Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapu-nainen, Kauris-mies 20-vuotta  (Luettu 11015 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« : 21.11.2005 22:36:45 »

Onko samankaltaisia pariskuntia ja millä tunteilla?

Meillä rapu on nousultaan leijona ja kauris on nousultaan kalat.

Meillä on ollut mielettömän moninainen ja sattumarikas 20 vuotistaival  smitten  tickedoff  smitten  2funny

Olisi todella mielenkiintoista kuulla kokemuksianne!
tallennettu
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #1 : 21.11.2005 23:00:36 »

Ei itsellä ihan vastaavaa, mutta olisi voinut olla..Meille tuli ero jo kahden ja

puolen vuoden jälkeen.. Cry

Tosin hän oli se rapu, nouseva leijona, ja minä kauris, nouseva jousimies.

Erosta ei ole kulunut vielä kovin kauaa, mutta näyttäisi siltä että ko. ihmisen

kanssa tulen aina olemaan kuitenkin yhteydessä. Ystävyys varmaan meidän

suhteen kantava voima on ollutkin, tempperamenteilta olimme niin erilaiset että

huh! Shocked  Shocked

Tapahtumia riitti meilläkin, kerkesimme asustamaankin kolmella eri

paikkakunnalla..

Harmi vain että ne "virheet" tajutaan usein liian myöhään ja sitten ollaankin jo

umpikujassa josta ei ole poispääsyä. Jos saa olla utelias, niin kuinka te

olette onnistuneet selviämään kriiseistä? Vai onko niitä ollut?

Onnea teille ja täytyy myöntää että kateeksi käy!
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 21.11.2005 23:16:43 »

Moi Sowelu!

Meillä oli tavattomat ongelmaista kun muksut oli pieniä. Kaurishan teki töitä yötäpäivää....
Oltiin kaksi vuotta erossakin välillä uglystupid2
Kuinka ollakkaan kävi niin, että kotimme paloi(omakotitalon yläkerta, käytännössä täys menetys).Tuo tulipalo vei turhan ja antoi merkityksen ihmissuhteille! Olemme nyt olleet takaisin yhdessä jo kolme vuotta. Aikuistuneempina ja ehkä vahvempinakin. Ainakin elämää ja perhettä arvostaen!
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #3 : 25.11.2005 10:20:31 »

Meillä kauris on nousu-jellona ja kalat nousu-jouskari. Meillä on ollut kivaa jo kymmenen vuotta!  2funny  uglystupid2
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 25.11.2005 22:00:09 »

Heippa Smiley

Ja täällä myös  aurinko  kaurisaurinko  rapu :Smiley
Meillä 19 vuotta yhteiseloa.

Hämmästykseni oli suuri Shocked, kun sain selville että molemmilla on  askendentti  skorpioni :ssa ja  kuu :t  jousimies :ssä.
Niin ja toisella meistä  mars  kauris :ssa, toisella  leijona :ssa
 venus :kset sitten toisella vesimies :ssä, toisella  harka :ssä.
Ollaan sitkeesti ja hampaita kiristellen, väliin, menty eteenpäin. Toinen vakauttaa ja jarruttaa ja toinen leijuu irti maan pinnasta ja saa hulluja päähänpistoja

Ilmaankos me ollaan jotenkin tuttuja :Smiley. Kuut yhtyy, auringot opparissa, tietty, mutta eipä tuo ole haitannut.
Vastakkaiset merkit vetävät puoleensa. Onhan se niin että samanmerkkiset "hylkii toisiaan". Miinus hylkii miinusta, plussa plussaa.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #5 : 25.11.2005 23:31:31 »

Moi Stareyes

Niin meilläkin toinen leijuu....ja toinen palauttelee pinnalle, mut haaveitahan pitää olla. Sitten toinen laskee tarkkaan raha-asiat ja toinen taasen antaa mennä vaan knuppel2  knuppel2

Me nähdään välillä samaa untakin.... uglystupid2
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #6 : 26.11.2005 15:07:04 »

Me nähdään välillä samaa untakin.... uglystupid2

Kuule Smiley

Niin meilläkin, unet menee joskus niin yksiin, että sitä miettii, onko tuo toinen toisiaan mun peilikuva Shocked
Saatetaan nähdä samanlaista uniteemaa vähän eri tavoin kuvitettuna smitten

Toissa yönä näin ex-pressa Kekkoseta unta. Kinastelin hänen kanssaan. Hän istui muhkeassa laiskanlinnassa. Sanoin Kekkoselle:"tulee naispresidentti Suomeen". "ei tule!" Kekkonen väitti tickedoff
Uni vaihtui niin, että Presidentti Halonen oli Puolustusvoimain ylipäällikkö, tuolloin Kekkosen aikana siis.

Kuinka ollakkaan UKK kuva tuli silmiini heti lehden avattuani, se ponnahti sieltä päin pläsiä. Katselin päivän aviisia smiley6600
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
epi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #7 : 26.11.2005 23:57:37 »

Me ollaan oltu jo 12 vuotta yhdessä, mutta siitä ajasta kauris-mieheni on ollut jo neljättä kertaa yk-joukoissa ja mä jo toista kertaa lasten (kohta pian 3 täyttävä ja 4 vuotias)kanssa keskenään...kun hänen tuota työtä täytyy tehdä. Pysyypähän parisuhde koossa...tää on sitä positiivista ajattelua kun toivoisi kaiken oman työssäkäynnin , lasten- ja kodinhoidon ja vielä vesivahinkohässäkän lisäksi että joskus voisi vain olla ilman vaatimuksia ja vaikka saada vain vähän rakkautta. Ehkä tämä on sitä minun oppiläksyä  smitten Onneksi olen saanut asiat hoitumaan   Smiley
Ai niin mä olen meistä se rapu...ja toi raha puoli on kyllä ajoittain hallussa, mutta noi tunteet saa joskus vallan ja kun löytää jotain tosi tärkeää niin pakkohan se on ostaa smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #8 : 27.11.2005 22:55:09 »

EPILLE

Voi miten tulikaan mieleeni ajat, kun se toinen meistä raatoi ja matkusti ympäriinsä kun ne meidän mukelot olivat pieniä. Mutta jos se yhtään lohduttaa, me selvittiin! Mies piti lapsista vieläkin paremmin huolta aina työmatkalta tultuaan, jolloin minä sain vähän huilia.Toki se olikin sitten meidän ajasta pois, mutta kyllä sitä kerkeää olla kahden sitten kun on mummo ja vaari.
Paljon sympatioita sinne  smitten  smitten     smitten
tallennettu
epi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #9 : 29.11.2005 06:10:20 »

Niin se on meilläkin, mies on lasten kanssa sitten ihan oikeasti kun on kotona  smitten ja rakastaa ja leikkii paljon enemmän kuin minä ehdin. Täytyyhän jonkun kotikin hoitaa Smiley . Ja tämä on hänellä jo neljäs reissu YK-joukkoihin joten mä olen jo tottunut tähän olotilaan. Ehkäpä meillä molemmilla on jotain opittavaa tässä elämässä ja siksi asiat ovat näin. angel
Joskus vain tuntuu ettei aika riitä päivässä kaikkien asioiden hoitamiseen ja maailmalta tulee kyllä hyviä neuvoja kuinka asiat täytyy tehdä taloudellisestikin hyvin. Nyttenkin mä innolla vain touhuan pikkuiseni 3-vuotissynttäreitä prinsessa ja tanssi teemoineen smitten ja nautin siitä kun saa heittäytyä satujen teemaan ja askarrella kaikkea hassua. Ainoastaan toi vesivahinko vähän rajoittaa, mutta onneksi sekin on kohta valmis. Tämä on mulle se missä saan käyttää luovuuttani ja inspiraatiotani. Kannan ne synttäreiden jälkeen sitten päiväkotiin ja hyödynnän askartelut työssäni  Cheesy
Kiitos muuten kannustuksesta saisal, lohduttava tietää että kaiken tämän reissaamisen jälkeen voisi löytyä vielä yhteinen elämä. Olen oikeasti joskus miettinyt miten tämä voi etäännyttää parisuhdetta, mutta toisaalta myös oppii arvostamaan toisen ihmisen olemassaoloa eikä kuitenkaan tarvitse menettää kokonaan. smitten smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 24.10.2008 21:05:26 »

Oho mikä hauska vanha aihe!  Smiley

Meillä on Rapu-mies ja Kauris-nainen 8 kk! Ja hyvin menee!  Grin

En siis ole expertti koska yhteiseloa on vasta noin vähän, mutta olen kyllä iloisesti yllättynyt Ravusta, minulla kun ei sellaista kumppania ole aikaisemmin ollut.

Katsotaan mitä tuleman pitää...  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: