Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus paljastaa Saturnuksen  (Luettu 7186 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dusky whirlwinds
Vieras
« : 15.02.2011 14:20:49 »

Heräsin tänään tähän lauseeseen, joka pyöri luuppina koko aamun päässäni. Ja itse asiassa pyörii edelleen ajatuksissani. Aukeaako jollakin tämä lause paremmin kuin mulla? Tuli vahva tunne, että kyse on transiiteista, ja keväästä.  Uranus pyörii enemmän tai vähemmän tuossa Oinaassa , ja Saturnus on tietysti siellä Vaa'assa. Onkos kennelläkään teorioita?  Huh
« Viimeksi muokattu: 15.02.2011 14:30:17 kirjoittanut dusky whirlwinds » tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2011 18:09:34 »

Jännä juttu! Cheesy  Tekeekö Uranus jotain transiittia sinun syntymäkartan Saturnukselle?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 15.02.2011 18:17:51 »

Jännä juttu kieltämättä!

Saturnus ja Uranus jonknlaisena kimppana kuvastaa muutostarvetta ja muutosvastarintaa, tai pinttyneitä instituutioita ja tarvetta uudistaa niitä. Vanhat vastaan nuoret, vastuu vai vapaus jne.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.02.2011 19:12:17 »

Emmä tiijä onko paljastaminen se "oikea" verbi ellei sitten ajattelisi, että molemmat ovat  vesimies:n hallitsijoita, toinen vanha perinteinen  saturnus ja toinen nykyinen, jonka mukaan välillä "metikköönkin" tulkitaan Vesimiestä vain Uranuksen keksintöjen ja edelläkävijän jne mukaan.
Tässä vois olla se Vesimiehen (ajankin?) todellisen olemuksen paljastaminen,
se mitä  saturnus tarkoittaa Vesimiehen hallitsijana.
Tai jos aatellaan Saturnusta hra Aikana, niin aika on kypsä jollekin?
Paljastaako  kosminen uranus meille Saturnuksen alkemian salat ja opimme tekemään kultaa viisasten kivestä??

Myytissähän Kronos, (lat. Saturnus) kuohitsee kronos-sirpillä alkujumala Uranoksen ja siitä syntyi meren kuohuissa Afrodite tai yhen myytin mukaan veripisaroista syntyi furiat ns. kostottaret.
Eli paremminkin näiden kahden välinen kisma on vallan menettämisen pelko ja vallasta syökseminen.
Kronos on pitkään ollut peräytyvänä vai liekö ihan pysähtynyt 5  rapu,
ja  uranus:n siirtyminen Oinaaseen saa sen vihdoin liikahtamaan eteenpäin.
Siinä on hollilla kevätpäiväntasaus 21.3. (hra Aika),  saturnus aspect_con kuu ja  :aurinko:n siirtyminen Oinaaseen. Sitä ennen on täysikuu tasa-arvon päivänä 19.3.

Vanhoissa mysteeriuskonnoissa Kronosta kunnioitettiin kosmoksen alkujumalana (hänestä on käytetty myös nimitystä Aion=aika), pimeydestä esiin astuneena maailman alkuunpanijana, joka eetteristä (avaruudesta ,vrt  uranus oma huom.) luo hopeisen alkumunan.
Suuri symbolikirja /Hans Biedermann

Onkohan hopeinen alkumuna kuuhun verrattava?
Taivahalla 2 kuuta?  uranus oinas  aspect_con Lilith ja  saturnus aspect_con kuu vaaka kevätpäiväntasauksessa.

Että tällaista "paljastui". Smiley
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 16.02.2011 17:31:19 »

uranus on  saturnus radan ulkopuolella ja heittää haasteen vallitsevalle, jo kiteytyneelle järjestykselle. Yleensä tällaisessa transiitissa missä ulkoplaneetta (  uranusneptunuspluto ) transitoi  saturnus edustamaa vallitsevaa järjestelmää, se menee kaaokseen ja / tai romahtaa sitä enemmän mitä toimimattomampi systeemi on. Järjestelmä ei siis mene rikki vasta haastavan transiitin ollessa päällä vaan systeemi on ollut rikki jo aiemmin. Tavallaan transiitti vain paljastaa asioiden nykyisen tilan. Esimerkki. Jos olet laiminlyönyt oman fyysisen kuntosi, se ei haittaa arkielämässä, mutta sitten sinulla on oikein huonoa tuuria. Kävelet lähimetsässä ja törmäät karhuun. Jos olisit ollut hyväkuntoinen, olisit ehtinyt juosta suojaan, mutta olet rapakunnossa ja karhu raatelee sinut sairaalaan. Ongelma ei ole karhu vaan huono kunto.
 uranus aspect_opp saturnus tulee keväällä paljastamaan  saturnus . Kaatuuko talous, tuleeko mellakoita arabimaissa tai muualla, tuleeko Soinista pääministeri? Mitä vain voi tapahtua, kun  uranus on mukana.

tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 16.02.2011 17:37:15 »

Pieni lapsus meikäläiseltä, varsinaista asiaa se ei muuta.  saturnus  aspect_opp  uranus on jo oikeastaan ohi, mutta.. Lähiaikoina tehtävät sopimukset, päätökset, aloitukset ja myös se Suomen eduskuntavaalien tulos saavat syntymäkartalleen  saturnus oinaan alkupuolella. Parissa vuodessa  uranus sitten transitoi nämä ja kuohuntaa tulee riittämään.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 16.02.2011 18:31:40 »

Kaikki  saturnus.n edustamat asiat eivät ole vanhuuttaan pois heitettäviä.
Siinä on myös henkistä viisautta, materian risti nostettu ylös,
jotakin just siitä Vesimiehen kiinteästä ilmasta, säilyttämisen arvoista.
Ja oppositiohan on vuorovaikutuksellinen, ei pelkästään niin, että vain toinen olisi tekijä.
En jotenkin yhistä tätä otsikkoa nyt yhteiskunnan rakenteisiin saati politiikkaan.
 Syynä lie shamaani-astrologi Michelle Karenin luento astrologisesta ylösnousemuksesta,
jota olin kuuntelemassa.
Ja mietin sitä, miten ihmisten on vaikea mieltää sanaa ylösnousemus, mitä se on,
ja miten näillä kahdella planeetalla voisi sitä sinänsä kuvata.
Vähän sitä ajan kiihtymisen tunnetta jne.
Tai että elämme pyramidin 8. kerroksen aikaa,
galaktisen alamaailman aikaa, jonka avainkäsite on etiikka ( neptunus vesimies aspect_ssx uranus kalat) ja jonka tehtävä on nimenomaan "paljastaa" se maailmankolkka, jossa etiikka on päin sitä ittiään.
Että tuo  uranussaturnus ois sellasta puhistamisen aikaa,
iso luuta lakaisee kun aika on otollinen.
Onko siinä sitten sitä että sitä niittää mitä on kylvänyt?
Miten se sopii johonkin Australian tulviin?
Egyptiin sen jo helpommin sijoittaa.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 17.02.2011 12:21:46 »

Olennaista lienee, että oot saanut vastauksista jotakin itelles,
että se sun lause on auennut sulle,ja ilmeisesti on?
eikä se miten se aukeaa meille muille. Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 17.02.2011 14:22:03 »

Mulla tuli mieleen (omien kokemusten kautta) kun oon aikasta Uranikko, että Uudistuminen paljastaa Rajoitukset. Mulla on ainakin käynyt näin.. uudistuminen on paljastanut omia rajoituksiani, itse luotujani tai jostakin menneisyydestä kumpuavia, mulla Saturnus on 12.huoneessa ja ne on olleet tiettyjä pelkoja, sellaisia alitajuisia mitä olen aina kantanut mukana.. Uudistuminen on tuonut eteeni siis oman mieleni rajoituksia, joita läpikäyn/työskentelen.. Tämä minun kohdallani. Smiley Mulla on myös uranus aspect_con saturnus . Katso kevään transiittisi.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 17.02.2011 14:46:28 »

Mutta toisaalta, että se voi "paljastaa" kaiken sen hyvän (tai "pahan"), mitä monet ovat työstäneet viimeisten 10 vuoden aikana. Tämä meinaan tulee aika usein esille  astrologiassa. 10 vuotta töitä (saturnus) ja nyt katsotaan/paljastetaan (uranus) mitä sait tehtyä. "You reap what you have sown". Mutta tämä on oikeastaan ainoa teoria joka mulle tulee mieleen....

Nyt kun otit puheeksi, itse ainakin olen kirjoittamassa kirjaa (jonka julkaiseminen on tosin kaikkea muuta kuin varmaa..) niistä asioista, joita olen työstänyt viimeiset kymmenen vuotta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: