Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu Leijonassa - pelkkää showta?  (Luettu 16074 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #15 : 09.03.2006 20:20:35 »

Hmm.. Ehkä aurinko-leijona tekee sen, että haluaa olla esillä omana itsenään ihmisten keskellä, ja kuu-leijona taas sen, että haluaa olla esillä roolin takana ihmisten edessä..? Tuli mieleen vaan..
 idiot2
tallennettu
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #16 : 09.03.2006 20:35:00 »

No juu..välillä on vähän "jakomielitautinen" olo. crazy2

Kai noi sitte ottaa, aurinko ja kuu mittaa toisistaan...

 smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Jem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #17 : 20.03.2006 17:07:07 »

Hmm.. Ehkä aurinko-leijona tekee sen, että haluaa olla esillä omana itsenään ihmisten keskellä, ja kuu-leijona taas sen, että haluaa olla esillä roolin takana ihmisten edessä..? Tuli mieleen vaan..
 idiot2

Jemmuli tässä lainaa itseään  :Smiley
Kun oon niin miettinyt tuota heitoksi tarkoittamaani kommenttia, ja hoksannut että siinähän on jopa jotain logiikkaakin. (?) Siis kun ajattelee kuuta näin niinkun taivaankapaaleena, niin sehän vaan HEIJASTAA auringon valoa. Vähän samaan tapaan esim. lavalla esiintyvä näyttelijä "heijastaa" roolihahmonsa luonnetta.
Kun taas sitten aurinko ITSE LUO sitä valoa, samaan tapaan kuin ihminen joka viihtyy omana itsenään ihmisten keskellä ja tuo omaa luonnettaan esille.
Onhan nämä vähän hassuja rinnastuksia mutta eikö tuossa joku logiikan siemen piile?  Smiley
tallennettu
Fanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #18 : 22.03.2006 12:15:48 »

Onpa hauska huomata, että muillakin kuuleijonilla on halu näytellä/esiintyä. Lapsena tykkäsin näytellä ja soittaa orkesterissa, ei niinkään yksin. Jospa sitä pääsisi jossain vaiheessa elämäänsä taas kokeilemaan.  :Smiley

Samaten huomaan ymmärtäväni aurinkoleijonatyökaveriani hyvin. Kehumme toisiamme vuoron perää eli kumpikin saa kaipaamaansa silitystä.  Cool
tallennettu

Aurinko & Venus kauriissa, AC ravussa,
Kuu leijonassa, MC vesimiehessä
- Tulihevonen -
Punainen Kosminen Käärme
Suvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #19 : 22.03.2006 14:26:30 »

Minullakin on kuu leijonassa. Vaikka muuten olen aika lunki ja rento tyyppi niin jos minua tunneasioissa loukataan on siitä oksat pois. Kohtelen ylimielisen halveksivasti loukkaajaa kunnes hän pyytää anteeksi ja jos ei pyydä niin se on välit poikki loppuelämäksi. Eihän tuo kai mitenkään hyvä piirre ole, mutta en osaa toimia muutenkaan.
tallennettu

au Kaksoset, AC Vaaka, kuu Leijona
Sininen yliääni apina
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #20 : 23.05.2006 18:01:38 »

minullakin on kuu leijonassa.huomaan joissain asioissa että jos en halua muitten tietävän mitä tunnen niin yritän esittää sitä.mutta yleensä en siihen pysty.silmistäni kai kaikki huomaa mitä ajattelen tai tunnen
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Oikku67
Vieras
« Vastaus #21 : 27.05.2006 17:53:33 »

Hmm.. Ehkä aurinko-leijona tekee sen, että haluaa olla esillä omana itsenään ihmisten keskellä, ja kuu-leijona taas sen, että haluaa olla esillä roolin takana ihmisten edessä..? Tuli mieleen vaan..  idiot2

Osu ja uppos..(http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a020.gif)
Pienestä pitäen olen nauttinut esiintyä sukulaisille ym.     (http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/n035.gif)
Myöhemmin luennoimassa omana itsenäni, omasta elämästäni..
Siinä välissä monia rooleja milloin missäkin elämäntilanteessa.. Suuria "rooleja" joista toisista olen ylpeä, toisista taas en.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/e060.gif)
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #22 : 29.05.2006 20:20:09 »

Jyrki Kataisella on kuu leijonassa. Minusta on jotenkin tuntunut, että hän loukkaantuu tai provosoituu helposti. tickedoff
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #23 : 29.05.2006 23:21:16 »

Ja kun oikein rupean miettimään niin ylireagoitsen asioita aika paljon. esim pienikin juttu voi olla todella paha juttu.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Noksu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #24 : 07.06.2006 15:42:19 »

Minullakin on kuu leijonassa. Vaikka muuten olen aika lunki ja rento tyyppi niin jos minua tunneasioissa loukataan on siitä oksat pois. Kohtelen ylimielisen halveksivasti loukkaajaa kunnes hän pyytää anteeksi ja jos ei pyydä niin se on välit poikki loppuelämäksi. Eihän tuo kai mitenkään hyvä piirre ole, mutta en osaa toimia muutenkaan.

Autsch, mulla on aivan vastaava piirre  Embarrassed Ja kaikki muutkin täällä Kuu-Leijonalle luetellut...tunteiden liioittelua ja karmeaa draamaa (josta saan kyllä kuullakin välillä).
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #25 : 07.06.2006 19:08:11 »

Mun yhdellä ystävälläni on kuu leijonassa ja allekirjoitan täysin ton sanonnan :Dramalady  Tongue

Tässä vielä tällanen pieni ote Aumanetistä:

" Kuu on astrologiassa Neptunuksen alempi muoto jossa reagoimme omien tuntemustemme perusteella sensijaan, että kykenisimme näkemään asiat suurempina kokonaisuuksina. Usein olemme tällaisissa tunnereaktioissa joko silmittömän pelon, vihan, ihastukseen tai koston asialla. Niin kauan kuin itse persoonallisella tasolla tuomitsemme; sanomme toiselle, että sinä olet paha, emme vielä ole saavuttaneet Neptunusta vaan kamppailemme Kuumme kanssa, oli se sitten missä merkissä tahansa. Sitten kun osaamme sanoa, että tuo teko ei ole oikein, mutta osaat varmaan toimia niin, etten satuta toisia olemme aloittaneet Neptunuksen koulun ja Kuu alkaa poistua kartaltamme. Vähäerin sillä ei ole mitään vaikutusta, olipa se missä merkissä tahansa ! "

tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Aniel
Vieras
« Vastaus #26 : 07.06.2006 19:49:49 »

Hei jellonakuut... kysymys:

KUINKA te toivoisitte teitä kohtaan toimittavan em. asioissa, että ette tekisi kaikesta niin hemmetinmoista draamaa?

Minulle on monta exää kuu leijonia enkä ole vielä oppinut sopivaa käyttäytymistä jotta noilta high dramoilta vältyttäisiin...  idiot2
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #27 : 07.06.2006 20:46:58 »

Hei jellonakuut... kysymys:

KUINKA te toivoisitte teitä kohtaan toimittavan em. asioissa, että ette tekisi kaikesta niin hemmetinmoista draamaa?

Minulle on monta exää kuu leijonia enkä ole vielä oppinut sopivaa käyttäytymistä jotta noilta high dramoilta vältyttäisiin...  idiot2

Riippuu aivan asiasta ja tilanteesta.Minkähänlaista tilannetta suurin piirtein tarkoitat??itsellä kuunteleminen ja saa nyyhkiä toisen olkapäätä vasten auttaa vaikka ei niin sanokkaan mitään. Ehkä KÄRSIVÄLLISYYS on kaikkein paras.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Jem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #28 : 15.06.2006 14:26:27 »

Hei jellonakuut... kysymys:

KUINKA te toivoisitte teitä kohtaan toimittavan em. asioissa, että ette tekisi kaikesta niin hemmetinmoista draamaa?


Pisti oikein pohtimaan. Luulen ettei mikään tietoinen ennalta mietitty keino auta, tai ainakin tuntuu että jos kaveri alkaisi jotenkin varomaan sanojaan tms, ärsyyntyisin vaan enemmän.. Niinkuin althema sanoikin, kuunteleminen ja kärsivällisyys on aika pop - ettei ainakaan lisää tarvitse velloa tunteissa..
Tongue
tallennettu
Suvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #29 : 16.11.2006 10:16:55 »

Hei jellonakuut... kysymys:

KUINKA te toivoisitte teitä kohtaan toimittavan em. asioissa, että ette tekisi kaikesta niin hemmetinmoista draamaa?

Ne asiat joiden takia olen pistänyt välit poikki ovat olleet esim. "kaveri" on tehnyt minusta naurunalaisen toisten ihmisten edessä, sitä en pyytämättä anna anteeksi.
tallennettu

au Kaksoset, AC Vaaka, kuu Leijona
Sininen yliääni apina
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: