Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ex-pomon murhayritys (?)  (Luettu 3134 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dafne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 25.05.2008 10:57:00 »

Sarjassa mielenkiintoisia unia, viimeöinen uni:
Minut oli pyydetty käymään edellisessä työpaikassani. Keskustelin ex-pomoni kanssa hänen uudessa ja hulppeassa työhuoneessaan. Hän kysyi, josko tulisin vielä vähäksi aikaa takaisin töihin, jotta asiat saataisiin toimimaan kunnolla. Hän näytti minulle lappua johon oli käsinkirjoitettu 1980=20; ymmärsin näiden lukujen liittyvän palkkaan, jota hän minulle tarjosi. Sanoin hänelle, että lähden opiskelemaan enkä sen takia voi mennä heille takaisin töihin (en kertonut, että en edes haluaisi työtäni takaisin!). Keskustelun loputtua kävelimme yhdessä huoneen ovelle, ja siinä seisoessamme pomoa ammuttiin ikkunan läpi selkään (ampujaa ei näkynyt). Pomo ei kuitenkaan kuollut, vaan juttelin vielä hänen kanssaan kun hän makasi lattialla odottaen ambulanssia.

Taustana kerron, että "oikeassa elämässä" olin ko. firmassa määräaikaisessa työsuhteessa, enkä ollut halukas enää jatkamaan työsuhdetta vaikka sitä minulle ehdotettiin ja tilalleni tuli toinen henkilö tekemään äitiyslomatuurauksen loppuun. Olen myös saanut opiskelupaikan ja aloitan opinnot syksyllä. Lisäksi olen viimeaikoina nähnyt muitakin ampumisunia; joskus ammun niissä itsekin.  Undecided

Yritin tutkia unikirjoja, mutta en löytänyt mitään järkevää selitystä unelleni. Osaisiko joku tulkita tämän kirjoja paremmin? Kiitos  Smiley
tallennettu

C'est la vie!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 25.05.2008 13:23:45 »

Ampuminen, ampua
Ampumisen näkeminen unessa kertoo, että olet asettanut elämääsi tavoitteita ja tiedät mihin tähtäät. Suunnitelmasi osuvat nappiin!
Jos ammut itse jotakuta toista unessa, kertoo se vihaisista tunteista ja piilotetusta raivosta tuota kyseistä henkilöä kohtaan.
Jos joku ampuu sinua aseella, uni kertoo, että kohtaat jonkinlaista vastarintaa ja/tai eripuraa valve-elämässäsi. Saatat tuntea olevasi jonkin tilanteen uhri.

tallennettu
Dafne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2008 21:14:57 »

Kiitos vastauksestasi. Olenkin nyt ammatillisesti elämän käännekohdassa, eli uutta lähden opiskelemaan jättäen vanhan ja ei-kiinnostavan uran taakseni. Ja mikä parasta: valintani tuntuu todella hyvältä ja oikealta!
tallennettu

C'est la vie!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: