Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun yhtymä nousumerkkiin  (Luettu 2365 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« : 15.02.2009 11:23:13 »

Hei löytyykö täältä muita joilla on kuun yhtymä nousumerkkiin? Kaipaisin vähän myös tulkintatukea tuon suhteen, nimittäin Kuuni on 12. huoneessa ja Neitsyessä, nousumerkkinä  neitsyt myös.

Olen tosi tunteellinen, ailahtelevainenkin ja aistin aikas herkästi kaikenlaisia fiiliksiä sekä tunnelmia. Kohtaan ihmiset vahvasti tunteella, mutta silti vähän piillossa 12. huoneen teeman mukaisesti. Voin miettiä asioita pitkäänkin päässä ennenkuin osaan puhua niistä.
 Tietyissä asioissa olen tosi avoin, mutta kun on tunteista kyse niin saatan pitää ne pidempään omana tietonani ja sitten jossain vaiheessa tulee katto vastaan ja mun on pakko tuoda ulos tunteeni vaikka väkisin. Varsinkin jos on kyse ihastumisesta tai vastaavasta on mun pakko vaan pamauttaa se jossain vaiheessa päin näköä, muuten en vaan kestä tilannetta enään Cheesy. Tähänhän ei auta  merkurius oinas  :Smiley. Muuten voin ilmaista itseäni hyvinkin korrektisti ja asiallisesti sekä "järkevästi". Mutta tunnepuoli -noooooooo  buck22funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 16.02.2009 10:48:53 »

Mulla ei kuu ole yhtymä nousuun, mutta samassa merkissä ja 12. huoneessa. Kaloissa.
Sen olen huomannut, että löydän sellaista sisäistä tasapainoa ja rauhaa vasta sitten kun annan tunteideni tulla pintaan. Ja kun niitä ei mitenkään estele tai yritä työntää nurkaan, eivät ne myöskään räjähdä ulos mitenkään hallitsemattomalla tavalla.
Mulle tunteista puhuminen on aina ollut hyvin tärkeää, ja siksi on vaikeuksia ymmärtää miehiä, jotka eivät yleensä helposti puhu. Sillä isäni on aina puhunut hirveän suoraan. Kuitenkin olen tarkka siitä mitä puhun. Olen ensin itse pohtinut asiaa ja tullut johonkin johtopäätökseen, jonka jälkeen laajennan ajatuksiani puhumalla toisen kanssa.
Tunteet ovat todella hieno asia, eikä niiden ole tarkoituskaan olla järkeviä.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: