Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tämän joulun sanomaa Jeesukselta  (Luettu 3082 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 25.12.2008 23:39:02 »

Rakas tyttäreni.Minä olen Jeesus Kristus ja tuon viestiä kauttasi maailmalle joulun sanomasta.Nimenomaan tämän joulun.Minä en ole syntynyt tähän vuoden aikaan,ja jos oikein pohditte asiaa,niin siihen on yksinkertainen selitys,jolla tarkistatte sen.
Tämä vuoden aika on hyvin kylmä,joten maassa jossa synnyin ei olisi ollut laidunta lampaille,eikä näin ollen myös paimenia kedolla.
Te voitte ja teidän tuleekin juhlia silti lapsen syntymää,Valon lapsen,joka syntyi juuri tänään,tänä jouluna.
Te synnytitte tämän lapsen luomalla niin valtaisan valoverkon maan päälle,että olette nyt voittaneet pimeyden.
Monet teistä ovat olleet kykenemättömiä järjestämään tätä juhlaa,kuten teillä on tapana ollut.
Olette kokeneet surua ja ahdistusta,sairautta,sekä raikkaitten sielutoverienne poistumista ja siksi ette ole kyenneet keskittymään arkisiin askareisiinne.Sen sijaan olette keskittyneet johonkin paljon tärkeämpään,rukoilemiseen.
Nekin jotka yleensä eivät rukoile,ovat kutsuneet Jumalaa ja enkeleitä avuksi ja näin tuoneet valoa maan päälle.
Osa teistä,tietoista valotyötä tekevät,ovat ymmärtäneet sairautensa kautta tämän pysähtymisen syyn.
Teidät on yksinkertaisesti pysäytetty keskittymään valon luomiseen.Joukossanne on myös niitä,joitten läheiset ovat poistuneet tehtävänsä suorittaneina.Paljon niitä,joitten katsoitte lähteneen liian aikaisin,tai väärällä tavalla.
Minä sanon teille,ei ole mitään liian aikaista tai väärää tapaa.He ovat valinneet tämän ajankohdan hyvin tarkkaan sielutasolla opettaakseen teitä rukoilemaan ja suuntaamaan ajatuksenne kohti Jumalaa.Rakastakaa heitä suuresti ja iloitkaa siitä lahjasta,jonka he lähtiessään teille antoivat.
He irroittivat teidät materiaalisesta joulusta ja se on myös yksi tämän joulun tärkeimmistä tehtävistä kaikkien kohdalla.
Pakanallinen tapa (kuten te sitä kutsutte) joulun vietolle on ollut pimeyden voittaminen,ja tänä jouluna se on voitettu.
Pimeä aika ei jää taakse vain valon määrää maallisesti mitattaessa,vaan kokonaisvaltaisesti.
Riemuitkaa,sillä te olette tehneet sen yhdessä eri puolella planeettaanne asuvien siskojenne ja veljienne kanssa.
Näkisittepä miten planeettanne loistaa meille tänne korkeampiin ulottuvuuksiin!Se on niin kaunis näky,että tässä hetkessä me kaikki juhlimme kanssanne ja monet teistä tuntevat hyvin voimakkaasti läsnäolomme.
Jotkut voimakkaiden unien kautta,joissa itse asiassa teidät tuodaan hetkeksi tänne katselemaan tuota kauneutta.Toiset teistä ovat valinneet pimeän vastahyökkäyksen kanssa työskentelyn ja sekin näkyy unissa,tai todellisina avun pyyntöinä.Suorittakaa tämä tehtävä tietäen,että olette suuren siunauksen ja suojauksen saattamana,sillä pimeän voimat saattavat nyt olla hieman hankalampia,koska sen tietoisuudessa on katoavaisuus.
Minä,kuten muutkin Mestarit,olen teidän kanssanne joka hetki.Niin myös Arkkienkelit ja koko valon enkelikunta.
Rakkaat maan lapset,rakastetut.Riemuitkaa erityisesti juuri tästä joulusta ja sen sanomasta.
Muutos on nyt alkanut suunnattomalla vyöryllä,eikä sitä enää estä mikään.Te olette mahdollistaneet sen.Aivan joka ainoa teistä,huolimatta siitä,minkä roolin olette valinneet planeetallanne.
Nekin,joissa ette ole kyenneet valoa näkemään,ovat tehneet samaa työtä myötävaikuttamalla ajatusmaailmaanne ja tapaanne toimia.Minä väistyn tästä hetkestä nyt kanavana,mutta kuten sanoin,olen kanssanne joka hetki.Kutsukaa minua kun apuani tarvitsette ja minä tulen.

Rakkaudella

Jeesus Kristus
« Viimeksi muokattu: 26.12.2008 13:08:15 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 26.12.2008 23:33:49 »

smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: