Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taloja..  (Luettu 2509 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 21.10.2008 07:36:36 »

Minäkin näin taloista unta.. Uni oli kyllä kovin sekava mutta siinä oli paljon lampaita vehreällä pellolla ja valtavan iso ja kiltti koira. Jossain vaiheessa istuin melko pienessä lentokoneessa. Yritimme lentoon mut mentiin aika pientä yleistä hiekkatietä mistä oli vaikea nousta. Kyyti oli pelottavaa. En tiedä päästiinkö ilmoihin. Uni jatkui että kaverini oli muka eronnut. Oli muuttanut punaiseen 26neliön taloon kahden lapsensa kanssa anoppinsa pihaan. Lähdin kävelylle tämän kaverini kanssa. Siellä oli hienoja taloja. Eräs talo oli vaaleanpunainen, hieman ränsistynyt ikäisekseen hyvässä kunnossa. Se sijaitsi risteyksessä. (Se oli talo minkä haluaisin valveilla!) mutta sanoinkin kaverille että haluaisin rakentaa rinteeseen itävaltalaistyylisen talon! Niin että aurinko paistaisi suoraan siihen. (en oikeasti valveilla haluaisi sellaista!). Seuraava uni oli sit että olin kaupungin keskustassa. Eräs tuttava aloitti työt puhelin tyttönä Huohotuslinjalla. Se sai asunnon siitä hyvästä ja tosi hienon! Minä ajattelin että haluan kanssa muuttaa sinne kun siellä oli monta huonetta. Mutta se kaatui siihen että huone olisi liian pieni minun kissoille! Tosi outoja unia ja kaikki tuli yhden yön aikana x/
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Kaheli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1 : 04.11.2008 23:53:59 »

Itse näen myös usein taloja ja asuntoja unessa. Tähän asti niissä on kaikissa ollut jotain pelottavaa, kummittelua tai vähintäänkin painostava tunnelma. Yleensä se pelottava on ollut yläkerrassa.

Mutta joku aikaa sitten näin unen, jossa olin muuttanut uuteen asuntoon. Tai ei se uusi ollut, oikeastaan aika huonossa kunnossa. Muistan ainakin tikkuiset lautalattiat. Alkuun en viihtynyt siellä, vaan halusin pois. Kunnes yhtäkkiä tajusin, että kämppähän on oikeastaan aika kiva. Ja mikä parasta, siellä ei pelottanut ollenkaan. Tunnelma oli rauhallinen ja jotenkin todella positiivinen. Ensimmäinen unikämppä, jossa oli hyvä olla Smiley Ehkä tämä merkitsee jotain, että alkaisin pikkuhiljaa tulla sinuiksi itseni kanssa ja viihtyä elämässäni.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: