Olipa erikoinen uni viime yönä. Olin jossain joukkotapaamisessa, hurjan paljon ihmisiä, ja meidän oli tarkoitus siirtyä jonnekin muutaman kilometrin päähän. Kaikki harhailivat sinne sun tänne, odottelivat kyytejä, ja minä olin myös vähän sekaisin että kenen kyydissä pääsen paikalle.
Vähän ajan kuluttua eräs puolituttu mies soitti ja kysyi, tarvinko kyytiä, hän voisi tulla nappaamaan minut kyytiinsä pian. Ilahduin ja odottelin heppua hakemaan minut. Hän tulikin pian paikalle, ajoi tilataksia jossa oli juuri minulle vielä tilaa.
Taksissa oli 5 ihmistä, pääsin Pelle Miljoonan viereen.
Pelle oli hyvin iloinen kun tulin, hän jutteli kovasti ja höpötti kaikkea. Muut taksissa olijat jäivät minulle hämäriksi koska Pelle oli niin ystävällinen.
Äkkiä muistin että ai niin, tänäänhän pelattiin jääkiekon välierät ja kysyin Pelleltä, miten kävi. Pelle sanoi että paskat, HIFK hävisi. Minä siihen että voi harmi mutta entä Kärpät? Pelle sanoi että Kärpät voitti Ilveksen 1-0 ja pääsi finaaliin.
Sitten kun pääsimme perille (minne ikinä olimmekaan menossa), päätin itse tarkistaa pelien tilanteet. Pelle perhana valehteli! Näin isot otsikot että Kärpät oli hävinnyt ja tippunut finaalista ja kärppäfanit olivat aivan sekaisin ja itkivät... Minullakin meni ilta pilalle.
Ajatuksia?