Sarjassa mielenkiintoisia unia, viimeöinen uni:
Minut oli pyydetty käymään edellisessä työpaikassani. Keskustelin ex-pomoni kanssa hänen uudessa ja hulppeassa työhuoneessaan. Hän kysyi, josko tulisin vielä vähäksi aikaa takaisin töihin, jotta asiat saataisiin toimimaan kunnolla. Hän näytti minulle lappua johon oli käsinkirjoitettu 1980=20; ymmärsin näiden lukujen liittyvän palkkaan, jota hän minulle tarjosi. Sanoin hänelle, että lähden opiskelemaan enkä sen takia voi mennä heille takaisin töihin (en kertonut, että en edes haluaisi työtäni takaisin!). Keskustelun loputtua kävelimme yhdessä huoneen ovelle, ja siinä seisoessamme pomoa ammuttiin ikkunan läpi selkään (ampujaa ei näkynyt). Pomo ei kuitenkaan kuollut, vaan juttelin vielä hänen kanssaan kun hän makasi lattialla odottaen ambulanssia.
Taustana kerron, että "oikeassa elämässä" olin ko. firmassa määräaikaisessa työsuhteessa, enkä ollut halukas enää jatkamaan työsuhdetta vaikka sitä minulle ehdotettiin ja tilalleni tuli toinen henkilö tekemään äitiyslomatuurauksen loppuun. Olen myös saanut opiskelupaikan ja aloitan opinnot syksyllä. Lisäksi olen viimeaikoina nähnyt muitakin ampumisunia; joskus ammun niissä itsekin.
Yritin tutkia unikirjoja, mutta en löytänyt mitään järkevää selitystä unelleni. Osaisiko joku tulkita tämän kirjoja paremmin? Kiitos