Nykyaikaahan on nämä deitit. Yks tapa esim sinkulla tehdä tuttavuutta kriteerit omaavaan mieheen. Niinpä minäkin sitten tein deitti-ilmon, ihan katsellakseni että millaisii miehiä ois näköpiirissä. Nyt täytyy sanoa, ettei oikeen minkäänlaisia, ainakaan vielä. Välillä mä vaan nauran tällä mun touhulle, että kaikkea sitä pitääkin yrittää
Jotain ainakin mun alitajunta on kertonut mulle jo hyvin, hyvin pitkänaikaa... :
Minä pidän itseäni jo jonkinlaisena nettideittailun ammattilaisena
Olen todellakin "harrastanut" sitä paljon, nyt viimeisen puoli vuotta se on ollut täysin jäissä ja tulee olemaan loppuelämäni. Olen käynyt lukemattomilla kaffeilla netin kautta tapaamieni tyyppien kanssa, joidenkin kanssa on käyty useammillakin treffeillä ja kolmen kanssa tullut jonkinlainen suhde. Mutta kaikista hienointa on, että kahden kanssa olen hyvät ystävät vieläkin.
Jokin siellä vaan on aina mättänyt...ihan kuin jatkuvasti olisi se ajattelutapa, että huomenna voinkin tavata täällä jonkun vielä kiinnostavamman..sitten tämä viimeisin
joka pyörittääkin kokonaista haaremia netissä tapaamiaan naisia. Me höynäytetyt naiset
siellä hänen luonaan olemme rampanneet vuoropäivin
mä löin hanskat tiskiin kun tajusin tämän ryökäleen harrastuksen. MUTTA täytyy muistaa, että toki tunnen itsekin kaksi pariskuntaa, jotka ovat tavanneet netissä, jotta siinä mielessä kannattaa tottavie yrittää sitäkin kanavaa
Joten tsemppiä ja erityisesti ihania hauskoja hetkiä ja kohtaamisia