Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä katsot kartalla ensin? Astrohierarkiaa!  (Luettu 8885 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 09.01.2009 18:46:13 »

Aluksi lyhyt silmäys elementtien jakautumiseen, välittömästi sen jälkeen  aurinko , Asc,  kuumerkurius ja niiden aspektit (suurinpiirtein). Siinä samassa huomaa jo stelliumit et co, jotka muodostuvat henkilökohtaisten planeettojen kanssa. Henkilökohtaisista planeetoista viimeksi  venusmars  . Tämä järjestys pitää myös silloin, kun asiakas kysyy lyhyesti jostain tietystä teemasta.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 09.01.2009 19:22:08 »

Huomasin, kun katsoin Nikulan kirjasta, että vaikka Merkurius ja Venus ovat aina Auringon läheisyydessä, totta kai kun lähempänä ovat kuin itse Maa, niin niiden nousujärjestys on kuitenkin aika tärkeä. Eli ovatko ennen aurinkoa tai jälkeen. Sitä oli aika mielenkiintoista lukea. Myös Nikula huomioi sen planeetan, joka opastaa Aurinkoa (tiedustelija) , eli Aurinkoa lähin planeetta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #17 : 11.01.2009 15:20:59 »

^ pystyykö noista opastajista tekemään mitään listaa? et jos mun ukolla se on merkurius ja mulla itellä jupiter ni mitä kyseiset planeetat sitten tekee ja meinaa sille auringolle?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: