Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sateenkaari keittiöni katossa  (Luettu 2298 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


luon itse oman onneni - joka päivä


Profiili
« : 27.07.2008 21:39:34 »

heipä hei astroilijat!


olen uusi täällä,. siirryin henkiselle tielle alle vuosi sitten, ja olen kokenut kaikenlaisia maailmaani mullistaneita juttuja. tällä hetkellä kaukosuhdepoikaystäväni jätti minut, ja olen zenmäisen tyyni asian suhteen, mitä en olisi  koskaan aiemmin ollut. tajuan, että pitää mennä eteenpäin. mielessäni pyörii tämänhetkisen työpaikkani jättämninen, ilman syytä. olen kiinnostunut todella paljon oikeanlaisesta ruokailusta, happaman ja emäksisen ruuan tuomista muutoksista elimistöön, ja olen lukemassa keskusteluja jumalan kanssa-kirjan kirjoittajan sekä 11 oivalluksen kirjoittajan melkein koko tuotantoa läpi. kun on kesä, niin on aikaa.
'
noniin, pitkän alustuksen jälkeen, asiaan.
näin eräänä aamuna sateenkaaren keittiöni katossa. se oli melkein ympyrän muotoinen. se tapahtui kahtena aamuna, suunnilleen samaan aikaan. otin siitä kuviakin, se pysyi paikallaan pitkän tovin. sitten se hävisi. minulla oli pimennysverhot ikkunoissa kiinni. siksi ehkä outoa..Cheesy
tämä tapahtui päivä sen jälkeen kun mies jätti minut. sateenkaari on toivon merkki, ainakin tulin iloiseksi siitä., uskon johdatukseen.
onko teillä vastaavia kokemuksia?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: