Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ufot  (Luettu 4878 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
fiilis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.03.2011 09:03:46 »

Mitä mieltä ufoista ja sieppauksista? Onko niistä kellään kokemuksia?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.2011 12:37:04 »

En muista näin äkkiä, että kukaan foorumilainen olisi kertonut sieppauksista. Muunlaisia kohtaamisia ufojen kanssa on (itse olen saanut tosin todistaa vain valoja, siskoni sen sijaan on tavannut ufon useampaankin otteeseen). Onko sinulla itselläsi jotain kerrottavaa aiheeseen liittyen? Siitä on helppo aloittaa keskustelua Smiley
tallennettu
fiilis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 27.03.2011 18:27:52 »

Itselläni on monta ufo kokemusta. Suurimman osan niistä olen pystynyt selvittämään säähavaintopalloiksi yms.. Sieppauskokemus myös on ja sitä en ole pystynyt selittämään järjellisellä tavalla.. Kokemusta ei sen raakuuden takia voi sen enempää kertoa.. Se ei siis ollut mikään ihmisten tekemä sieppaus ..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 27.03.2011 18:59:50 »

Näistä en ole täällä hirveästi kirjoitellut, vain jotain, mutta on kokemuksia... En kuitenkaan itse kutsu niitä sieppauksiksi... Nyt kun tietää paremmin niiden merkityksen.  Wink Suurin osa kohtaamisista on ollut mielyttäviä.  smitten Lapsuudesta muistan kuitenkin kammottavia "lääkäriunia" jotka eivät olleet mielyttäviä ja sitten kerran aikuisena kun olin vielä naimisissa lasteni isän kanssa ja ystävälläni yötä. Heräsin istualleen sängyssä omaan huutooni, kun huusin täysiä ja ihan paniikissa exäni nimeä ja näin ison valopallon katoavan ikkunan takaa. En muista milloin olisin ollut niin peloissani... Exäni heräsi joskus jossain vaiheessa samalla tavalla huutaen minun nimeäni ja sanoi nähneensä minun nousseen sängystä ja menneen, "leijailleen" ikkunasta läpi jonnekin... Sitten kerran säikähdin hieman, mitään pahaa ei kuitenkaan sattunut kun heräsin "unesta" ja näin erään humanoidin tuijottavan minua minun naaman yläpuolella. Suljin silmäni ja katsoin uudestaan ja hän oli kadonnut. 
tallennettu
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 28.03.2011 11:31:23 »

Vanhempani näkivät 70-luvulla Pirkanmaalla monen muunkin näkemän "pilvien yhteentörmäyksen". Muuten en tiedä heidän suhtautumisestaan ufoihin. Itse näin lentokoneesta "jotain", mutta sääpallo se ei voinut olla. Ei auta, kaappauksiin en kykene uskomaan, jolleivat ne tule minua kaappaamaan. Tunnen kuitenkin selittämätöntä kaihoa ja koti-ikävää katsellessani tähtitaivasta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: