Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Riikinkukko ja muita juttuja..  (Luettu 2853 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 27.02.2008 01:08:17 »

Oon taas nähnyt hirveästi unia.. Yhdessä unessa ajoin punaisella pienellä autolla tosi syvään lumihankeen.. lunta oli minua kainaloihin asti mutta päästyäni hangelle lumi kuitenkin kantoi. Toisessa unessa Kuljin autotiellä niin että istuin jäisellä tiellä ilman siis mitään kulkuneuvoa ja lykin käsillä vauhtia.. kuljin sujuvasti virran mukana kunnes alkoi tulla yksisuuntaisella tiellä vastaan autoja jotka eivät nähneet minua ja jouduin pujottelemaan autojen joukossa.. Asfaltti oli tosi liukas jäinen ja tumma mutta ei tuntunut mitenkään kylmältä. loikkasiin siitä seisaalleen ja hyppäsin pientareelle josta jatkoin kävellen, uni jatkui niin että olin tallinnan keskustassa, tiellä seikkaili upea riikinkukko. Pelastin sen jäämästä autojen alle. sen nokka oli kuin sorsalla. kukko lähti seuraamaan minua kauppakeskukseen jossa menein vaateliikkeeseen. Lähtiessäni myyjät ei suostuneet minun viedä kukkoa vaan sanoivat että pitävät sen ns.maskottina.. onhan muissakin liikkeissä. En olisi halunnut jättä sitä sinne ja mietin mitä hämminkiä keksisin että myyjät poistuisivat liikkeestä ja voisin hakea kukon salaa pois. Jossain vaiheessa kuitenkin huomasin että harteillani oli upea riikinkukon pyrstöstä tehty viitta joka oikein upeasti hulmusi ja ihmiset katselivat kateellisena. Kampaaja , vaalea nainen jolla oli pitkät vaaleat kiharat hiukset yritti viittoa että tulisin hiusten leikkuuseen, en mennyt koska hiukseni oli just leikattu. ajattelin kyllä että tuollaiset hiukset haluaisin minäkin. Seuraavaksi menin kenkäkauppaan jossa minulle annettiin kokeiltavaksi upeat korolliset sandaalityyppiset kengät. vaaleanpunaiset missä oli paljon remmejä ja kimalle strasseja. kengät kuitenkin tuntui väljiltä jalkaani ja sanoin ettei ne tunnu oikein hyvältä jalassa etten voi ottaa niitä.. Uni jatkui siihen että olin jossain naisen ja miehen kanssa.. mies alkoi sänkypuuhiin kanssani.. mutta halusikin välissä olla sen toisen naisen kanssa ja näin miten hän nautti kun meni hänen sisäänsä. Loukkaannuin todella pahasti enkä halunnut enää jatkaa.
Viime yön unen kerron myöhemmin.. Toivottavasti saatte selvää kun kiireessä kirjoitin =) SAA TULKITA MIELELLÄÄN!!
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2008 02:40:20 »

No niin.. jatkan vielä vähän yhtä unta.. knuppel2
Siinä oli vaalea keski-ikäinen nainen, näin alussa unen kokonaan, nainen yritti tappaa minua siinä. Hän oli aina siellä missä minäkin vaikka kuinka yritin harhauttaa häntä että pääsisin karkuun mutta nainen sai aina vain kiinni ja oli todella ivallinen ja ilkeä ja ahdistava. Yhden hetken muistan hyvin kun hän yritti tiputtaa minua kerrostalon parvekkeelta, sellainen vaalean keltainen 50-luvun talo, parvekkeen kaiteet olivat ohuesta takoraudasta tehdyt. Piha oli hiljainen, siellä oli vihreää nurmea ja asfalttinen talon edusta. ihan mukavan näköinen piha. Kaikki nämä unen tapahtumat tapahtui lähellä tätä taloa. (en enää tarkkaan muista mitä kaikkea siinä tapahtui). Uni kuitenkin päättyi siihen että nainen heitti minua mustaperäisellä morapuukolla missä oli terän selkäpuolella sahakuvio.
Uni jatkui niin että se alkoi uudestaan ja uudestaan aina ja joka kerralla tiesin mitä seuraavaksi tapahtuu ja yritin muuttaa unen kulkua mutta nainen oli erityisen taitava enkä pystynyt muuttamaan sen kulkua. Kauhulla aina odotin kun nainen heittää sillä puukolla. Juoksin harmaata katua pitkin, kadun reunoilla oli kaksikerroksisia omakotitaloja, myöskin sellaisia 50-luvulla rakennettuja hienoja. Kun nainen heitti sillä puukolla minua selkään se sattui aivan kamalasti! Menin hieman kyyryyn ja suljin kasvoni käsillä, parkaisin ja puristin silmiä tiukasti kiinni tuskasta. Cry Viimeisen kerran kun juoksin karkuun tässä samassa kohdassa olin luovuttanut. Huusin naiselle surullisena "anna tulla vain vaikka ei just siihen osuisikaan!!"  :(En tiedä osuiko hän enää vaan heräsin. Todella kummallisia unia.

Viimeyönä näin unta että asuin vanhassa asunnossani. olin lainannut ystävältäni kuumemittaria. mittari oli suljettuna pussiin ja tarkoitus oli että pussi on mittarin päällä myös silloin kun lämpö mitataan. Katsoin kun lämpö nousi tosi nopeasti ja ajattelin että onkohan omassa mittarissa patterit lopussa kun se on samanlainen mutta paljon hitaampi. Noh, mittasin lämmön, se näytti 37,1. Ystäväni kysyi olenkohan raskaana angel ja käski mitata aamulla uudestaan. aamulla lämpö oli sama 37,1 ja ystäväni varmistui asiasta että todella, minä olen raskaana.. Että sellaisia unia!!  Cheesy EDELLEEN TOIVON TULKINTAA.. Wink
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: