Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars yhtymä Pluto  (Luettu 16821 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #30 : 07.09.2006 15:46:56 »


Itsellä tuo sama on edessä n. 2 viikon kuluttua ja pakko oli palata ajassa taaksepäin ja tarkistaa milloin ko. yhtymä viimeksi osui kohdalle.
Niinpä, pari vuotta sitten syksyllä. Tuolloin oli päällä kylläkin  saturnus aspect_opp venus ja  neptunus aspect_tri uranus mitkä ehkä eniten tuntuivat silloisessa elämässä ja tuota mars-yhtymää varmaan pehmensi se, että  jupiter oli taivaalla samassa asteluvussa tuolloin. Itse asiassa ko. vuoden "tähtihetki" sattui juuri tuolla viikolla, ehkä myös siksi, että tr mars oli juuri kolmioinut radix-venusta.

Jaahas..pitää lainata itseään, mutta tuli vaan niin hassu sattumus tänään, huomisen yhtymän aattona. Sain nimittäin äskettäin tiedon, että minulla olisi mahdollisuus kokea tuo "tähtihetki" uudestaan parin kuukauden kuluttua. Eli viimekertainen oli samalla viikolla kuin  mars aspect_con pluto, ja nyt uusinta-yhtymän aikaan tulee tieto (päinvastainen yhtymä yhtä aikaa pluto aspect_con mars huoneessa 3 vielä) samanlaisesta tapahtumasta, vänkää.. Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 15:39:40 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #31 : 08.09.2006 13:11:24 »

Ohi on tuo mulla nyt  buck2

Eipä ollut kovin positiivinen viikko.
Hermot oli kireellä ilman mitään selvää syytä, väärinkäsityksiä ja "syyttelyä" sain osakseni ja sekin ilmaa järkevää selitystä.
Mutta ohi on onneksi  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #32 : 18.09.2008 09:58:08 »

jaa täältä löyty parempikin threadi tästä aiheesta.. tuolla oli aiemmin joku kyselly tästä myös.. tosiaan, huomasin juuri itelläni tämän transiitin alkaneen. "jee". sepon tekstit rupes pelottamaan heti.

Tarkka: 22.9.2008
Alkaa: 18.9.2008 Päättyy: 26.9.2008

eli onneks ei oo kovin pitkä kuitenkaan.. tuolloin 26.9. on luvassa hautajaiset. mutta sit samaan aikaan on päällänsä myös tällainen:

Mars sekstiili Neptunus
Tarkka: 22.9.2008
Alkaa: 18.9.2008 Päättyy: 26.9.2008

kumoaaks nää ny jotenki toisensa? Cheesy ja sit on vielä tällanen Mars yhtymä Keskitaivas

Jupiter oppositio Mars löytyy näemmä myöskin. Saturnus sekstiili Mars..

tuo marsihan näkyy olevan nyt vaa'assa, eli jossain mun asc:n lähistöllä.. eli huone 12 näkys olevan, josta mulla muuten löytyy tuo mars ihan syntymäkartaltakin.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: