Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Häitä ja hautajaisia  (Luettu 2366 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 16.09.2008 10:50:29 »

Näin pitkiä unia, mutta nämä kohdat jäivät mieleen. Avasin silmäni useamman kerran yön aikana ja yhdellä kerralla syy oli se, että joku mies (nämä hahmot ovat aina sellaisia kasvottomia mutta maskuliinisia, mustiin ja ketjuihin, bootseihin pukeutuneita, rähjäisiä äijiä) ilmoitti, että identiteettini on varastettu. Minulta oli nukkuessani viety KAIKKI alkaen tietokoneesta lompakkoon, tilini oli yön aikana tyhjennetty ja joku saattoi jo käyttää ajokorttiani nimelläni. Siis totaali tyhjyys. Laitoin valot päälle (teen sitä useasti öisin) ja katsoin sydän hakaten, onko lompakkoni pöydällä - ja oli se  Grin

Toinen yhtä kamala kohta oli se, kun olin osallistumassa äitini häihin (oikeasti isä ja äiti ovat edelleen onnellisesti naimisissa  Smiley) Häät oli unessa minulle kova paikka. Yritin valmistautua niihin kovasti, mutta se oli vaikeaa. Olimme jossakin hevon kuusessa, koska edellisessä unessa olimme eksyneet Joensuuhun ja olisin halunnut käymään sinne, koska muistelin että siellä voisi olla joku hyvä mies  Grin) Mutta nyt siis ympäristö oli pimeä, luminen ja sitten se muuttui festariksi. Oli siis äitini häät, mutta yllättäen siellä oli duunissa kamalasti jengiä ja vieraana kamalasti koululaisia.

Koska itkin koko ajan enkä tykännyt yhtään koko hommasta (isäni tuli tässä vaiheessa vielä äitini aviomieheksi) niin joku nappasi kulkupassini toisille lainaan. Sen sai Merituuli Lindström. Koska kun se palautui minulle, oli nimeni tilalla Merituuli. Ja yritin selittää naispokelle, että kulkukortti oli alun perin minun, mutta lainasin sen toiselle.  coolsmiley Hemmetti, olin vähän tuohtunut, mutta jatkoin tehtävääni koska kello alkoi lähestyä 11 jolloin vihkiminen oli.

Seuraani liittyi joku exäni hieman epämääräisenä hahmona. Sitten äiti ja isä tulivat vastaani. Äitini oli nuoren näköinen mutta epäselvät kasvot, valkoisessa keijumaisessa puvussa, isäni tumma hahmo. Äiti huomautti, että "ota ne punaiset minarit sitten mukaan". WTF?? MINARI HÄIHIN?? Aloin itkeä, koska tajusin olevani aivan helevetan väsynyt. Pääsin lopulta mökkiin ja muistin, että olimme eksyneet Joensuun suunnalle jonnekin jumalan selän taa.  buck2

Äitini oli laittanut tavaroita valmiiksi lattialle. Mukana oli mm. sukset, koska hääpaikalle piti hiihtää. Ihan sama vaikka oli juhlamekko päällä, sinne hiihdettiin.  knuppel2 Tosin Minä päätin, että otan taksin.  police

Lopulta uni meni sotkumaiseksi, kaivelin kaappeja enkä löytänyt mitään tavaroita mitä piti. Itkin ja itkin, kunnes sanoin exmiehelleni, että kello taitaa olla jo yksitoista. Se oli 10:40. Hetken kuluttua kysyin taas kelloa ja koska olin ihan totaalisessa jumissa, oli aika mennyt ohi. Kello oli 13 ja häät ohi.


Kuka osaa tulkita?  Huh

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: