Ajattelin nyt ihan yleisesti kysäistä vähän leikkimielellä :
että miltä vaikuttaa,kuka vaan saa vastata oman
näkemyksen/tuntemuksen mukaan,myös kortteja ja muita ennustuksia otetaan ilolla vastaan.
Siis että miltä vaikuttaa mikä?
No se kun oon ihan tolkuttomasti ihastunut... Kalat,Kuu Skorpioni,Merkurius Vesimies,Venus Härkä,Mars Kauris... mieheen. Tapasin sen kesätöissä ollessani,ensin vain katselin kauempaa,kunnes uskaltauduin
avata suuni ja alkaa juttelemaan.Tyyppi on aika ujo ja syvällisen oloinen,
mutta en ikinä ole tuntenut näin vahvasti jotain kohtaan josta en tiedä paljon mitään!
Aina kun katsottiin toisiamme silmiin,tuntui kuin olisin matkustanut johonkin kauas(?) pois,
en osaa selittää sitä...tai silleen että jäin vaan tuijottamaan ja ihan kuin maailma olisi kadonnut jalkojen alta. jotenkin vaan jäin kiinni niihin silmiin ja tunnen että meillä oli vahva yhteys.
Yleensä en ole rohkea tekemään aloitteita mutta nyt oli yksinkertaisesti pakko,
kysyin että jos nähtäis joskus,tyyppi lupas laittaa viestiä sitten kun sopii.. annoin numeroni.
Nyt siitä on kulunut jo päälle viikko eikä viestiä ole kuulunut.
(tiedän.. oon tosi kärsimätön)
Mutta ongelma onkin että jos se ei laita sitä viestiä,ja mulla ei oo sen numeroa,
niin en välttämättä enää ikinä näe sitä,enkä kohtaa sitä katsetta...
Eli onkohan se yhtään kiinnostunut?
Oma intuitioni sanoo että on,mutta saattaa olla että tyyppi on liian arka laittaakseen edes viestiä.
(se myös sanoi että sillä on nyt paljon töitä ja kaikkee muuta et ajatukset ihan sekaisin,mutta
että kyllä sitä vois tutustua kuitenkin...)
Ääh.. menipä taas sekavaksi.
Mutta jos joku saisi jonkunlaisen "tuntemuksen" asiaan.. kaikki vastaukset auttavat varmasti,itsekseni kun spekuloin vaan ja pyörittelen päässäni kaikenlaista...
Ihastuksiahan tulee ja menee,mutta tuntuu,että tässä on jotain erilaista?
Mitä en oikeen osaa selittää.
Mulla on jotenkin sellainen olo ettei tää voi tähän vaan jäädä ja loppua,
mutta toisaalta,voihan olla että leijun taas liian korkealla pilvilinnoissani...
Kiitos jos joku vaivautuu.