Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suuri risti  (Luettu 3095 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« : 16.02.2008 11:25:29 »

Yksi Amerikkalainen astrologi lupaa minulle taivaat ja maat-enka itse nae mitaan maailmaa mullistavaa Huhtikuun alkupuolella...
Minulla on
27.03  mars  aspect_sex  keskitaivas
10.04  mars  aspect_kvi   kuu
13.04  : marsaspect_sex venus
26.04  mars  aspect_sex  aurinko
Huhtikuun alussa on myos suuren ristin yksi kulma vaikuttamassa ja mahdollisuuksien kolmio.
Miten nama voisivat vaikuttaa niin paljon hyvakseni kun yleensa  jupiter on voimakas planeettani-vai onko kaikki vain tyhjia puheita.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2008 11:27:03 kirjoittanut diamond » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 19.02.2008 13:22:24 »

Han vaittaa mullistavan asian olevan  mars  aspect_con  jupiter
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.02.2008 15:22:07 »

Lainaan Raimo Nikulan opusta "Planeettavoimat elämän rytmittäjänä". Kirjassa kuvaillaan transiittien yleisiä vaikutuksia. Näin sanotaan Marsin transiiteista Jupiterille:

"Kova neliö tai oppositio Jupiteriin nostattaa kunnianhimoasi. Yhtymä voi olla sopuisampi ja vähemmän vaativa kuin varsinaiset kovat aspektit. Haluat käydä asioihin käsiksi etkä pelkää laittaa itseäsi, voimiasi, varojasi tai rohkeuttasi peliin. Voit olla tänä aikana huikentelevainen, et arvioi asioita tai ihmisiä järkevien periaatteiden tai kokemuksen mukaan. Jokin ylimääräinen houkutin, lupaus tai tavara voi saada sinut toimimaan harkitsemattomasti. Tuhlaat ehkä rahaa ostokseen tai hankintaan, joka osoittautuu myöhemmin suhteellisen joutavaksi. Jollain lailla egosi kaipaa tuuppausta eteenpäin, mutta se, miten sen saat voi aiheuttaa sanomista, syytöksiä tai moraalista krapulaa. Tunnet itsesi voimakkaaksi ja suureelliseksi, haluaisit saada käsiisi jotain suurta ja näkyvää. Juuri aineellisissa asioissa, ammattiasioissa, liikesuhteissa tai ostoksissa voit tedä virhearviointeja, jotka perustuvat voimiesi tai kykyjesi suurenteluun. Saatat toimia egoistisesit, rehennellen saavutuksillasi tai pieksät suutasi huvittaaksesi itseäsi ja muita."

Itse en pidä Marsin transiitteja merkityksettöminä, mutta lyhytaikaisina ne eivät yleensä kovin mullistavia ole. Yleensä tiedossa on tavallista energisempi jakso, ehkä reissaamistakin voisi olla luvassa tai huonoimmillaan riitaisuutta tai onnettomuusalttiutta.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 19.02.2008 20:33:55 »

Kiitos Lilli
Jaa ha-katsotaan toivottavasti se ei ole virhelaskelmia..eika egoilua..tai onnettomuuksia   Undecided
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: