Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoiminen  (Luettu 12690 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #15 : 12.12.2008 11:04:27 »

Hei Marutska!
Kylläpä löysit vanhan viestiketjun... Smiley

Nyt voin jo omasta puolestani vastata, että kyllä, voit todellakin oppia itse kanavoimaan ja ymmärtämään viestejä.
Kerron sinulle, mitä minulle on tapahtunut tuon 2006 vuoden jälkeen.

Minulla oli vähän samanlainen tilanne kuin sinulla. En osannut oikein tulkita viestejä ja epäilinkin niitä. Odotin myös tuon kanavoinnin olevan jotain todella "suurellista" ja odotin saavani viestit samalla tavoin kuin kaikki muutkin herkät ihmiset.
Aloitin käyttämällä enkeli-kortteja (Diana Cooper). Ne ovat helpot kortit aloittamiseen. Siitä siirryin kokeilemaan muita kortteja ja tapoja (kristalliheiluri).
Tänä päivänä en tarvitse enää apuvälineitä kanavointiini. Käytän kortteja joskus mutta saan viestit suoraan "alitajuntaani" ja pystyn puhumaan viestit lauseiksi ja kirjoittamaan niitä myös ylös.

Sinusta löytyy herkkyyttä ja vastaanottavaisuutta. Kannustaisin sinua itseäsi kokeilemaan kanavointia tai pikemminkin viestien vastaanottamista. Ne eivät välttämättä tule sinulle samalla tavalla kuin toisille vaan juuri sinulle sopivalla tavalla. Kokeile vaikka noita Cooperin kortteja aluksi tai muita sinulle sopivia välineitä. Kuulostele myös uniasi ja kirjaile niitä ylös. Unessa saatat saavuttaa viestit helpommin. Seuraa unien tematiikkaa ja vihjeitä.
Pyydä enkeleitä siunaamaan työskentelyäsi ja puhdistele ympäristöäsi sekä kehoasi, jotta saisit mahdollisimman korkeaa tietoa.
Siunausta ja enkeleitä elämääsi!
Astraali  smitten
tallennettu
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 14.12.2008 20:59:45 »

Kiitos *~*astraali*~*.

Laitoin sinulle yksityisviestiä.

Marutska
tallennettu