Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kakkaa ja Hesaria  (Luettu 2787 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« : 21.03.2008 13:45:05 »

öhöm, tulipas nähtyä unta. Olin jonkinlaisessa yleisessä vessassa, jossa olin kaverin tms. tuttavan kanssa yhteiskakalla.  Wink Hänen pönttönsä veti moitteettomasti, mutta mulla tuli aika isot pökäleet ja lisäksi tungin jostain syystä pöntöntäydeltä Hesaria sinne sekaan, (lehden joku kulmakin oli jostain syystä kakassa) niin eipäs meinannut millään pönttöni tyhjentyäkään. Lopulta se onnistui ja olin jotenkin aika huojentunut asiasta!  uglystupid2
En usko rahantuloon kakkaunien selittäjänä, sillä eipä ole tämä köyhäily koskaan muuksi skeidaunien jälkeen muuttunut.  Wink
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.03.2008 17:42:31 »

Vessassa oleminen ja ulostaminen liittyvät myös Itsen tyhjentämiseen, joidenkin negatiivisten asioiden ja tunnetilojen ulospurkautumista. Ilmeisesti sisäinen ikävä fiilis ei meinaa millään lähteä sinusta, vaan viipyilee vaan (toisin kuin ystäväsi, joka sai ulostettua skeidansa pois ja pönttökin veti ne huitsin nevadaan ihan helpolla). Oletko saanut jonkinlaisen informaation ähkynkin vielä, jotenkin tähän sinua kaivelemaan asiaan liittyen? Tällainen informaatiotulva voisi olla esimerkiksi ystävättären jatkuva papatus erosta ja ex-miehestään, hirveä tietotulva asioita joita tulisi vaan muistaa ja muistaa, joidenkin juorujen jatkuva kantautuminen korviisi tai muu vastaava. Liittyisikö tuo informaatiotulva tai sisäinen paska jotenkin tuohon ystävääsi, joka on mukanasi unessa? Dumppaisiko hän noita ulosteitaan/huoliaan sinulle ja sinä meinaat tukehtua niihin?

Saat kuitenkin ponnisteltua nuo sisälläsi vellovat asiat ulos ja pienellä taistelulla vessakin alkaa vetää. Oikein hyvä uni siis! Osaat päästä eroon ainakin nyt vaivaavista asioista, kunhan et luovuta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: