Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä tekee sen, että en "näe" elämääni ns. 2-5v päähän?  (Luettu 4167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« : 17.01.2009 13:58:03 »

Heipsan taas pitkästä aikaa..  Smiley

TAAS tarvitsisin viisaammilta neuvoa. Asia on nyt tämän näköinen, että suhteeni sitten eilen laitettiin poikki. Tässä on tullut taaplattua polvia myöten kurassa, oikeastaan siirapissa. Ja eilen kun sain vihdoin sanaisen arkkuni auki, että olin tehnyt päätöksen lopettaa nykyisen parisuhteeni, jotta voisin itse vapautua tunteesta että minua manipuloidaan, jonka myötä minuus häviää. Hyvällä mielellä puhuimme, ei ollut tuomitsemista, ei kaunaa tai vihaa. Ei mitään muutakaan negatiivista, vaan rakkautta ja hyväksyntää. Tuosta manipuloinnista pitää tarkentaa, että kyseessä on siis mieheni ilm. täysin tahaton teko, kotoa opittu malli, minkä hän on oppinut näkemään viimeaikoina omissa vanhemmissaan. Mutta tajuamattaan siirtänyt sitä minuun. Eli vielä tarkemmin, arvomaailmamme ovat hiukan viturallaan toisiinsa nähden. Olen saanut mallin jossa mies ja nainen ovat tasa-arvoiset, ja olen myös kouluttanut itsenikin siihen. Mies on sitä "perinteisempää", eli mies on aina äänessä, ylempi ja osaavampi. Jne. Toki suon hänelle tämän, onhan hän siihen oikeutettu, mutta itse en vain valitse sellaista elämää. Niinpä päätös on helpottanut oloani, vaikka surullinen olenkin. tottakai. Siitä huolimatta, että tiedän vaistomaisesti sysänneeni itseni nyt oikealle tielle, ja että surusta huolimatta olo on ihmeellisellä tavalla hyvä ja onnellinen (??)(ja myöskin paljon rakastavampi miestä kohtaan..?  Shocked), sekä vapautunut ja luotan itseeni ja tulevaisuuteen, en kuitenkaan näe, missä hillun ja heilun 5v päästä. Tai 2v päästä. Tai ylipäätään minkään vuoden päästä. Ainoa selkeä vuosi on tämä, minkä vietän koulussa. Yleensä "näen" ja aavistan sisimmässäni olevani jossain tilanteessa, tai saavuttamassa jotain, nyt näen vain tyhjää kun kysyn asiaa itseltäni. Miksi? Ja olen siis ennenkin erotilanteessa nähnyt millaiseksi tulevaisuuteni muodostuu, nyt en. Mitä sitten itse toivon, että mieheni ja minun välit säilyvät lämpöisinä ja läheisinä, onhan meillä lapsikin. Hän myös haluaa samaa. Haluan myös että kumpikin on matkalla kohti sitä elämää ja ihmistä, joka hyväksyy ja rakastaa toista ehdoitta. Eli haluan molemmille kauniita asioita. Äh, Onpas sekavaa tekstiä, antakee anteeksi nyt jos menee yli hilseen... Ei ehkä polla pelitä tänään odotetulla tasolla...  knuppel2  smitten  smitten  Ja pois suljettua ei ole sekään, että löytäisimme toisemme uudelleen. On ihmeellistä, että eilen koin sen saman yhteyden mieheen pitkästä aikaa, minkä koin silloinkin kun tutustuimme. Hän sanoi asioita toiveistaan ääneen, mitä itse samoin ajattelin. Mutta se tuleva pidemmälle ajalle... Olenko vain tukossa?? En siis omaa mitään kykyä nähdä tulevaa, vaan nyt on siis kyse ihan ihmisen perus intuitiosta ja oman sisimmän kuuntelusta.  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1 : 17.01.2009 14:42:03 »

Hei söpöliini.  Smiley

usein sellaisen suhteen jälkeen, jossa on ollut manipulointia puoleen tai toiseen niin on tyhjä olo. Tuntuu kuin elämässä olisi yhtäkkiä suuri aukko. Tästä huomaat miten paljon energiaa suhde on sinulta vienyt.

Toinen mikä tulee mieleen, niin usein ennen isoja elämänmuutoksia voi olla sellainen jotenkin hämärä olo tai tulevaisuus voi olla vaikea "vaistota" tai tuntea. Yleensä se kertoo siitä, että haemme uutta suuntaa eikä ole ollenkaan selvää mitä tapahtuu. Omilla valinnoilla on suuri merkitys tässä vaiheessa.
Kirjoitat, että mietit vielä sitäkin vaihtoehtoa, että löytäisitte toisenne uudelleen... jne.

Tässä on siis paljon polkuja sinulla, joista valita. Uskon että tämä tyhjyys on väliaikaista ja kun sinulle alkaa hahmottua mihin suuntaan lähdet niin "vaistosi" tulevaisuudesta palaa jälleen.  smitten
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #2 : 17.01.2009 14:56:17 »

Ihanaa kun vastailette näin nopesti.. Kiitos!!  smitten Niin, varmasti tuo tyhjyys tulee juuri siitä, että en konkreettisesti näe itseäni oikein missään pidemmällä tähtäimellä. Sen tiedän, että olen lähtenyt oikeaan suuntaan, se on jotenkin ehdoton tunne. Ja tiedän että vaikka pidän nykyisestä koulustani valtavasti, niin kuitenkin vaistoan sen, että on jotain muuta mitä minun pitäisi lähteä tekemään. En vain totaalisesti tiedä siitä muuta kuin, että on kokoajan pakonomainen tarve ymmärtää elämää, ihmisiä, tekoja ja käytöksiä. Valintoja ja seurauksia. Nuorempana naureskelin että minusta ei tulisi psykiatria, koska otan kaiken niin syvällisesti. Olisin tuota pikaa itse hoidossa.. Heh..  laugh Mutta silti se on selvää, että jotenkin se " ainoa oikea" työ ja tuleva liittyy muihin ihmisiin. En vain löydä sitä tietoa vielä itsestäni, että miten ja mitä.. Se ehkä vähän rassaa.. Eli siis kaikki mulle heti nyt...  knuppel2  Grin Tuosta voi päätellä sen, että jotain aavistan itsestäni, mutta tosiaan se konkreettinen tekeminen ja jossain oleminen ei vielä näyttäydy.. Eli ehkä se ajan kanssa sitten tulee..  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 17.01.2009 15:04:00 »

... liittyy muihin ihmisiin. En vain löydä sitä tietoa vielä itsestäni, että miten ja mitä..

Tuossa on mielestäni se avain. Myös syy siihen miksi sinulla on nyt niin tyhjä olo. Jos on etsinyt noita vastauksia toisilta ihmisiltä niin kyllä sitä on tyhjä ja yksinäinen olo kun alkaakin miettiä asioita itsenäisesti.
 Smiley

Mutta kyllä se helpottuu tulevaisuudessa ja saat lopulta voimaa siitä, että mietit asioita itsenäisesti. Etkä sen jälkeen edes halua takaisin siihen tilaan, missä etsit vastauksia muilta. Vaikka sekin on mahdollista palata siihen, mutta tuskin sitä haluaa.  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 17.01.2009 15:24:20 »

Heissan vaan, täällä toinen ajoittain samasta ongelmasta kärsivä! Minulle tuollainen tilanne, etten näe mitään tulevaan, on aina sen merkki, että nyt pitää keskittyä ihan 100% tähän tilanteeseen. Silloin lyödään luukut silmille, jottei sitä tulisi tuhlattua energiaa tulevaisuuden näkymien tiiraamiseen ja niiden tapahtumien odottamiseen, vaan olisi läsnä Tässä ja Nyt.

Toisekseen maailman energiatasapaino nousee korkeammalle, mikä tarkoittaa samalla sitä, että ihmisten karmat alkavat pyyhkiytyä pois. Jokainen on tullut tänne oppimaan jotain, mutta jos vanhan energian aikaan meitä talutettiin paikasta toiseen, nyt saamme itse päättää reitin, mitä kuljemme. Intuitio on edelleen neuvona ja jos se ei neuvo mitään, niin olen itse ajatellut silloin, että tässä tilanteessa mikä tahansa päätös on yhtä hyvä. Mitään tähtiin kirjoitettua reittiä ei enää ole. Se lisää vastuuta, mutta samaan aikaan myös vapautta. Smiley

Mutta siis, sanoisin että keskity nyt tähän ja ajallaan se tulevaisuuden näkymäkin tulee vastaan. Itse en näe nyt omaa tulevaisuutta muutoin kuin energiatuntemuksina - miltä se energia tuntuu, onko sillä tietty väri ja niin edelleen. Ennen olen nähnyt selkeästi mitä tehdä, mutta silloin minulla oli selkeämpi tiekin kuljettavana.
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #5 : 17.01.2009 15:48:47 »

Kiitos Atha, Jep. tämä on jännää, koska huomaan ajattelevani samoin, mutta tajuan tuon vasta kun sen kirjoitit. Tulipa toinenkin tunne, että eron hetkellä ehkä pakottautuu näkemään tulevaisuudestaan jotain, niinkuin pelastusrenkaana siis. Koska nyt koen, että hyppään täysin tyhjän päälle. Ei se pelota, odotan jo innolla. Ja se että tässä tilanteessa keskittyy juuri tähän hetkeen, ilman kiirettä minnekään, auttaa varmasti pidemmän päälle enemmän. Nyt jo tuntuu paremmalta, kiitos teidän!! Enkuleita päiväänne!!  smitten  smitten  angel
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: