Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartoista ja sopivuuksista..  (Luettu 4009 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kauris-neiti79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 13.02.2008 15:05:34 »

Hei!
Olen ollut jo tovin aikaa kiinostunut astrologiasta, mutta en voi sanoa siitä kovin paljon ymmärtäväni.. Tuntuu jotenkin typerältä kysyä tällaisella palstalla asiasta, mutta enpä tiedä missä muuallakaan kysyisin.. Olen itse nousukaksonen, aurinko kauriissa. Myös kuu on minulla kaksosissa. Merkurius jousimiehessä ja venus vesimiehessä. Mars neitsyessä.. Tapasin miehen joka vei jalat altani (huom. En tiedä miten siinä niin pääsi käymään, koska en usko sellaiseen) ja ensimmäistä ketaa elämäsäni olen oikeesti jopa kertonut miltä minusta tuntuu.. Kysymys kuuuluukin kun mies on Aurinko Kaksosissa, nouseva Kauris, Kuu leijona, Merkurius kaskosissa, venus härkä ja mars Härkä.. Että kun aina on sanottu että kaksonen ja kauris on kaikkein huonoin yhdistelmä maan päällä, niin onko se todella niin.. Ja jos on, niin on se outoa että tuollalailla saa sitten polvet notkahtamaan, vieläpä umpirealistilta.. No, ehkä tämäkin vaan sitten pitää kokoea, ettei ole niin jyrkkä jatkossa omissa mielipiteissään..
tallennettu

Aurinko Kauris
Nousu Kaksonen
Kuu Kaksosissa
Merkurius Jousimiehessä
Venus Vesimiehessä
Mars Neitsyessä
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2008 17:47:34 »

Heipähei!  Smiley

Minäkään en ole mikään astromestari, mutta joitakin ajatuksia voisin tähän heittää, toivottavasti niistä on edes jotain apua.  Smiley

Mielestäni teidän merkkinne sopivat yhteen. Kun mietit sitä, sopiiko kaksonen ja kauris yhteen, niin huomaathan että teissä MOLEMMISSA on kumpaakin

sinun aurinko kauris, hänen kaksonen
sinun nousumerkki kaksonen, hänen kauris

Tällä tavoin teidän auringot ja nousut menevät ristiin, joten eipä ihme jos tunnette toisissanne jotain "tuttuutta"..

Sinun merkurius on jousimiehessä, miehen kaksosissa. Jousimies ja kaksonen ovat vastamerkit, kummatkin maskuliinisia, muuttuvaa laatua, ulospäin suuntautuneita, älyllisiä/filosofisia. Merkuriushan kuvaa mm. tapaamme kommunikoida, joten näiden merkkien mukaan teidän keskinäinen kommunikointinne voi olla hyvinkin yhteen sopivaa ja toisianne täydentävää.  Smiley

Kun miettii ihmisten yhteensopivuutta, astrologia on toki hyvä työväline, "suuntaa antava" mutta JÄRKEVINTÄ on jättää liika spekulointi ja ennakko-odotukset pois ja antaa sydämen johdattaa... Rakkaus ei usko astrologiaan!  smitten Wink
tallennettu
kauris-neiti79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2008 17:20:29 »

Kiitos näkemyksestäsi. Tiedän kyllä että astrologia ei kerro kaikkea ja oman tunteen mukaan tässä eteenpäin mennään, sanoo astrologia mitä vaan asiasta.. Olkoonkin että olisihan se kiva kun kaikki näyttäisi ruusuiselta, mutta eihän se elämä aina niin mene Wink Vaikka kuinka haluaisi katsella niiden punaisten lasien läpi..
tallennettu

Aurinko Kauris
Nousu Kaksonen
Kuu Kaksosissa
Merkurius Jousimiehessä
Venus Vesimiehessä
Mars Neitsyessä
a.ankka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #3 : 18.02.2008 12:33:01 »

Minä törmäsin monen vuoden takaiseen tuttuuni, joka saa minun polveni lyömään loukkua. Koska elämänarvomme ja muut sen sellaiset "järkevyysasiat" eivät oikein kohtaa- ei meistä koskaan ole tullut mitään (hänen puoleltaan toki voi olla muitakin syitä).
Jokatapauksessa tunnemme kummallista vetoa toisiimme (asiasta on keskusteltu vuosia sitten) ja ainakin minun kohdallani tämä jatkuu näköjään vieläkin Cheesy
Koska asiaa tietysti ihmettelen, syötin hänen tietonsa astro.comiin ja hämmästyin kuinka paljon persoonalliset planeettamme koskettavat toisiaan. Hänen syntymäkellonaikaansa minulla ei ole, joten ascia en tiedä, mutta on tämä jo tarpeeksi pelottavaa muutenkin  Shocked

Hänen
Kuunsolmu on tasan venuksellani
Mars on tasan oppositiossa jupiteriini ja kolmiossa merkuriukseeni ja asciini
Venus on kolmiossa kuuhuni (orbi 2 astetta)
Jupiter on 150astetta kuuhuni (orbi 2 astetta)

Kuu oppositiossa aurinkooni, mutta koska tarkka syntymäaikansa ei ole tiedossani, voi tämä aspekti olla olemattakin.

Jos joku haluaa kommentoida tätä, niin ihan vapaasti ja tietysti mielellään.
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: