Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorppari ja härkä, yhteensopivuus?  (Luettu 5729 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Niizu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« : 28.08.2008 19:39:46 »

Heissan, rakkaat Astrolaiset Kiss
Olen tapaillut yhtä Härkä miestä ja olen myös tutkaillut meidän karttoja. Jotakin on jo mullekin avautunut, opiskelu kannattanut Grin.
Hän
 aurinko harka
 kuu skorpioni
 venus kaksoset
Minä
 aurinko skorpioni
 kuu kaksoset
 venus jousimies
 askendentti rapu

Eli meillä aurinko että venus toistemme vastamerkeissä. Voiko toimia? Cheesy
Jos haluaa tutkia tarkemmin, tässä synt.ajat: 09.11.1976 klo.17.55 lappeenranta ja 28.04.1972 klo? sama syntymäpaikka.
Kiitän, kiva jos joltakin kokeenemmalta saa tällainen aloittelija kommentteja smitten

tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.08.2008 19:55:40 »

No onhan hänellä Kuu Skorpionissa, eli sinun Aurinkomerkissäsi. Tämä on perinteisesti katsottuna yksi voimakkaimpia indikaattoreita hyvästä yhteensopivuudesta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #2 : 01.09.2008 19:41:15 »

hei Niizu, rupesin kattoon noita sun merkkejä, että onpas tutunoloisia ja huomasin ,että ollaan synnytty samana päivänä ja vuonna! mä synnyin vaan päivällä 13.06. eli oon nouseva kauris ja kuu kaksosis kans. sitte mulla on yks  tosi hyvä kaveri, joka on kans marraskuun 6. sille tulee toi rapu kans nousevaksi ja sen kuu menee härkään...kiva tavata näin lähellä syntyny, vaikka ollaan tietty erilaisia ton nousumerkin takia. joo, härkämiehet, kyllähän ne on ihanimpia. ennen mä olin aina rapuseurassa ja mieskin oli rapu, mutta sitte se yhtäkkiä muuttu ja kaikki oliki härkiä yhtäkkiä. jotenki sain niistä ravuista tarpeekseni, joskus tietty kaipaan niitten lempeyttä. härkämiehen oon kokenu jotenki paljo perinteisempänä ja järkevänä. hyvässä ja pahassa. mun härkämiehen nousumerkki on skorppari ja kuu vesimiehessä, venus kaksonen, mars leijona. miten koet oman härkäs? alussa meillä oli ainakin voimakas veto toisiimme ja sängyssä menee vieläkin parhaiten. muuten onkin sitte väännetty aikalailla. vastamerkeistä oon kuullu sanottavan, että alku on intohimoista ja sit se siitä saattaa sammuu. katotaan ny, neljä vuotta on ny oltu. onhan se erilaista olla vastamerkkinsä kanssa, ku esim. jonku toisen vesimerkin. jos mä tykkään jostain, niin voin olla varma, että härkä mieheni ei siitä pidä. ja taas, jos se on vaikka nähny huonon elokuvan, mä voin ilomielin kattoo sen. on se raskasta välillä, varsinki jos haluais jakaa jonku tunteen, niin toinen on ihan, että ahaa sulla on ny tommonen olo. kaikki perusjutut ja toisen käyttäytyminen on täytyny opetella tunteen ja sitte se rupee meneen paremmin. hyväksyä vaan, että ei toista saa omanlaisekseen. mitä härältä sitte voi oppia? mä olen oppinu ruonlaittoa, säästäväisyyttä, sitkeyttä, kärsivällisyyttä, ku niillä aina kestää.......sitte taas mun mies on oppinu multa paljo henkimaailman juttuja ja sitä, että kaikki mukavat ihmiset ei mukavia. sä tiät skorpparina, että sen tietää heti voiko johonki luottaa. mä oon aina ihmetelly, ku kirjoissa sanotaan, että härkämies upottaa naisensa pehmeisiin ja hyväntuoksuisiin lahjoihin, se ei mun mielestä mätsää. kaikkista nuukimmat tyypit joita mä tunnen on härkiä. riippuu tietty muistaki merkeistä, ei voi yleistää. sitte härkämies on tosi siisti ja tekee hyvää ruokaa ja ruoka niille on kaikki kaikes. ne tykkää musasta ja tanssista ja muista kauniista naisista, harmi. aina ei skorppioni nainen tykkää, ku katotaan muita naisia. mutta luotan silti...ehkä. kuinka kauan ootte ollu yhdes ja kuinka on menny? kyllähän härkä on tositarkoituksella liikkeellä, mutta ei se ihan heti sormusta lähde ostaan.   
tallennettu

aurinko merkurius mars uranus:skorpioni
asc:kauris
kuu:kaksonen
venus:jousimies
Niizu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #3 : 03.09.2008 19:31:46 »

Hei Lilian Smiley!
Kiitos, kun jaksoit kertoa omia kokemuksia Härkä- miehistä. Tämä Härkä- mies jota tapailin- niin mennyt aikamuoto-  oli mulle ihka ensimmäinen Härkä. Mutta tosiaan, kuten sanoitkin niin alku on kuumaa- juu-u Grin- sitten voipi laimeta. Meillä juttu hyytyi siihen, ettei oltu samalla sivulla tulevaisuuden suhteen. Mutta siitä pidin, kun osasi puhua myös syvällisemmin asioista. Totta tosiaan hyvin rauhallinen ja hidas päätöksissään Grin, minä mennä viipotin- Kuu Kaksosena- kun toinen vielä mietti. Katsotaan onko joskus taas Härkä- mies kiikarissa..

Niizu
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: