Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: erikoislaatuiset kompositiot ja "karmalliset" ihmissuhteet  (Luettu 20046 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #15 : 16.07.2008 19:06:56 »

Lilli, tuo naispuolinen ystäväsi on hurjan tutun näköinen...  :Smiley Jos vielä tupla-Kalat niin varsinainen harvinaisuus.

Noista suhteista piti vielä kommentoimani että mielestäni mikään suhde ei ole "turha" vaan vaikka se osoittautuisikin vaikeaksi ja raastavaksi, niin sillä on tarkoituksensa. Se on elettävä ja viisaita ovat ne jotka ottavat opiksi suhteista.

Tämä tuli mieleeni kun kävin pari vuotta sitten selvänäkijällä, joka sanoi että tulemme eroamaan mieheni kanssa, ja sen jälkeen mieheni ei ole oppinut mitään tästä suhteesta. Jätin sen huomioimatta, ajattelin vaan että eihän me nyt voida erota, mitäs tuokin nyt höpisee...

Mutta niinhän siinä kävi. "Unelmasuhde" kaatui, ja kieltämättä: mies-parka ei ole oppinut mitään. Hän toistaa samoja virheitään. Minä taas opin paljon, ja opin myös nykyisestä suhteestani tähän ihanaan Rapu-mieheen. Kieltämättä on ollut aika hurja matka miehen sielunelämään, eikä se varmastikaan helpommaksi muutu: Mies on plutonikko. Kaiken huipuksi huomasin että oma Plutoni tekee opposition miehen Kuuhun, mikä on yksi kaikista vaikeimmista kuvioista synastriasta...

Mutta rakkaus kukoistaa, enkä oletakaan sen olevan ruusuilla tanssimista. Uskon että meitä molempia koulutetaan johonkin...

* muoks. Niin, kompositiokartalla on tarkka  mars aspect_con pluto  aspect_opp aurinko eli eipä mikään unelmakuvio. Jee.  Jossain tulee paukkumaan ja kovaa.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 19:10:14 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 16.07.2008 19:10:32 »

Njaa, minun raputapaukseni ei ollut kiinnostunut oppimaan mitn, mutta kuten hänelle sanoin, jossain tulevassa elämässä sitten, hänen on elettävä paljon enemmän kuin minä, heh, no silloin taisi itsellä olla sellainen tiedostava hetki menossa.

Itse en koe "joutuvani elämään vaikeita suhteita" mistään pakosta, ei enää. Vaikeahan tuo suhde ei ollut, loppu vaan. Ja sekin on ohi.- Eli varon toden teolla mitään vaikeaa tulevassakaan.

Onko plutonikko sellainen jolla minää hallitsee Pluto? No jossain vaiheessa panin merkille että  rapu 1-huoneessaan on just exäni au ja nousua hallitsevat Saturn, ja Pluto. No huh. Mikähän on ollut tämä peräkkäinen vetovoima skorp-kauris-tai Saturn ja Pluto, jotka planeetat koen vieraiksi. Pluto jousimiehessä?
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 19:15:25 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 16.07.2008 19:15:36 »

Lienetkö Kauris törmännyt joskus ystävääni täällä kotikonnuilla käydessäsi..

Miltäs sinun ja ex-miehesi välinen kompositiokartta näyttää? Olisiko siitä näin jälkiviisaana osannut ennustaa, että homma kaatuu jossain vaiheessa?

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 16.07.2008 19:29:49 »

Lienetkö Kauris törmännyt joskus ystävääni täällä kotikonnuilla käydessäsi..

Miltäs sinun ja ex-miehesi välinen kompositiokartta näyttää? Olisiko siitä näin jälkiviisaana osannut ennustaa, että homma kaatuu jossain vaiheessa?

No, avioliiton solmimisen kartta oli varsinainen paukaus, mutta kompositiokarttaa en nyt tähän hätään muista. 

Mutta koska tämä nykyinen on plutonikko ja meillä on vielä niin paljon Pluton neliöitä kompositiokartalla, niin täytynee perehtyä aiheeseen tarkemmin. Valtataisteluja on siis luvassa, myös paljon seksuaalisuutta ja mustasukkaisuutta... Mies on SM-tason urheilija joten kyllä nuo hommat nousevat pintaan jossain välissä tavalla tai toisella.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 19:31:20 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 16.07.2008 19:31:03 »

Niin voitteko sanoa että onko plutonikko sellainen jolla Pluto 1-huoneessa?

Urheilija kuulostaa hyvältä, mut just se että kohtuus kaikessa, heh, kokemuksesta ton sporttiravun jälkeen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 16.07.2008 20:14:56 »

Niin voitteko sanoa että onko plutonikko sellainen jolla Pluto 1-huoneessa?

Plutonikko on sellainen jolla on vahva Pluto, eli Pluto on joko  askendentti:n hallitsija tai muuten vahva tehden aspekteja persoonallisiin planeettoihin.  Tuossa omassa nykyisen mieheni tapauksessa  pluto on juuri  askendentti:llä tehden mm. neliön Aurinkoon. Rankkaa, mutta mies on kertonut kokemuksistaan ja paljon on kaveri kokenut nuoruutensa aikana.  pluto tulee vahvasti esiin monissa asioissa mitä hän tekee, ja tuo sama draivi ajaa hänet taas SM-tasolle kilpaurheilussa -mikä taas ei ole minulle se paras vaihtoehto, siinä kun on myös kääntöpuolensa.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 20:16:33 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 16.07.2008 20:31:42 »

Minusta me plutonikot olemme tosi sympaattisiaKiss Minä ja kuvan ystäväni olemme kaikki sellaisia, eikä meillä ainakaan keskenämme ole mitään ongelmaa. Mutta tokihan meillä kaikilla on ollut ne plutoniset koettelemuksetkin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 16.07.2008 20:37:28 »

Minusta me plutonikot olemme tosi sympaattisiaKiss Minä ja kuvan ystäväni olemme kaikki sellaisia, eikä meillä ainakaan keskenämme ole mitään ongelmaa. Mutta tokihan meillä kaikilla on ollut ne plutoniset koettelemuksetkin.

Kyllä kyllä! Sehän siinä onkin, plutonikot voivat olla sympaattisia ja varmasti ovatkin, niinkuin myös mieheni!

Odottelen vaan niitä valtapelejä...  Wink
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 17.07.2008 12:30:50 »

Nyt kun nopeasti selaan läpi minun ja minulle rakkaiden/läheisten muidenkin ihmisten karttoja, niin yhdessä, jos toisessa toistuu tuo  pluto aspect_opp kuu ja nimenomaan näin, että Kuu on minun ja Pluto toisen osapuolen. Kai näiden kaikkien ihmissuhteiden tehtävänä on kasvattaa mua ulos niistä lapsuuden hylkäämiskokemuksista, kääntää traumat vahvuudekseni. Tulen tuntemaan itseni emotionaalisesti pepetyksi ja jätetyksi niin kauan, kunnes kasvan tunnetasolla riippumattomaksi ja itsenäiseksi Smiley

Loistavaa, Katja-Q! Juuri tuon takia rakastankin astrologiaa, että ymmärtämällä sitä ja yhdistämällä sen psykologiaan, voimme parhaimmillaan huomata tärkeitä asioita. Elämä on jatkuvaa oppimista, ja viisaat ihmiset kehittyvät ja pystyvät kääntämään negatiiviset kokemukset vahvuuksiksi. Olet hyvällä tiellä. Smiley
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 17.07.2008 12:40:50 »

Katja-Q:lle vielä kysymys: Kerroit että sinulla on  askendentti Skorpioni ja  pluto aspect_con askendentti.  Kuinka tämä on näkynyt elämässäsi?

Minun nykyisellä miesystävällä on myös  pluto  aspect_con askendentti, jonka lisäksi  pluto tekee neliöitä persoonallisiin planeettoihin. Hänellä on ollut varsin rankka elämä, kaksi rakasta perheenjäsentä kuollut peräkanaa ja kyllä tuo kaikki on jättänyt jälkensä.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 17.07.2008 14:14:31 »

Tässä tuli mieleen se kun jutskasin tuossa yhden kanssa, että oppiiko ihminen parhaiten itsekseen vai suhteessa.. ja mitä pitää koko ajan oppia, eikö voi vain koskea. No henk koht ei plutonikkoa minulle, yksi oli tarpeeksi ja tunteet on kuolleet..

Millainen olisi helppo suhde, hyvin menee, se kiinnostaisi nyt kaikkien harmaiden hiusten jälkeen. Siihen siis tarttis tyypin, jonka kanssa kartta hmmm....
tallennettu

mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #26 : 27.07.2008 20:02:32 »

No karmallisesta en tiedä, mutta pakko nostaa exäni ja mun suhde tähän. Erosta on ehtinyt jo kulua vuosi, mutta siitä huolimatta muistot suhteesta kummittelevat edelleen mielessä, ts. suhde oli erittäin traumatisoiva, erityisesti loppuvaiheessa. Exäni oli hyvin autoritäärinen ja suhtautui muhun alentuvasti. Mun olisi pitänyt pukeutua ja käyttäytyä sillä tapaa, mitä mies halusi - ja jos en totellut häntä, niin sitten herra ihmetteli, miksi en osaa olla kuin muut naiset (!!!) tickedoff  Ja eipä miestä kiinnostanut mun ongelmat, jos jostain halusin hänelle puhua.. Haukkui kavereitani ja sukulaisiani "ihme idiooteiksi" (omat sukulaiset ja kaverit sen sijaan olivat sitten huipputyyppejä vikoineen kaikkineen..), eikä jaksanut keskustella "syvällisiä", esim. suhteen tilasta tai tulevaisuuden haaveista jne. Henkisesti musertava, tukahduttava ja käytti henkistä väkivaltaa muhun alentamalla, hallitsemalla ja haukkumalla, pettikin mokoma vielä mua - sekä käytti huomattavan paljon viinaa.. Cry  Edelleenkin korjaan tässä vanhan sirpaleita, vaikka olenkin jo uudessa suhteessa.

Kompositiossa mulla ja exällä on  aurinko aspect_squ mars ja synastriassa  pluto aspect_squ mars siten, että miehen  pluto neliöi mun  mars :a. Eikös nuo kerro valtataistelusta pahimmillaan..? Sekä 12. huoneen  venus kompositiossa, joka taitaapi vihjata salasuhteisiin päin - lisäksi miehellä on itsellään synt. kartalla venus  oinas 12. huoneessa, kuten myös  aurinko kaksoset ja  kuu  harka ( askendentti kaksoset ja  aurinko aspect_con askendentti ).. Sana hallussa, sillä  merkurius kaksoset 1. huoneessa, meillä on synastriassa  aurinko aspect_opp merkurius - eli ajatusmaailma hyvin erilainen.

Exäni muistuttaa paljon isästäni, joka on hyvin autoritäärinen tyyppi ja muistuttaa paljon exääni sillä tapaa, että isäni mielestä mä olin hyvä lapsi silloin, kun olin sellainen, mitä isä halusi. Jos en, niin sitten "huono lapsi" ja sanottavaa tuli, että "miksen voi olla kuten xx:n ja yy:n lapset, jotka ovat täydellisiä..". Isäni myös on henkisesti hyvin hallitseva ja tukahduttava ihminen, jonka kanssa mulla on ollut aika etäinen suhde - ehkä suhde exäni kanssa tarkoitti, että isäsuhteeseen oli jäänyt jotain käsittelemätöntä ja exäni oli avain näiden asioiden käsittelyä varten, samantyyppinen persoona kun on.. Vaikkakin tämä myllytys exän kanssa jätti mut pahasti haavoille Cry

Nykyisen kanssa on ollut ihan eri tuulet, tunnen saavani tukea ihan eri tavalla kuin exältä ja tunnen kerrankin saavani olla Minä Itse vikoineni kaikkineni, toteuttaa itseäni omalla tavallani ja se yhteys.. Tuntuu vaan siltä, että meillä on se joku henkinen yhteys, jotain sellaista, mitä en ole kenenkään muun kanssa kokenut - nykyinen sanoi samaa, että tavattuaan mut hämmästyi, kuinka jollain tasolla vaan kaikki klikkasi.. Kompositiossa näyttäisi olevan 7. huone täynnä tavaraa (mm.  aurinko kuu venus ), mutta 7. huoneen  saturnus tuo jotain haastetta ja rassaavuutta tähän(kin) suhteeseen.. Sad

Laitoin tuohon oheen mun ja exän sekä mun ja nykyisen ukon kompositiot. Jos joku löytää kommentoitavaa, niin saa ihmeessä laittaa, olen kiinnostunut kaikista kommenteista Cheesy
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 20:06:11 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #27 : 04.08.2008 20:01:23 »

mc82[/b][/u]: en ehdi nyt harmikseni tarkemmin paneutua noihin karttoihisi, mutta se vaan äkkiseltään pisti silmään tuossa exäsi ja sinun kompossa, että askendentti on Kaloissa, kuten minullakin tämän yhden ihmisen kanssa. Tällaisissa suhteissa on epäilemättä suurta herkkyyttä ja tunteellisuutta, ripaus ruusunpunaista romantiikkaa ja aimo annos lähes ylimaalliselta tuntuvaa taianomaisuutta...mutta varjopuolena myös paljon illuusioita ja epärealistisia kuvitelmia ja odotuksia, sekä päämäärättömyyttä, joka varmaan helposti aiheuttaa sen, että huumaavan alun jälkeen ajaudutaan lukuisten väärinymmärrysten ja molemminpuolisten pettymysten kautta umpikujaan. Siltä minusta ainakin tuntui tämän tyypin kanssa. Jälkeenpäin ajatellen luulen, että yksi suurimpia ongelmiamme oli se, että meillä oli molemmilla niin idealistinen kuva toisistamme ja suhteestamme, ettei todellisuus olisi koskaan yltänyt sen tasolle. On kauhean raskasta ja kuluttavaa koittaa elää jonkun ihanteen, oman tai toisen mukaisesti. Jos olette nähneet elokuvan Kuutamolla, niin tiedätte ehkä mitä tarkoitan. Vaikka elokuva (tai varsinkaan kirja) ei muuten ollut mikään maata järisyttävä, niin jotenkin pidin siitä kuitenkin kovasti, sillä pystyin niin hyvin samaistumaan päähenkilön osaan. Mäkään en koskaan oikein pystynyt nukkumaan tuon ihmisen kanssa, välttelin jopa syömistä ja vessassa käymistä hänen seurassaan. Hyvä että kykenin hengittämään Cheesy

Jeps, no näin se suhde alkoi aikanaan meilläkin: tuntui siltä, kuin kumppani olisi ollut täydellinen kaikessa suhteessa, en edes huomannut alkuunsa, kuinka paljon mies veti viinaa (olisi pitänyt huomata jo alkuunsa!) ja jaksoin ja jaksoin, vaikka mies kohteli mua mielensä mukaan, eli pomotti, arvosteli ja sorti minkä ehti  Cry  Mulla oli unelma siitä täydellisestä kauniista kodista ja hyvännäköisestä, menestyvästä miehestä (exä itse asiassa on jo alkanut luomaan hyvin lupaavantuntuista uraa, kunnianhimoinen kun on ja kova tekemään töitä) ja sitä kautta täydellisestä elämästä. Vaikka suhteen lopussa jo mietinkin varmaan viimeiset pari kuukautta, että pakkaan kamat ja lähden kävelemään, en yksinkertaisesti jaksa enää - niin siitä huolimatta, jos sain exältä vähänkin huomiota, niin sitten aloin taas uskomaan asioiden järjestymiseen..  Undecided  Eli kuten sanoit, haaveet eivät toteutuneet ja pettymys suhteeseen oli itse asiassa molemminpuolinen, myös exä oli ollut suhteen loppuvaiheessa jo hyvin pettynyt. Tosin hänellä oli ollut jo uusi nainen katsottuna meidän suhteen aikana ja heti, kun olin pakannut kamani ja häipynyt kämpästä, oli exä roudannut jo uuden naikkosensa sisään - eli se lasku, traumat ja haavat lankesivat sitten loppupeleissä mulle, niitä haavoja parannellaan täällä edelleen  Cry

Nykyinen oli alussa tosi kovilla, kun on joutunut toimimaan mun psykiatrina exän aiheuttamien traumojen parantelussa. Ehkä olisi ollut parempi odottaa himppusen kauemmin alkuunsa, nykyinen teki aloitteen, kun erosta oli kulunut vasta 3kk. Mutta minkäs sille mahtaa, kun tunteet uutta kohtaan olivat leimunneet jo yli vuoden vahvoina ja kun tilaisuus tuli, niin se oli menoa Cheesy  No, ei tuo (ainakaan vielä) ole osoittautunut huonoksi mieheksi, kohtelee mua ihan eri tavalla kuin entinen.. Tuntuu, että vihdoinkin saan toteuttaa itseäni aidosti, olla oma ihana ja vähemmän ihana itseni ja saan tilaa myös omalle elämälleni. Ja se yhteys, oikeasti.. Tuntuu välillä siltä, kuin tuntisin miehen kokonaan ja että mies pystyy lukemaan mun ajatukset - hämmentävää, mutta samalla aikasta ihanaa, että joku tuntee mut jollain ihan erityisellä tavalla Smiley

Joo, exän kanssa kompositiossa oli se  askendentti kalat ja nykyisen kanssa  askendentti harka - eli olettaisin, että vakautta, maanläheisyyttä ja käytännön järkeä tunteiden ilotulituksen sijaan  Huh

Pakko muuten kysyä kompostikartan erikoiskuvioista: mitä tarkoittaa, kun mulla ja nykyisellä on kompositiossa Jod? Eli mun ja ukon kompositiokartalla 1. huoneen  chiron tekee kvinkunssia  jupiter aspect_sex pluto :lle ( jupiter 7. huoneessa aivan 8. huoneen kärjen tuntumassa,  pluto 6. huoneessa).

Myös exän ja mun kompositiokartalta löytyy Jod: 2. huoneen  chiron tekee kvinkunssia  neptunus aspect_sex pluto aspect_con saturnus :lle. Exän ja mun kompostikartalla  keskitaivas aspect_con neptunus , Neppari on tosin juuri ja juuri 10. huoneen puolella,  pluto ja  saturnus molemmat 7. huoneessa. Lisäksi samaiselta kartalta näyttäisi löytyvän Kultainen kolmio:  kuuvenus ja  pluto aspect_con saturnus tekevät kolmiota keskenään,  kuu on 4. huoneessa,  venus 12. huoneessa. No, kultaisesta kolmiosta huolimatta suhde kaatui valtapeliin, pettämiseen ja vääriin illuusioihin Sad

Kompostikartat liitin jo edelliseen viestiin liitteeksi, eli löytyvät 2. sivun alalaidasta, viimeinen postaus meikäläisen nimiin - en jaksa liittää karttoja miljoonaan ja taas miljoonaan kertaan *laiska* Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 20:02:59 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 28.08.2008 20:19:12 »

nostan aihetta.... Tuossa aiemmin kysyttiin, että mitä tarkoittaa kompostikartalla Jod. Niin minä mietin, että mitä tarkoittaa Leija tai Iso neliö? Ex-avokin kanssa oli hirmuinen leija ja nyt erään tyypin kans on neliö. Muuten mielenkiintoista, että exän kanssa oli stellium nelosessa ja niin on nykyisen kiinnostuksen kohteenkin kompostikartalla.

Tämä myöhemmin mainittu kartta on muutenkin jännä. Meidän omat merkit ovat siinä ainakin osittain  aspect_opp vaikka oikeasti emme ole vastakkaismerkkejä.  Ja pluto on  skorpioni  ja kivasti kolmiossa venukseen  Cheesy
 kuunsolmu on veskarissa kuten se on meillä molemmilla muutenkin. Kuu on mun aurinkomerkissä ja juppari hänen. Kompostikartan nousumerkki on  vaaka mikä tietäisi hyvää, mutt saas nähä ny. Erillisessä elämissämme on ihan hirveästi kamalia transuja...
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #29 : 14.11.2008 18:57:58 »

Nostellaan.. Jäin tässä miettimään, että mitkä aspektit kompositiokartalla ovat kaikkein vaikeimpia/tekevät suhteen mahdottomaksi? Kun mulla ja nykyisellä löytyy paljon Saturnuksen aspekteja kompositiokartalta, eli

saturnus aspect_con aurinko
 saturnus aspect_con kuu
 saturnus aspect_con venus
 saturnus aspect_con DC

Eli aika raskaat on tunnelmat? Tuo Sattari ainakin tekee sen, että suhteessa täytyy pysyä liikkeessä ja muistaa huvitella säännöllisesti/leikkiä.. Mutta ei saa olla liian vapaamielinen kuitenkaan Smiley

Mulla ja mieheltä löytyy valtava planeettastellium kompositiokartan 7. huoneesta, kaikki muut planeetat paitsi  pluto 7. huoneessa ( pluto löytyykin sitten vaikeasta 6. huoneesta, kiva!). Eli onko sitten miten hyvää/huonoa odotettavissa, tuo 6. huone ei oikein viehätä meikäläistä.. Kompositio-  chiron ja  kuunsolmu löytyvät 1. huoneesta (aspekteja en tähän hätään muista, täytyy tarkistaa..), ja kompositio-Onnenpiste 2. huoneesta.
tallennettu

Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio