Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kyllä kuulkaas nyt pisti mietteliääksi..  (Luettu 3563 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 14.06.2008 15:44:09 »

Näinpä semmoista elämää suurempaa unta vaihteeksi, etten osaa itse nähdä ns. "pointteja". idiot2

Unessa Vaaka-mieheni halusi antaa minulle uuden asunnon.
Hän näytti ensimmäiseksi minulle ihan ok tavallisen, jokseenkin mitään sanomattoman pienen asunnon.
Sanoin kohteliaasti, että onhan se ihan kiva, mutta kovin pieni ja niin.. ei nyt niin kivalla alueella,
johon Vaaka innokkaana vastaamaan että; Minulla on itse asiassa isompi asunto myös,
parhaimmalla alueella. Voin näyttää sitä jos haluat.

No tottakai olin kiinnostunut mennessämme sinne panin merkille monimutkaisen tien
asunnolle. Asunto oli ns. penthouse ylimmässä kerroksessa ja voi, kaunis se oli ja iso!
Vaaka kysyi, mitä pidän asunnosta ja vastasin että; Se on kovin kaunis ja ihana,
mutta en enään muista kuinka tulla tänne ja pelkään, etten löydä tänne enään,
kun tie tänne oli niin kovasti monimutkainen.

Vaaka siihen että; No, minulla on vielä yksi asunto sinulle, mutta se ei ole vielä vapaa, vaan siellä asuu
nainen lapsineen ja se on talo.
Päätimme mennä katsomaan sitä.

Talo oli hurjan kaunis, valkoinen ja sijaitsi meren rannassa siten, että kolmella eri suunnalla oli kaunis meri.
Sisällä tapasimme lähtevän asukkaan; kauhean yksinäisen naisen, jolla oli 3 lasta.
Nainen kohteli lapsia hyvin huonosti ja ylpeili ja kertoili ronskista kasvatustyylistään.

Kuuntelimme kohteliaisuussyistä naista silmiämme pyöritellen, olimmehan vain katsastamassa asuntoa.
Katsoin ikkunasta merelle ja näin naisen vastasyntyneen vauvan kelluvan päiväunilla vedessä
jonkin kuolleen lohen päällä.
Olin huolissani ja kummissani, kuinka nainen voi jättää noin pienen vauvan yksin mereen kellumaan.
Nainen sanoi sen olevan rakkauden antamista.

Nainen käänsi huomiomme johonkin yksityiskohtaan talossa ja kun käännyin takaisin ikkunaan,
näin, että vauva oli kadonnut.
Juoksin mieheni kanssa rantaan ja hyppäsin veteen. Aallokko oli käynyt voimakkaaksi
ja yritin sukeltaa vauvaa esiin kehoni väsyessä taistelemaan yhä yltyvässä aallokossa.
Itkin ja olin surullinen vauvan vuoksi. Huusin häntä nimeltä, joka oli Baby-Jean.

Vaaka-mieheni haki minut vedestä ja sanoi, että valitettavasti peli on menetetty,
etkä voi tehdä enään mitään vauvan hyväksi.
Olin vihainen ja surullinen naiselle.
Sitten tunsin jotain outoa asiassa ja aloin tivaamaan naiselta, mihin hän on laittanut vauvan.
Lähdin tunteen ohjaamana kävelemään rantaa pitkin, jonne oli rakennettu jonkinlaisia bungwaloita,
joita yhdisti laudoitettu väylä kävellä. Vaaka seurasi heti perässäni.
Kävelin ensimmäisen bungwalon läpi, jossa oli vain miehiä alastomana pyyhe ympärillään
ja he huusivat vihaisina, että tämä on naisilta kielletty paikka.
En välittänyt mitään huudoista ja estelyistä.
Kysymyksessä oli jonkin sortin funda-uskonnollinen bungwalo, jonka naapurissa oli kristittyjen
vastaava, mutta jonka risti oli käännetty sivuttain.

Marssin myös sen läpi vastalauseiden ja hämmästyneiden ilmeiden saattelemana.

Viimein päädyin viimeiseen, ympyrän muotoiseen bungwaloon, jossa piilotteli
joku toinen nainen Baby-Jean sylissään.
Otin vauvan syliini ja aloimme Vaa'an kanssa kantamaan sitä turvaan.
Matkan aikana selvisi, että vauvan äiti oli myynyt lapsen ko. naiselle.

Pidin tätä törkeänä tekona lapsen äidiltä ja päätin pitää vauvan itselläni.
Koin helpotusta ja onnea vauvasta.

Uneni siis sai onnellisen lopun. Smiley

Ajatuksia...? Huh
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 14.06.2008 19:00:07 »

Minusta vaikuttaa melko syvälliseltä pohdinnalta elämän peruskysymyksistä ja oman sisäisen lapsen olosuhteista. Voihan liittyä uuden elämänkin pohdintaan.
Tässä on monta kerrosta, mutta risti on keskeinen, hengen ja materian asiat. Materian/kehon suhteen on selvä käsitys, että kovin surkeaan tai vaikeapääsyiseen ei auta tyytyä, mutta ei loistokkaan olemisen, ristin sakaroiden joka suunnassa siintävä, elämän merikään pelasta, jos sitä hallitsee vastuuton ja pyhän kolmea lasta kaltoin kohteleva huolehtija. Jos sisäinen lapsi jätetään elämän veteen kuolleen hengen/uskon varaan, se huijataan, myydään silmän välttäessä. Pelastusyritykset on turhia ja kokea saa vain vihaa ja surua. Sisäisestä lapsesta huolehtiva on pistettävä koville, sitä on katsottava kriittisesti. Uskontoa/elämää hallitsevat miehet, risti sivusta katsoen näyttää vain maskuliinisen pystyakselin. On kuljettava näistä välittämättä sisäistä lasta pelastamaan pyöreään minän aurinkokeskukseen ja suljettava lapsi huolehtivaan syliinsä.
Itselläni tällaista seuraa yleensä vielä joku ihan vastaava käytännön elämän tilanne muutaman päivän kuluttua, joka toistaa saman kaavan.
Kaikkineen minusta kertoo hyvin selvästä kokonaisnäkemyksestä (kertaa ehkä jo koettuja asioita) ja en hämmästyisi yhtään, jos pelastat konkreettisesti jonkun toisen ikävästä tilanteesta lähipäivinä.   Smiley
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 14.06.2008 19:42:26 »

Kiitti Mondo näkemyksestäsi. Smiley
Tuota omaa sisäistä lastani ajattelin itsekin,
olen nimittäin prosessoimassa, sanoisinko paremmin; ohjelmoimassa itseäni parempaan
elämän hallintaan, siis sielun hyvinvointiin yhdessä mieheni kanssa.  Smiley
Matka on mielenkiintoinen ja mukava kulkea sitä yhdessä. Wink

Tosin mietin ihan konkreettistakin vauvan hakua,
mutta tällä hetkellä emme ole suunnittelemassa lapsia
-päinvastoin, Vaa'an pojat saavat riittää.  Wink
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 15.06.2008 07:15:17 »

Smiley Hyvää ohjelmointia vaan. Unesta sai helposti piirusteltua merkuriusta, vesimiestä, venusta, marsia ja noita kolmosia. Kalakin, mutta mikähän merkki siellä kaloissa on vai onko vähän vaativa aspekti kenties. Sellainenkin tuli mieleen, että tosi hyvää tarjousta, tuotetta tai eteen tulevaa asiaa kannattaa katsoa pintaa syvemmälle.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 15.06.2008 17:35:24 »

Kiitti. Smiley
Minulla on menossa kai aspecti, joka vaatii muutosta/kehitystä.
En ole pahemmin ehtinyt tutkaillemaan karttoja, tiedän sen muutenkin. Smiley
Miehelläni on myös ollut paljon muutoksia ja itsensä kehittämistä,
joten kai se nähtävissä AP-kartallamme. Smiley

Aina pitää katsoa pintaa syvemmälle..  sanoo  aurinko kaksoset  askendentti skorpioni  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: