Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Piiri - subin uusi sarja sunnuntaisin  (Luettu 8373 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 07.11.2008 22:54:13 »

Minä asun muutaman kilometrin päässä siitä talosta jossa Piiri kuvattiin viime jaksossa.
Tämä länsi-Vantaan alue, Kivimäki Louhela ja Kaivoksela on jotenki weird seutua.
Asutusta on ollut näil main jostain kivikaudesta asti ja eniten outoja on tapahtunut mulle juur tällä aluella.
Enkä tod ole ainoa joka niitä on kokenut.

Voin sanoa, että on paikkoja, joissa muuten kaikenlaista "hörhöilyä" vieroksuvatkin ihmiset ovat kokeneet outoja. Itse en ole mitään varsinaisesti kokenut, mutta paikkojen energioita aistin voimakkaasti. Esim. nykyisessä asunnossa on jotain ahdistavaa, ilmeisesti edellisellä asukkaalla oli melko vakavia ongelmia. Asunnossani vastapäätä hautausmaata ja kirkkoa, jonka edustalla on ilmeisesti keskiajalla myös taisteltu, taas  viihdyin hyvin ja tunsin olevani suojeltu...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #16 : 09.11.2008 12:14:20 »

Katsoin piiriä ensi kertaa vasta viime vk.lla ja enpä taida katsella toistamiseen... ei maksa vaivaa tuhlata hyvää uniaikaa moiseen roskaan  Undecided
Upeaa sinällään, että ko.aihetta on uskallettu lähestyä... mutta toteutus oli sitä luokkaa, että moiset höpinät vois heittää kuka tahansa.
Meedio kertoili sellaisia perusfaktoja, että ainoastaan yksi seikka oli mielestäni uskottava... kun hän kertoi eräässä huoneessa talon isännän ampuneen itsensä.
Takka juttu ja varsinkin juontajan huojuminen yöllä kyseisessä paikassa oli naurettavaa pelleilyä. Täytyisi muistaa ettei tv.n kautta ihan mitä tahansa saa tuotua läpi ja vaikka tunne olisikin ollut aito juontajalla... se tuntui vain siltä kuin olisi todistellut meedion sanoja katsojille.
Olisi ollut ensin yötä ja sitten meedi paikalle... niin ja missä on em. ne "ohjeet" tilanteiden rauhoittamiseksi, joita ehkä asukas kaipaisi tai joku muu, jolla on samoja "vieraita" talossaan...  idiot2

Hyvä päänavaus kuitenkin... jospa tulevassa sarja "aikuistuu"  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: