Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unessa kohtaaminen  (Luettu 2943 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Memmy
Vieras
« : 05.06.2008 17:14:47 »

Tuli nähtyä todellisen tuntuista unta ihmisestä mitä en tunne, mutta näen paljon.
Pari päivää myöhemmin näin tämän kyseisen henkilön. Hän katsoi pitkään ja tuntui niin kuin hän olisi myös nähnyt samaa unta. Hänellä oli hieman säikähtänyt ilme kasvoilla. Sen jälkeen hän on ollut vaivaantunut jos olen lähettyvillä. Onko muut kokeneet samaa?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 05.06.2008 20:23:10 »

Kyllä, minullakin on samanlaisia kokemuksia ollut. Muutaman kerran joidenkin ventovieraiden kadunkulkijoidenkin kanssa on ollut tuollaisia kohtaamisia, että olen tunnistanut nähneeni unessa ja myös he ovat selkeästi tunnistaneet minut.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #2 : 16.06.2008 01:38:23 »

Tämä onkin todella mielenkiintoinen aihe. Olen huomannut samaa. Tunnistan tuntemattomia ihmisiä, olen heidät unissani ennen nähnyt...juuri sillä hetkellä, kun näen jonkun jonka tunnistan mutta en tunne, en osaa yhdistää henkilöä uniini mutta aina jälkeenpäin osaan yhdistää henkilön uniini. Saattavat olla enneuniakin...näen ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista roolia elämässäni, unissani koska jotain on aina mahdollisuus nähdä jos aistit ovat herkät ja muisti hyvä. Mutta uskon, että Jumala antaa varsin harvoin ihmisen kunnolla nähdä tulevaisuuttaan unissa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: