Koitin etsiä muistaakseni sinun aloittamaa ketjua, huuhaasta ja hörhöilystä jne. En muista hyvin enää mitä siinä ketjussa luki, mutta etkös aloitusviestissä pähkäillyt onko näissä hörhöilyissä mitään järkeä ja haluaisit lopettaa tälläisten asioiden pohtimisen ja mietit saako vieroituisoireita?
? Muistanko ihan väärin?
Noh, eniweis...Mun piti vastat siihen ketjuun, mutta se jotenkin jäi. Eli oon miettinyt ihan samoja juttuja kuin sinä. Jossain vaiheessa sain sellaisen "valaistuksen" että ehkä tämä kaikki hörhöily onkin harhaa ja elin jonkin aikaa ilman astrologiaa ja kaikkea muuta hömppää. Mielestäni voin silloin paremmin. Sitten en oikein tiedä mikä sai minut taas palaamaan näiden juttujen pariin, olisikohan se juuri ne vieroitusoireet sitten :DDD Luulen että jonkinlainen ahdistus ajaa tälläisten hengisten juttujen pariin. Ettei uskalla ottaa maailmaa vastaan sellaisena kun tulee ja hakee sitten turvaa kaikenmaailman ennustuksista jne..... Otin siis sinuun yhteyttä josko saisi jotain vertaistukea, ja miten saisi jotenkin ajatukset muualle kuin astrologiaan... Toivottavasti sait jotain selvää tästä ihmeellisestä vuodatuksesta
kiitos jos jaksat vastat takaisin jotakin