Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi jotkut ennustajat eivät näe kaikille oikein,ja toiset näkevät?  (Luettu 4240 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kristiina74
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.01.2009 12:06:23 »

maallikkona täällä kyselen kun olen uusi jäsen,enkä ole vielä oikeen perehtynyt ennustuksiin,mutta mistä se johtuu että toiset ennustajat näkevät toisille oikein,ja toiset eivät.Tai että toinen ennustaja näkee osan,mutta ei ihmissuhdetta(oikein),kun taas toinen näkee myös ihmissuhteet jotak toteutuvat.Olen kokeillut ennustajia,ja jotku ennustavat sieltä täältä ehkä pari asiaa likelle oikein,ja toinen kertoo täydellisesti.Ihmisen aurastako tämä kaikki johtuu?anteeksi tyhmyyteni Smiley
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2009 23:16:23 »

Minulla on tähän muutama teoria jotka olen kuullut (nimim. monesti pettynyt):

-näkijä värähtelee jollain tapaa eri taajuudella kuin se, jolle hän katsoo, tämä selittäisi sen, miksi hyvin kuuluisat ja luotetutkaan näkijät eivät kaikille meille näe

-samaa tietoa ei ole tarpeen kertoa moneen kertaan, jos siis olet jonkun tiedon jo joltakin toiselta näkijältä saanut, sinun pitäsi osoittaa uskosi ja olla kysymättä uudelleen, 'testailun' vuoksi kysyminen siis ei onnistu

-joku läheisesi (esim. ex-puoliso) saattaa omalla ajatusenergiallaan estää tiedonkulun, esim. että ex-puoliso ei HALUA että löydän uuden puolison ja koska hän on hyvin telepaattinen henkilö ja näkijä on häneen juuri yhteydessä toisen kysymyksen kautta, niin hän on ikäänkuin 'läsnä' katsomistapahtumassa

-kuten emme saa tietää kaikkia menneitä elämiämmekään aina kun haluamme, niin emme aina saa myöskään 'lupaa' tietää tulevia, syyt paljastuvat yleensä myöhemmin. Se mitä todella hyvät, intuitiiviset näkijät milloinkin näkevät on usein varsin yllättävää, joskus näkijä saattaa selittää pitkän tovin edellisistä elämistäsi, joskus taas kertoa tulevien vuosien tunnelmat kalenterimaisesti, ikäänkuin 'teemavuosina'. Vastaukset ovat siis sellaisia joita sinun katsotaan tarvitsevan, ei suinkaan aina sellaisia joita haluaisit kuulla
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2009 00:23:05 »

Sielun tie voi ihmisellä olla myös sellainen, ettei näkijä vaan näe mitään. Sitä ei joko suoda jonkin oppiläksyn takia (esimerkiksi ihminen on tullut tänne maailmaan opettelemaan oman tahdon noudattamista niin kovasti, ettei hänelle suoda mitään neuvoja selvänäkijöiden kautta) tai sitten tie on tyhjä. Silloin ei ole valmista kaavaa siihen, miten mennään, joten näkijätkään eivät voi sitä nähdä.

Rubiinitar on epäonnisuudessaan minun tietojeni mukaan ihan poikkeustapaus. Se on hirveä harmi minusta, kun kaipaa neuvoa ja sitä ei saakaan! Olen itse tehnyt selvänäkötulkintoja pitkään oikein hyvillä tuloksilla, mutta Rubiinittaren kohdalla minullakin meni kaikki ihan päin pöpelikköä. Ehkä se mystisyys miksi sinun, Rubiinitar, kohdalle tulee aina pelkkää ihme hössönsössöä Korkeimmilta selviää joskus. Viimeistään kun kuolee, silloinhan selviää kaikki epäselvät asiat! Grin
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #3 : 01.02.2009 07:04:58 »

Mitä turhia kehitellä selityksiä - monet eivät vain yksinkertaisesti hallitse hommaa. Mikä on vähän älytöntä, koska ihmisten asioiden ennustamiseen oikein ei tarvita selvänäkökykyä, sen sijaan täytyy vain hallita metodinsa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2009 12:51:10 »

Sekin on totta, että "osaavia" ennustajia on liikkeellä pilvin pimein. Niinhän heitä taitaa olla vähän kaikissa ammattialoissa ja eteenkin näissä, joihin ei sinänsä saa koulutusta (muutoin kuin Britanniassa minun tietojeni mukaan). Kuka tahansa voi aloittaa ennustelemisen, kuten allekirjoittanut on tästä hyvä esimerkki, ahahhhahaha Grin

Sanoisin kuitenkin, että ehkä tärkeämpää kuin ennustaa toisilleen, on "ennustaa" Itselleen. Kuunnella Itseä ja mennä ja toimia sen mukaan, mikä tuntuu hyvälle. Sitä vartenhan se intuitio on meille annettu Smiley Ensin huolehditaana Itsestä ja sen jälkeen voi halutessaan ryhtyä huolehtimaan myös toisista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: