Tuo kammottava mies, Josef Fritzl.
Katsoisiko joku hänen karttaansa.
Netistä löytyi tietoa että olisi syntynyt 9.4.1935 Amstettenissä.
Laitoin hänet syntymään illalla klo 21.00. Hän olisi tuolloin nousu skorpioni. Näin mutu-tuntumalla oinas -aurinko ja skorpioni -nousu saavat ihmisestä tehokkaan terminaattorin. Kuu olisi 8:ssa (lapset, salaisuudet), aurinko 5:ssa (lapset) ja saturnus 4:ssa (koti, samalla lähellä IC.tä ja opp. keskitaivasta). Kiintoisia ovat myös marsin ja kuun sekä marsin ja pluton neliöt. Nämä ovat tietenkin arvauksia (kun ei ole oikeaa syntymäaikaa), mutta aika "loogiselta" tuntuisi herran toiminta tuon valossa.
Jostain luin, että miehellä itsellään on ollut hirviö-äiti. Niinpä, eihän se tietenkään hänen omia tekojaan oikeuta. Ihminen toimii kuitenkin omista motiiveistaan käsin eikä tätä syvintä sisäistä elämän ajokoulua seurata pyhäkoulu-oppien mukaan. Vaikka mitä paskaa tapahtuu kaikkialla ja kaiken aikaa, mutta eihän me niistä tiedetä. Ehkä parempi niin, kun tähän muuten alkaisi turtua (itselleni on käymässä niin). Voi vain huolehtia omasta tontistaan ja herätellä omien toimintojensa "puhtautta". Voihan toisia ihmisiä hyväksikäyttää muullakin tavalla kuin fyysisesti, se usein unohdetaan.
Luin kiinnostuksella Mio:n tulkintaa. Siinä tuntuisi noin intuitiivisesti ajateltuna olevan paljon totta. Energiat ovat "yhteisiä", ja kun jossain järkkyy, niin siitä pitäisi ottaa koppi myös toisella puolella maailmaa. Ei voida ulkoistaa itseämme tyyliin "ei kuulu mulle, ei vaikuta minun toimintaani".
Olen mielenkiinnolla seurannut saturnusta neitsyessä ja sitä, miten se on tuonut erityisesti tyttö-lapsiin kohdistuneita hyväksikäyttö-teemoja esille. Saturnus tuntuu ikään kuin sanovan: it's pay-back time, you suckers! Ja tarkoitan tässä yhteydessä 'suckerseilla' noita lasten hyväksikäyttäjiä. Neitsyt on mielenkiintoinen merkki. Tietyllä tavalla vaatimaton ja näkymätön. Puhdas. Auttava. Kriittinen ja hygieninen. En ihmettelisi, jos tässä vielä nähtäisiin joku maailmanlaajuinen epidemia, joka ehkä herättää meidät huolehtimaan enemmän itsestämme ja toisistamme.