Hih, kiitos Esmiralda, kuulostaa kyllä todella kovasti tutulta!
Minulle kun on oikea elämän peruspilari se että pyrin näkemään maailman ja olentojen todellisen luonnon, ihan niin kuin ihmisten tekojenkin. Muut tulevatkin sitten usein kysymään apua kun olen kuulema niin tarkkanäköinen
Kun ei olisi vaan liian kriittinen ittensä kanssa. Ei ole kauhean itseä kannustava tapa maalatessa alkaa miettimään että "onkohan tämä työ nyt
ihan oikeasti hyvä ja näenkö sen tosi olemuksen.
Sitten kun sinulla on sopivasti eri elementtejä, ilma, vesi, tuli ja Kheironkin maa elementtinä, vaikutat tasapainoiselta. Et jämähdä ehkä helposti yksiin kuvioihin, vaan liikut mielelläsi erilaisissa ilmapiireissä ja haluat tutustua moneen asiaan.
Tämä näkyy käytännössä kyllä vähän, noh, ei ehkä niin ihanteellisena ominaisuutena. Jos ja kun on kiinnostunut aika monenlaisista jutuista, etenkin uudenlaisista ja tuntemattomista niin energiat leviävät vähän joka suuntaan ja on vaikea saada mitään aikaiseksi.
Itse olen opiskellut luonnontieteitä, filosofiaa, luontaishoitoja, taiteita, teatteria ja musiikkia. Siinä sukulaiset sitten kyselee että koskahan minäkin löydän sen oman paikkani yhteiskunnassa.
.. olisi kai pitänyt elää kiertävien vankkureiden aikana. :
Vielä kun keksisi miten tuota luontoaan pystyisi jotenkin hyödyntämään..