ystävien hankkiminen on aika vaikeaa.. Yleisesti ottaen olen sellainen hölösuu, joka kaverustuu aika helposti kaikkien kanssa, mutta välillä sitä vain kaipaa semmoista ihmistä, jolle voisi avautua, jolle voisi vuodattaa kaikki ilot ja surut, jonka kanssa voisi jakaa kaikki ilot ja surut.. Sad  Kaveeraan suht helposti kaikkien kanssa, viihdyn huomion keskipisteessä, tykkään hauskuuttaa ihmisiä, nauraa ja nauttia kaikista pienistä iloista ja kokemuksista.. Mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että kaikki jää helposti pintapuoliseksi ja kukaan ei sitten jaksa katsoa, että olen todellisuudessa syvällisempi ja herkempi kuin moni uskoisi..

Pitkäaikaisimman ystäväni kanssa on ehkä vähän ajatukset menneet ristiin ja ystävyys on muuttunut hiukan pintapuoliseksi, eli ystäväni ei jaksa kuunnella, jos mulla on suruja.. Iloissa kyllä tukee, muttei suruissa.. Sad

Mä olen siis  aurinko  venus jousimies  askendentti kauris   kuu leijona . 11. huoneen kärki  jousimies - ehkä tuo sitten tuo sitä syntyjen syvien pohdiskelua luonteeseen, tykkään jutella siis kaikesta mahdollisesta mikä mielessä/haaveissa pyörii.. Herkkyyttä tuo varmaan  venus aspect_con neptunus .. Vastaavasti tuo  askendentti kauris tod.näk. tuo sitä semmoista taistelijahenkeä luonteeseen, pidän itseäni melkoisena selviytyjänä Smiley  Toisaalta olen kuullut, että olen aika vaikea lähestyttävä, koska olen pohjimmiltani hyvin vahva ja räväkkä luonne ja ehkä pelottavakin joidenkin mielestä - oliskohan tuo kuu leijona syynä.. Huh  Ainakin nykyinen mieheke sanoi, että kesti aikansa, ennen kuin pääsi mun lähelle ja sai mua hiukan avautumaan..

Aikamoinen kameleontti taidan olla, vahva ja herkkä yhtäaikaa crazy2

Miehekkeen kanssa ollu tässä mielenkiintoisia pohdintoja ainakin alkuunsa, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että mies ei jaksa niin paljoa pohtia noita syntyjä syviä kuin minä.. Mieheke on siis aurinko venus vaaka (hassua, kun meillä molemmilla on  aurinko aspect_con venus ) ja  askendentti neitsyt - on aika ujon puoleinen, seurailee sivusta ennen kuin tulee tekemään tuttavuutta.. 11. huoneen kärki osui hällä  rapu - mitähän tuokin sitten kertoo.. Huh  Toisaalta taitaapi olla vielä herkempi kuin minä, koska  neptunus aspect_squ venus ja tunteista puhuminen ja avautuminen on hälle selkeästi hankalaa, koska  merkurius aspect_squ kuu ja  merkurius skorpioni - eli aika herkästi sulkeutuvaa tyyppiä ilmeisesti.. Lisäksi vähän tuntuu siltä, että sisäiset kemiat menevät ehkä joskus ristiin, syynä tuo parjaamani  kuu aspect_opp kuu ..

Tämmöistä pohdiskelen tässä vaan..
« Viimeksi muokattu: 20.02.2008 18:23:54 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: