Mä olen väsynyt tähän venukseen just nyt. No hammasta purren eteenpäin vain. Tässä on tullut käytyä kaikki ystävyyssuhteet läpi, ja vihdoin vuosien hiljaisuuden ja hymyilyn jälkeen on ollut kunnon puhdistuoperaatio. Rankkaa, mutta kannattavaa. Näkeepähän, kuka on "oikea" ystävä. Ne on saanut lähteä lätkimään. Eksiä ei ole kyllä näillä nurkilla pyörinyt, mut onhan tässä vielä aikaa joulukuulle.. Sekin vielä puuttuisi, saisiko sitä samat sanat jälleen vääntää ratakiskosta, jos ei vieläkään ole mennyt perille??
Bah, voisi minullakin vaikuttaa noin. Mietin, että jos tämä jotenkin seksiin vaikuttaa niin siten, että omassa päässä kuivahkoin kausi vuosikausiin tai varmaan koskaan sen jälkeen kun murrosikään kypsyin. =/ Tai siis normaalisti olen erittäin seksuaalinen ihminen ja se on tärkeää tässä omassa arjessa. Nyt olen sinänsä ollut vähän huolestunut kun tuntuu, että se on vähän ihan sama.
Tää vois olla mun kirjottama. Yleensä vähintäänki huolehdin itse omasta tyytyväisyydestä, jos ei ole miestä paikalla, mutta nyt on kyllä kuiva kausi menossa. Tuntuu vähän masentavalta, tuntuu et oon ihan tylsä
Ette te tylsiä ole, ettekä ainoita. Tälläkin ent.seks.aktiivisella on ollut Kobin autiomaa kylässä kesäkuusta lähtien. Ja loppua ei näy. Mutta se on vain hyvä, koska ei ole mikään syömässä energioita, kun pitää selvittää omia suhteita elämään ja sen ihmisiin.