Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen oppositio aurinko?  (Luettu 5642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti

Profiili
« : 19.03.2008 20:35:42 »

Osaisiko joku vähän valaista mitä on odotettavissa, kun minulla nyt aluillaan sekä
 uranus aspect_opp aurinko, että
 uranus aspect_sex keskitaivas

Ja Uranus "huuhailee" 8. huoneessa?

Onkohan kuinka hurjat ajat tulollaan?  Shocked
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
km8875
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 06.05.2008 18:27:41 »

Hei, itselläni on kohta sama vaihe menossa. Osaako kukaan kertoa kokemuksistaan tämän aikana ...?
tallennettu
a.ankka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 07.05.2008 09:46:16 »

Minulla kuoli äiti ja transiitti oli minuutilleen tarkka tuona päivänä. Mutta tämähän ei tarkoita, että kaikilla tapahtuu niin.
Yllättäviä asioita olisi uranusta ja kuu olisi äitiä eli siinä kohtaa pieleen minun kohdalla…. Vaikka muistaakseni samana vuonna oli myös auringonpimennys oman aurinkoni päällä, joten sillä tavoin siihen se kuu kyllä saataisiin liittymään. Aurinko kuvaisi isää tai itseä, omaa elämää. Joten uskoisin, että ehkä vaikutus olisi juuri tuo oma elämä (olipa terävä havainto - kenenkäs muun elämä sitten Cheesy

Joka tapauksessa muistan sellaistakin lukeneeni, että transiiteilla olisi suurempi vaikutus, mikäli niitä tekevillä planeetoilla on omalla syntymäkartalla jotain tekoa keskenään. Itsellä on syntymäkartalla löyhä uranus oppositio kuu.
Mutta haluan vielä korostaa, että se mitä minulle tapahtuu ei välttämättä tapahdu sinulle - on noita hitaiden planeettojen transiitteja ollut itselläkin, joiden aikana ei ole tapahtunut mitään mikä olisi erityisesti jäänyt mieleen.

Ja takaisin alkuperäiseen kysymykseen  eli uranus 8. huoneesta tekee oppositiota aurinkoon 2. huoneessa ja vielä kuusiota mc:lle -
Äkkiä mutu -tuntumalla: Yhtäkkinen uusi työpaikka josta maksetaan sikahyvin Wink
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2008 19:28:33 »

Pakko muuten kysäistä, että mitäs jos syntymäkartalta löytyy  uranus aspect_opp aurinko , miten vaikuttaa luonteeseen/elämään? Kun exän kartalta löytyy hyvin tarkka  uranus aspect_opp aurinkouranus  jousimies 6. huoneessa ja aurinko kaksoset 12. huoneessa..

OT: Itseltäni puolestaan löytyy syntymäkartalta väljähkö  uranus aspect_con aurinko , molemmat  jousimies ja 10. huoneessa.. Itselläni ainakin vaikuttaa siten, että koen olevani ehkä hiukka erilainen enkä halua välttämättä elää perinteiden mukaisesti tai kulkea muiden valmiiksi tallaamia polkuja. Erilaisuus kiehtoo.. Ehkä vahvahko vaikutus, mutta koen sen vain hyvin luonnolliseksi osaksi omaa identiteettiäni enkä pelkää olla se "the odd one" Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 29.05.2008 11:33:19 »

mc82, no mun kartalta löytyy tuo  uranus aspect_opp aurinko (ja  merkurius) ja myös  uranus jousimies tosin 1. huoneessa ja  aurinko ja  merkurius kaksosissa 7. huoneessa..

Itse koen nämä aspektit sillä tavalla että mun on hirveesti tarvinnut taistella (itseni kanssa) ollakseni oma itseni omine kummallisuuksine.. Ehkä olen yrittänyt ennen hakea hyväksyntää, mutta olen itse siitä kärsinyt ja nyt musta on sitten kehkeytynyt sellainen joka sanoo ne pöllöimmätkin ajatuksensa ja mielipiteensä ääneen, enkä paljoa enää välitä jos joku jää ihmetteleen...

Elikkä jotenkin on kyse itsensä ilmaisusta, uskaltaako sanoa omat eriävät mielipiteensä tai tehdä rajujakin muutosehdotuksia, asettaa oman "maineensa" alttiiksi... Näin koen tämän minä.
Ehkä aina on ollut sellainen olo että olen vähän kummallinen. Mutta en toki luule olevan tämän tunteeni kanssa yksin, eiköhän meissä jokaisessa asu sellainen pieni ihme friikki.  Cheesy Grin Mutta tosiaan, en koe olevani rehellisesti oma itseni, jos en saa ääntäni kuuluviin itselleni tärkeissä asioissa...
tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 22.07.2008 20:40:55 »

Uranuksen ja Auringon välisillä transiiteilla saattaa hyvinkin olla tekemistä kuoleman kanssa, mutta uskon, että kartalta tulisi löytää muitakin vahvoja transiitteja jotta voitaisiin ajatella kuoleman mahdollisuutta lähiomaisen kartalta.

Tr. Uranus oli oppositiossa syntymäkarttani Aurinkoon isäni kuollessa odottamatta, mutta samanaikaisesti tähtitaivaalla "jylläsivät" myös vahvat Pluton ja Saturnuksen transiitit ja kahdeksas huoneeni ( aurinko, uranus, pluto) sai tuolloin vastaanottaa kunnon ryöpytyksen näiltä kolmelta planeetalta, Pluton samanaikaisesti tehden konjunktiota AC:n kanssa.

Laitan tähän oheen kartan tuolta päivältä. Ulompi kehä on syntymäkarttani ja sisempi transiittikartta.

Kommentit arvostettuja Smiley
tallennettu

Au Leijona
Kuu Rapu
AC Jousimies
Tulihevonen
Keltainen Rytminen Tähti
R1ku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 12.08.2008 14:03:50 »

Varsin jännittävää, jos aletaan puhua jopa kuolemasta tuon transiitin aikana  Shocked

Minulla oli kerran tämän vuoden aikana kyseinen transiitti, tarkka päivä 18.4. ja nyt on menossa toinen samanlainen, planeettaohitus tapahtuu tarkalleen 8.9.
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: