Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kertooko karttani tuskastani?  (Luettu 3126 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
DorisTi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.12.2008 21:32:31 »

Hei! Osaisiko joku katsoa mulle kartastani muuttuuko minun elämäni nykyisen kaltainen tilanne koskaan?
Miksi elämässäni on ollut jo keväästä asti näin vakava ongelma ja tuska?
Kyse on mieheni vakavasta sairaudesta ja kaikesta sen tuomasta muutoksesta ja ongelmista elämäämme.
Jos joku haluaisi ennustaa tulevaisuuttani, olisin tosi kiitollinen myös siitä.. smitten
tai edes tiedosta mistä löydän likeltä 'katsojan' ja auttajan!
en vain tiedä keneltä ja mistä kysyä siksi taas täällä..
Eräs tapaamani selvännäkijä keväällä sanoi että syksyllä tilanne on jo valoisampi mutta tilanne vaan jatkuu..
Hän myös ehdotti lukemaan kauan sitten Sepolta tilaamaani tulkintaa, mutta sekin on hukassa Cry
alan olla voimaton ja ahdistunut, positiivinen energiani kuluu sairaalassa Rakkaani tukena.

tallennettu
sarisaa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2008 23:15:40 »

HEI
KIRJOITA SEPPO ASTRON OMA ASTROON SINNE SYNT AIKA PAIKAT YM. JA TUO SAMA KARTTA TULEE ILMAISEKSI SINULLE JA KAVERILLESI MYÖS . LUOT OMAN SALASANAN VAIN. Saat sen horoskoopin ja pikatulkinnan. SITTE OTAT YLÄPALKIN TULEVAISUUS JA SIITÄ VASEMMALTA VALITSET PLANEETTAOHITUSKARTAN. SIITÄ AINA SITTEN HIIRELLÄ KLIKKAAT KUNNES PLANEETAN PÄÄLLE TULEE KÄSI TAI SIIHEN MERKIN PÄÄLLE JA LUET MILTÄ  TAIVAASI NÄYTTÄÄ TÄNÄÄN JA KULTASI. SIITÄ ON MYÖS TEHTY OSIN VUOSIHORROSKOOPPISI Wink Smiley MIKÄLI SALASANASI TUOTTAA HANKALUUKSIA SAADA YM. LAITA MINULLE NUO SYNT AIKA MISSÄ TODELLISESTI JA KELLOT JA MAAT TARKALLEEN MITÄ TIEDÄT NIIN VOIN TEHDÄ NE PUOLESTASI LAITTAEN VAIKKA OSOITTEESEESI SINULLE SITTEN LUETTAVAKSI VAIKKA JOKA OHITUS AUKAISTUNA. TIEDÄN MITEN HANKALA TILANTEESI ON. JOS TUO VAIKKA AUTTAISI SINUA HIVEN. Muuta en välltämättä tuohon osaa sanoa.
PYYDÄ MYÖS VIHREÄN SÄTEEN PARANTAVAA ENKELIÄ AVUKSI JA LUO SININEN ENKELI MIKAELIN SUOJAAVA VIITTA YLLESI JA YLLEEN   MYÖ HOPEAN VIOLETTI LIEKKI RAUHOITTAA. myös kaikki ärripurrit ympäriltäsi. Ajattele sen sisälle kultasi ja anna sen parantaa. Sitä ennen luo ajatellen juuret jaloistasi maahan asti. ja pyydä myös itsesi suojaksi tuo hopean violetti liekki. voi ottaa myös yht. maailmain kaikkeuden sydämmeen näin ja pyytää mitä tahdot. Muista myös aina suojata ensin itsesi ja nuo juuret. Oli sitten vaikka aurigon voimasta kyse. Lopuksi aina kiitä ja parantamisen jälkeen ravista käsiäsi.
Huom  PYYDÄ JEESUSTA JA JUMALAA SUOJAAMAAN MYÖS JA TÄSSÄ MYÖS LISÄKSI TIETOA SEURAAVASTA KAIKILLE LUKEVILLE JA SUOJAUSTA TARVITSEVILLE KETKÄ ETTE TIEDÄ TÄTÄ AINAKAAN:   SANO: PYYDÄN SUOJAUKSEN
SUOJAA AINA ITSESI ENSI JA SITTEN YSTÄVÄSI, TALOSI, AUTOSI, SAIRAALA YM. ETTEI SUOJAUSTA TEKEVÄNÄ oma VOIMASI KULUISI. AJATTELE ILLOIN JA AAMUIN TEE SIIS SUOJAUS AINA SILLOIN. AJTTELE PÄÄLAKESI KAUTTA TULEVAN SINIHOHTOHOPEA VÄRIN  KRUUNUSHAKRASTASI SISÄÄN JA TULEVAN SOLARPLEKSUKSESTASI ULOS, KEUHKOJESI ALTA PALLEASTA. YMPÄRÖI SILLÄ SITTEN ITSESI. SEURAAVA VÄRI AINA SITTEN EDELLISEN PÄÄLLE: VÄRIT JA JÄRJESTYS OVAT SEURAAVAT: SINIHOHTOHOPEA, KELTAHOHTOKULTA, TIMANTTIHOHTOVALKEA(KUTEN KEVÄT HANKI TAI SIITÄ KIDE LOISTAVA;OTA AJATUKSEESI MALLI), TIMANTTIHOHTOVAALEANPUNAINEN, TIMANTTIHOHTOVIOLETTI.  SANO SUOJAUSTEN LOPUKSI KIITOS.

TÄMÄ YLLÄOLEVA ON REIKIMESTAREIDEN SUOJA ITSELLE JA SITTEN POTILAALLE JA SE PITÄÄ AINA PYYTÄÄ KAIKKEEN MIHIN HALUAA. ELI MUISTA AINA "PYYDÄN SUOJAUKSEN". SUOJAUKSEN JÄLKEEN KUN OLET SEN LEVITTÄNYT PYYNNÖN JÄLKEEN KIITÄ.
MINÄ OLEN TUNTUVASTI VOINUT AUTTAA RUKOILLEN MARIAA AVUKSI JA POIKAANSA JEESUSTA. KYYNEELEENI ON HEIDÄN VUOKSEEN KUULTU JA KERTONUT OLEN MIKÄ ANTI HEILLÄ ONKAAN MAAILMALLE JA VAIKKA MINKÄ VUOKSI, PYYDÄN ANTEEKSI SYNTINI JOITA OLEN TIETÄMÄTTÄ TEHNYT PALVELUKSEN AIKANA MYÖS. MINULLA ON ÄITI MARIAN IKONI JA IHMEITÄ ON TAPAHTUNUT SE ON PYHITETTY RELIIKKIEN KANSSA YÖN OLLEN PYHÄN NIKOLAUKSEN KIRKOSSA. MARIA ON MYÖS VETÄNYT PEITON ÄITINI YLLE. AUTTANUT LAPSENI HOIDOSSA ILMOITTAEN MITEN PYYSIN. ENKELI MAAILMAN LAKI ON: PITÄÄ PYYTÄÄ.
TOIVON SINUN SAAVAN APUA JA AINAKI HELPOTUSTA ELÄMÄNNE POLULLA.
 KUN RUKOILEN JÄTÄN ILMAAN RISTIN JATKAMAAN RUKOUSTANI VIELÄ JÄLKEENI. KUIN SIUNAAN. USKON LIIKKEEN KUIN SITOVAN TAI MUOVAAVAN TAI YHDISTÄVÄN. LAITAN KÄTENI IKONIN SUUNTAAN JA TOISEN PARANNETTVAN SUUNTAAN. POLVISTUNEENA HERRANI EDESSÄ PYYDÄN JA RUKOILEN. KYLLÄ SE VOIMIA VEROTTAA MUTTA VASTAUS ON NIIN HYVÄN MIELEN ANTAVA.  MIKÄLI HALUAT VOIT SIIS OTTAA YHTEYTTÄ MINUUN SÄHKÖPOSTIOSOITTEESEENI: sarisaa@gmail.com kysyäksesi lisää tai mikäli tahdot muuten jutella. Muuta en osaa enkä halua tunkeilla. vilpittömästi voimia, rakkautta, turvaa, armoa ja kaikkea hyvää teille SmileySmiley angel Smiley

Aloitan myös yritykseni kanssa lisätoimintaa eli tarotkorttien kanssa auttamisen ennustamisen ym. ja kehitän itseäni parantamiseen ja meditointiin kokoajan jatkossa. Tuo kun tuntuu olevan lähellä minua ja sydäntäni. Sopivalla kuun muodolla ym sitten toimin enkelien kanssa. Valon kanssa. Minun uskoni on ylitse kaikkien kirkkojen sääntöjen. Silti tunnustan tämän Luter. Jumalan. Hän ilmestyi kultana minulle ilmoittaen asian. Ymmärrän nyt, Tarvitsin häntä. Varmasti meidän kaikkien tähden. Olen synt luterilaiseen perheeseen ja jumala on aina ollut minulle lähellä, myöh ole siirtynyt ortodoksiksi ja sitten tapahtui tuo ihme. Niitä ns. erilaisia on luonnollsesti ollut pitkin lapsuuttani.  Kiitos siitä. Se myös kertoo, ettei "isä" hylkää lastaan tämän ollessa kuitenki oikealla tiellä ja vaikka mm. painostuksen tai hämmennyksen syystä hukassa tai erehtynyt tai etsimässä. Kun ajattelemme omaa lastamme, tällä tavoin eläytyen ymmärrämme kyllä. Kyllä hän tulee ja opastaa. Ort. lähensi minun uudella tavalla Jeesukseen. Olen saanut läheltä nähdä perheesni myötä sukupolvien ajan periytyneen ensin kuninkaista sitten muuten, poliitikan kautta auttamisen, kirkkovaltuustossa ilman muuta olivat mukana myös ja kaikessa. Näkemykseni oli siis laaja silti kotonani oli laaja anti eri ajatussuunnille, idän filosofia, uskonnost ym. kirjallisuutta löytyi. Shamanismia, tietäjyyttä molemmissa suvuissa.
Jotkut asiat ovat olleet minulle kuulemma auki jo useampien elämien ajn joten eik kun toimeen. Niin sitten täytyy rohjeta. Ja kyllä sen tiedänki. Ed elämässä olen maksanut karmisen velkani myös jostain minkä tiedän olleen. ilm muistu ei miten maksoin. Ainakaan hirveästi. Autan siis puhtaasti ja täysin ilman oman edun tavoittelua. Valo lisää valoa. Olen nähnyt asioita joita en myöhemmin halunnut nähdä, koska en tiennyt miten toimisin. NYt voin sanoa teille myös kuten tuo Janet myös. voit pyytää enkeliä johdattamaan sinut tilanteeseen jos sinun täytyy jollein kertoa jotain. ovat ne niin isoja asioita. Vastuu on iso. Tuntui, että pitikö toimia, siksikö näin ja kun sanoin ei kuultu mutta myöhemmin satuin kuiten aina paikalle auttamaan eri johdatuksen kanssa, kuten sain käsiini kertovia kuvia, piirustuksia ym. toimitettavaksi. Enkä tuntentut häntä joka lähti. Tuttavani tunsi. yritin ja tein minkä voin. Joskus ei ole ollut mitään yhteyttä kuin tieto ja mitä näki. Mutta vastuuta ei tarvitse pelätä. Ole levollisin mielin vaikka mitä tapahtuisi. Jumala on kaikkialla eläkä ota ressiä mitä et ymmärrä ja aina voit kieltäytyä näkemästä. Aina kuitenki tämä hetki on tärkeä elää kokien. Juuri nyt.
tässä oli nyt kaikenlaista muutaki  kirjoitettuna kaikille, mutta rakkautta teille elämäänne ystävät  Smiley

Uskon Jumalan olevan kaikille kaikkialla eikä kukaan lähinä olevakaan voi väittää olevansa oikeassa. uskokaa: Säilyttäkää sydämmenne, vaikka pappikin sanoisi muuta, kateutta ja pahuutta on maailmassa joka paikassa eikä siltä yksikään paikka säästy.

Vain tuolloin menee pieleen uskonnoissa jos lähelle oikeaa pääsee, palatakseni taas..: Omistus johonki tietyn katon alle sulkee luonnollisen yhteyden kaikkeuden kanssa. Kuten Janet cookson(mite sukunimi menikään.?) eng. ihana meedio sanoi: - Hindut/ tais olla aika sata varma.. oranssi kaapu...jokatapauksessa tärkein on sanoma: ...- ovat lähinnä oikeaa mutta heillä menee pieleen siinä, että  he väittävät olevansa ainoa oikea uskonto. Hänestä huokui enkelit, janetista.  Sanoinkin häntä enkelinaiseksi. Hän oli yhteydessä enkeleiden kanssa koko ajan.

Toivoisin kaikkien noiden virallisten yhdistyvän, uskontomuotojen. Kauniisti.

Jos joku haluaa sitten ihan edellä olevan lukien ottaa minuun yhteyttä ihan työni merkeissä, sillä sydäntäni kuunnelle on  elettävä ja kerron siitä sitten sinulle lisää tarvittaessa yhteyden ottoosi vastatessani:  on osoitteeni samisaproduct@gmail.com
Koska aloitan vasta toimintani virallisesti en pyydä mitään sinulta kenelle kirjoitin, kosketit minua. Ymmärrän vielä enemmän kuulla omaa sisintäni. Tuon tiedon mitä ohjeeksi annoin haluan ilman muuta kaikille jakaa mitä kerroin muutoin myös.

Harrastakaa kaunista ja luovaa jotain, mitä vain, se on meissä kaikissa. Aloitetaan päivä kiittäen se lisää sitä mitä on, kauniiseen kaunista lisää kai se ilolla annetaan sitten lisää ja sitä tarkoittaa käsittääkseni myös tuo sanonta henkimaailmasta joilla enemmän on, heille enemmän annetaan..

Minun kotiin murtauduttu 4n kertaa,,,, lainattu ja palautettu, juoksin kerran perään en nähnyt saan uuden lukon ja pareman tällä viikolla. Siskolla kasvaimia nopeasti leviäviä ja äiti joutui sairaalaan, Säilyttää positiivisen asenteen, ettei murehdi etukäteen. voimaa vaaditaan  myös tukemiseen, menttää ei halua. Tarvittaesa nuo kyyneleet vuokseen jälleen Jumalalle vuodatan tiedän kuitenki kuulevan. Ei ole kyse vain uskosta vaan tiedosta, voisiko sanoa uskoa on niin syvää, että se on tieto, mitä uskolla tarkoitetaan, tuntemista myös? Yhteyttä, tietoä, saatua tietoa ja opastusta. Silti Jumala toimii myös silä mistä hänestä ei tiedetä ja rakas on myös tämä kun vain oikein elää. Ihanaa eikö. Rakkautta on. Jumala on.

Elätään kaunista elämää minkä voimme ja nauttien kaiken keskellä minkä voimme, yritetään nähdä kaunista missä on sitä. joskus täytyy jälkeen kiittää tuskasta, minunkin on täytynyt. Itkin etten ymmärtänyt mutta kiitin koska se oli varmasti parhaakseni ja olihan tuo. Elämäni tuli muuttumaan, ja voimaa on myös myöntää todellisuus, se kasvattaa omaa voimaa myös ettei lähde kaikkeen mukaan. Kauneudesta ja kaikesta kivasta ja mikä tekee hyvää mielellemme ja kehollemme saamme voimaa itsellemme jaksaa.

Rakkautta ystävät, minäkään en ole yksin kun kohtaan teidät täällä ja joitain minulla on onneksi lähellä. Vaikka aina se syvin ymmärrys ja apu ei tulekkaan omista lähi omasista tai mitä lapsuudessa oli. Se myös on hyvä, silmät aukeavat yhä uudelle, itselle.  angel smitten angel

Kultainen enenrgia virratkoon kaikille suojaksi joka tämän lukee. voimaksi ympärille, kirkkaudeksi ja kiitokseksi elämälle. Loistakoon se meille ja meistä kaikista muille Erityisesti sinulle pikkuinen ystäväni  Smiley angel

Hei! Osaisiko joku katsoa mulle kartastani muuttuuko minun elämäni nykyisen kaltainen tilanne koskaan?
Miksi elämässäni on ollut jo keväästä asti näin vakava ongelma ja tuska?
Kyse on mieheni vakavasta sairaudesta ja kaikesta sen tuomasta muutoksesta ja ongelmista elämäämme.
Jos joku haluaisi ennustaa tulevaisuuttani, olisin tosi kiitollinen myös siitä.. smitten
tai edes tiedosta mistä löydän likeltä 'katsojan' ja auttajan!
en vain tiedä keneltä ja mistä kysyä siksi taas täällä..
Eräs tapaamani selvännäkijä keväällä sanoi että syksyllä tilanne on jo valoisampi mutta tilanne vaan jatkuu..
Hän myös ehdotti lukemaan kauan sitten Sepolta tilaamaani tulkintaa, mutta sekin on hukassa Cry
alan olla voimaton ja ahdistunut, positiivinen energiani kuluu sairaalassa Rakkaani tukena.

tallennettu

TUULTEN TYTÄR SININEN MAAGINEN APINA KAKSONEN NOUSEVA SKORPPARI TULIHEVONEN Smiley
DorisTi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.12.2008 21:19:47 »

Kiitos Sarissa!
laitoin sulle sähköpostia osoitteeseesi äsken.

Rakkautta ja valoa elämääsi!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: