Mä olen nyt vähän pihalla tässä tulkinnassa, kun teen tuon vaikkapa Hindu-Lahiri -kartan astro.com:ssa on Aurinko Oinaassa ja esim Kuu Leijonassa. Kuitenkin oli jossain puhetta että tämän jälkeen tulee ainakin Aurinkoa siirtää sen 7 astetta eteenpäin jolloin Aurinkomerkikseni tulee Kalat. Siirretäänkö kaikkia taivaankappaleita samalla tavoin, entä akseleita? Oikeastaan se ei muuta kuin Saturnuksen sijainnin Leijonasta Rapuun, mutta kuitenkin.
Ja miksi ihmeessä kartta ei automaattisesti siirrä taivaankappaleita sen 7 astetta oikeaan asentoonsa vaikka kyseessä onkin ns tämänhetkinen kartta?
Aurinkokalan koen kyllä sopivan minulle hyvin, ellei paremminkin kuin AurinkoOinaan, olen kuitenkin aika herkkis ja kalamainen, tosin se tulee esille myös DC:nä trooppisella kartallani. Olen kuitenkin tulinen ja ylpeä luonne, joten tuo
sopii hyvin sinne. Kuitenkin jotkut tulkinnat eroavat kovasti trooppisista ja pitäisi kai ostaa joku kirja taas kerran että saisi setvittyä tätäkin
.
Tuuli-Hiuksissa, tee sinäkin tuo sideerinen kartta astro.com:ssa, tosin mä en ole nyt ollenkaan varma tuosta taivaankappaleiden siirtämisestä. Toivon että joku neuvoisi minuakin tässä vähän.