Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rapunainen ja tulimiehet  (Luettu 9879 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hospodi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 05.04.2006 09:25:25 »

Mitähän tästäkin tulee? Olen juuri eronnut yli 20 vuotta kestäneestä suhteesta leijonamieheen ja nyt on kierroksessa oinasmies. Tuntuu, että aina sekoan näihin itseään kehuviin, voimakkaasti kantaa ottaviin luomakunnan kruunuihin. Itselleni kun asiat ovat aikalailla harmaita, eikä tuollaisia mustavalkoisia puolesta/vastaan juttuja. Olen nouseva leijona, joten en ihan kynnysmatoksi ole ruvennut, mutta huomaan taas (!) sopeutuvani ja sovittelevani omia menojani, kun isäntä porskuttaa eteenpäin. En osaa nätisti pitää puoliani, vaan joko alistun (ja mökötän) tai sitten kiukkuisesti riitelen oman tilani. Toista ei kai voi muuttaa, mitenkähän sitä muuttaisi itseään?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 05.04.2006 09:38:20 »

Voin vain kuvitella miltä rapumiehestäni tuntuu myös... Me pässit kun olemme melko rasittavia ajoittain  :Smiley Osaan myös tuon rapumaisen mökötyksen, nousumerkkini kun on rapu...
Mutta tulta sinussakin löytyy taatusti, nouseva leijona kun olet  Smiley

Itse taas tulimerkkinä tunnen vetoa useimmiten vesi ja maaelementin ihmisiin. Enkä juuri lainkaan haikaile tuli tai ilmaelementin miesten perään. Outoa, sillä oinaana minun pitäisi kuulema tulla heidän kanssaan toimeen. Tunnen kuitenkin vesi ja maaelementin ihmiset läheisimmiksi  smitten
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.2006 09:58:09 »

Tunnen kuitenkin vesi ja maaelementin ihmiset läheisimmiksi  smitten

Samma här! Tuli- ja ilmatyyppien kanssa on kylläkin mukavaa olla tekemisissä, mutta enemmänkin sellaisella "keveämmällä" pohjalla. Mutta "ihon alle menevään" ihmissuhteeseen tarvitsen ihan ehdottomasti vettä ja maata kartalle. Tutkittu juttu  Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.2006 11:22:25 »

Jep, olen ajatellut että vaikuttaisiko siihen rapulainen nousevana. Sinullakin on nouseva skorpioni, eikö?
Ystäväni ovat pääasiassa vedeneläviä tai nousevalta merkiltään vesielementtiä  Smiley
tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 05.04.2006 13:03:04 »

Minä myös rapunaisena tunnen vetoa tulielementtiä omaaviin miehiin. Ex-miesystävä oli leijona, ja tällä hetkellä olen jousimies-miehen kanssa. Tällä nykyisellä on kovastikin tulta kartallaan ( askendentti jousimies, merkurius jousimies, kuu oinas) ja ihana on.  smitten
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Alegría
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 05.04.2006 13:05:37 »

Ja ystävät on pääasiassa jouskareita, leijonia tai oinaita, vaikka eikös se niin pitäny mennä että vesi sammuttaa tulen?? Hassu juttu!
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 05.04.2006 13:12:04 »

Minussa on taas eniten ehkä ilmaelementtiä ja mieheni ovat aina olleet rapuja... Järjestäen. No mulla on vertex ravussa... Mut ite kaksosena en varmaan ikinä haluais kaksosmiestä! Enkä sen puoleen vaakaa tai vesimiestäkään... Ne on ne rapu ja skorppari, jotka vetää puoleensa....  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 05.04.2006 13:16:29 »

Itse taas en osaisi kuvitella itseäni oinas miehen kanssa  Grin
Työpaikallani on ikäiseni nuori oinas mies. Hän on ihan mukava mutta nuori ja pöyhkeä kuin riikinkukko joka uskoo pystyvänsä mihin vain  Smiley Kuin minä nuorempana  :Smiley  :Smiley Hirveän kiva hän on kyllä mutta en jaksaisi samantyyppistä säheltäjää kovin pitkään, siis samantyyppistä kuin itse on.
Jotenkin taas tunteikkaammat ja aistillisemmat maa ja vesi elementit sytyttää minua enemmän.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #8 : 05.04.2006 13:20:26 »

Niin just... Mussakin ilma ja tulielementti ottavat ylivallan... Sitä niin kaipaa tasapainoa ja vakautta... Maaelementeiltä vähän järjestystä kaaokseen ja vesielementeiltä syvyyttä ja tunnetta... Itse kun olen jotenkin tunnevammainen liihottelija... Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 05.04.2006 13:32:40 »

Aivan itse tarvitsen jonkun tuomaan vakautta ja rauhoittamaan minua  Smiley
Muuten olisin heitteillä  Grin
Kaksi oinasta esim. voisi olla vaarallinen yhdistelmä...
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 05.04.2006 13:47:48 »

No en mäkään vois ikuna Oinas-miehen kaa seurustella. Liian samanlaisii oltas  tickedoff  2funny  2 viikkoo teininä riitti mulle  buck2
Mun kohalle ei rapuja kyl o osunu muuta kuin ihastusmielessä ja varattuja ne parhaat yksilöt on kyl aina ollukkin  Wink
Ja mun mielestä ihan ykkös rapu-mies tällä hetkellä tellussa on kyl Käenpesän Turkka Mastomäki, sitä ei voi kuin ihastella  smitten

Cheesy    -Oinas73-

askendentti kuu jousimies
                          vertex leijona
                          mars kauris venus oinas
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 05.04.2006 17:49:14 »

Jep, olen ajatellut että vaikuttaisiko siihen rapulainen nousevana. Sinullakin on nouseva skorpioni, eikö?

Jeh, skorppari nousee ja neptunuskin keikkuu siinä askendentin liepeillä. Kalat ja skorpparit on ollut kovasti edustettuna, ystävinä ja miesjutuissa. Sullakin näkyy olevan merkurius kaloissa, sekin saattaa vähän vaikuttaa, ollaan siis kait sulosanaisia pässinpäitä  uglystupid2
Olen muinoin kokeillut seurustelua oinasmiehen kanssa, siinä taisi palaa liekki liian kovaa ja homma loppui ennen kuin oli kunnolla alkanutkaan!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 05.04.2006 17:51:06 »

Sulosanaisia pässinpäitä  Grin
Tiedä sitten sulosanoista. Ainakin suusta pääsee aina nekin asiat joista en aikonut puhua ja kieli menee välillä solmuun kun liian nopeasti yritän puhua  Smiley
tallennettu
mullinkainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 06.04.2006 06:03:21 »

Heips! olen myös rapunainen ja seurustelin leijonamiehen kanssa lähes kymmenen vuotta Embarrassed. Mutta se oli vaikeaa, oltiin molemmat itsepäisiä ja mies halusi tehdä kaiken omilla ehdoillaan Angry. siitä seurasi hirveitä riitoja. Erosimme ja näin on parempi. Nyt vierelläni on veskari ja mikä parasta, hän antaa olla minut ihan omana itsenäni. Tsemppiä!  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: