Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tästä sanoisitte,.  (Luettu 2443 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 18.09.2008 06:17:51 »

Näin unta että olin edellisessä asunnossani. Muuttamassa pois sieltä. Talo oli sellainen laimean keltainen. Tiesin että isä olisi tulossa pian sinne ja menin ulkovarastoon joka oli sellaista tuomaa harvasta hirrestä rakennettu. Olin menossa hakemaan sieltä omia kissojani kun huomasin että siellä olikin ainakin kymmenen kissaa! Osa oli mustia ja osa valkoisen kirjavia. Puhuin oman kissani kanssa (se osasi jotenkin puhua) että olen pahoillani mutta osa kissoista täytyy tappaa, selitin sille että mustat kissat lopetetaan ja kirjavat saa jäädä. Yritin soitella eläinsuojeluyhdistykseen että tulisivat lopettamaan ja hakemaan kissoja. Mustat kissat oli jotenkin kamalan vihaisen näköisiä, ja kirjavat hauskan persoonallisen näköisiä. Yksi jäi erityisesti mieleen, oli erikoisen mallinen pää, turkki valkoinen ja siinä leijonanpunainen läntti. En muista miten uni päättyi mutta sen myös muistan että unessa oli kesä.. Unitulkintaa?
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 18.09.2008 12:13:16 »

Yritätkö päästä eroon/tappaa itsestäsi joitakin naisena olemiseen liittyviä negatiivisia asioita, tai asioita jotka joko sinä tai muut (miespuoliset henkilöt ehkä) kokevat negatiivisiksi? Siihen viittaisivat mustat kissat. Huomaat kuitenkin, ettei kissoissa ole mitään vikaa. Haetko apua naiseuteen muilta (eläinlääkäri)? Mietitkö oletko kenties tarpeeksi naisellinen/naisena sopiva miehiin verrattuna tai heidän silmissään (isä= mies, maskuliininen puoli).

Kesä on rikkaan kukinnon aikaa. Anna sisimpäsi ja naisellisuutesi kukkia sellaisena kuin se on! Itseään ei tarvitse hävetä, sillä uni viittaisi siihen, etteivät kokemasi puutteet tai heikkoudet naisellisuuden/naisena olemisen tasolla ole todellisia. Ne ovat vain osa sinua. Usein naiset kokevat esimerkiksi heikkouden pelkkänä pallona jalassa, vaikka todellisuudessa nainen saa olla heiveröinen ja kaivatakin välillä miehen tukea. Feminiininen energia on liikkuva ja ilmava ja luova, kun taas maskuliininen energia on pysähtynyt, keskittynyt ja suojaava.

Ja itse asiassa moni mies kokee suurta miehistä itsetunnon rapsutusta sillä, että saa olla se vahva ja suojaava linnake, jonka turviin nainen sukeltaa Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: