Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sinkkuus  (Luettu 10325 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #15 : 26.02.2009 16:52:41 »

Musta tuo vertailu on aika paska, sillä en oikeen tunnu lukeutuvan mihinkään noista. Jos jokin on pakko  kuitenkin noista valita, niin kestosinkku - mutta ei nuokaan määritteet pidä kohdallani paikkaansa.

"En halua välttämättä elää vain itselleni"
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #16 : 26.02.2009 22:31:19 »

Nykyaikaahan on nämä deitit. Yks tapa esim sinkulla tehdä tuttavuutta kriteerit omaavaan mieheen. Niinpä minäkin sitten tein deitti-ilmon, ihan katsellakseni että millaisii miehiä ois näköpiirissä. Nyt täytyy sanoa, ettei oikeen minkäänlaisia, ainakaan vielä. Välillä mä vaan nauran tällä mun touhulle, että kaikkea sitä pitääkin yrittää  Grin

Jotain ainakin mun alitajunta on kertonut mulle jo hyvin, hyvin pitkänaikaa... :Smiley

Minä pidän itseäni jo jonkinlaisena nettideittailun ammattilaisena  Grin Olen todellakin "harrastanut" sitä paljon, nyt viimeisen puoli vuotta se on ollut täysin jäissä ja tulee olemaan loppuelämäni. Olen käynyt lukemattomilla kaffeilla netin kautta tapaamieni tyyppien kanssa, joidenkin kanssa on käyty useammillakin treffeillä ja kolmen kanssa tullut jonkinlainen suhde. Mutta kaikista hienointa on, että kahden kanssa olen hyvät ystävät vieläkin.
Jokin siellä vaan on aina mättänyt...ihan kuin jatkuvasti olisi se ajattelutapa, että huomenna voinkin tavata täällä jonkun vielä kiinnostavamman..sitten tämä viimeisin  vesimies joka pyörittääkin kokonaista haaremia netissä tapaamiaan naisia. Me höynäytetyt naiset  Wink siellä hänen luonaan olemme rampanneet vuoropäivin  buck2 mä löin hanskat tiskiin kun tajusin tämän ryökäleen harrastuksen. MUTTA täytyy muistaa, että toki tunnen itsekin kaksi pariskuntaa, jotka ovat tavanneet netissä, jotta siinä mielessä kannattaa tottavie yrittää sitäkin kanavaa  Smiley

Joten tsemppiä ja erityisesti ihania hauskoja hetkiä ja kohtaamisia  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 27.02.2009 00:52:54 »

Täällä yksi ikisinkkuilija, joka ei ole tuntenut oloaan tukalaksi sinkkuna ja nauttii olostaan yksin Smiley Minulla ei yleensäkään ole mitään yhdenillanjuttuja, vispilänkauppaa tai ihastumisia kenenkään kanssa, vaan odottelen maltilla sitä Herra Oikeaa vastaan - oli suhde sitten loppupelissä 2 vuotta tai 2 kuukautta. Osaan nauttia maskuliinisuudesta ilman fyysistä miesseuraakin (koska maskuliinisuushan on energia, joka lilluu ympäriinsä ja josta saa kiinni, jos vaan haluaa). Nyt tosin odottelen tulevaksi herraa, jonka pitäisi ilmaantua elämääni tämän vuoden aikana ja mitä ilmeisemmin pysyvästi lopun elämän ajaksi. Herra on jo energia- ja henkitasolla ilmoitellut kovasti itsestään. Jänskättää!

Astrologisesti mitä olen amatööriottein tutkinut omaa karttaani on silmiini osunut aina se, että minulla on hirveästi parisuhdetta korostavia juttuja kartalla. Sellaisia "pakko olla suhteessa, muuten menee järki"-tyylisiä aspekteja ja yhdistelmiä, mutten ole kokenut asiaa noin. Minulle parisuhde on pyhä ja tärkeä asia, josta tulee nauttia kaikessa rauhassa, ja ymmärrän sen henkisen merkityksen ihmisen kehitykselle (koska toinen ihminen kasvattaa toista ihmistä parhaiten!). Silti olen huomannut olevani onnellisin sinkkuna, joskin koen energiatasolla olevani valmis suhteeseen nyt tuon tulevan herran kanssa. Se johtuu varmastikin siitä, ettei tämä suhde ole karmallinen kuten aiemmat, vaan henkisesti merkittävämpi, tasapainoisempi (että ollaan kehityksessä suunnilleen samoissa) ja kasvattavampi (ja rakkaudellisempi) kuin edelliset.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 00:54:53 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #18 : 27.02.2009 08:53:15 »

Nykyaikaahan on nämä deitit. Yks tapa esim sinkulla tehdä tuttavuutta kriteerit omaavaan mieheen. Niinpä minäkin sitten tein deitti-ilmon, ihan katsellakseni että millaisii miehiä ois näköpiirissä. Nyt täytyy sanoa, ettei oikeen minkäänlaisia, ainakaan vielä. Välillä mä vaan nauran tällä mun touhulle, että kaikkea sitä pitääkin yrittää  Grin

Jotain ainakin mun alitajunta on kertonut mulle jo hyvin, hyvin pitkänaikaa... :Smiley

Minä pidän itseäni jo jonkinlaisena nettideittailun ammattilaisena  Grin Olen todellakin "harrastanut" sitä paljon, nyt viimeisen puoli vuotta se on ollut täysin jäissä ja tulee olemaan loppuelämäni. Olen käynyt lukemattomilla kaffeilla netin kautta tapaamieni tyyppien kanssa, joidenkin kanssa on käyty useammillakin treffeillä ja kolmen kanssa tullut jonkinlainen suhde. Mutta kaikista hienointa on, että kahden kanssa olen hyvät ystävät vieläkin.
Jokin siellä vaan on aina mättänyt...ihan kuin jatkuvasti olisi se ajattelutapa, että huomenna voinkin tavata täällä jonkun vielä kiinnostavamman..sitten tämä viimeisin  vesimies joka pyörittääkin kokonaista haaremia netissä tapaamiaan naisia. Me höynäytetyt naiset  Wink siellä hänen luonaan olemme rampanneet vuoropäivin  buck2 mä löin hanskat tiskiin kun tajusin tämän ryökäleen harrastuksen. MUTTA täytyy muistaa, että toki tunnen itsekin kaksi pariskuntaa, jotka ovat tavanneet netissä, jotta siinä mielessä kannattaa tottavie yrittää sitäkin kanavaa  Smiley

Joten tsemppiä ja erityisesti ihania hauskoja hetkiä ja kohtaamisia  Wink

Hei, kiitos Adele! Smiley Kuiteskin mä oon jo vähän pettynyt. Olen tosi vähän aikaa ollut deitissä ja tuntuu, ettei vain löydä sitä potentiaalista miesehdokasta. Okei, mä nurisen nyt. Joo, nurisen, nurisen. Grin Mun mielestä kuitenkin deitti on oiva kanava sen toisen kohtaamiseen. 

Kun en jaksa enää kovin pyöriä baareissakaan. Mikä niiiin ihananinta! Kun mies osaa kertoilla ittestään; se ilmaisukyky, se tietty huumori ja pilke kuin silmäkulmassa. Sellainen elämänmakuinen kirjoitus. Mutta, ehei, en ole mihinkään loveen sotkeutuva. Olen hyvin näpsäkkä ja suorasanainen nainen. Sen on jo muutamat saaneet huomata. Wink

Katselen vielä jonkin aikaa tätä deittiä... Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 27.02.2009 09:42:13 »

netistä tuli karsein suhde.. ja toisaalta sähkäriviestistä lähti hyvä suhde..  netistä voi tulla pitkäkin viritys+ kiihkeä tapaus.. mutta itsekin uskon live elämään.. vaikka ei sekään mitään takaa.. livenä voi tulla sikatyyppi.. tai antelias.. sama porukka on molemmissa..
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 09:44:06 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #20 : 27.02.2009 11:06:55 »

Kumpa löytyiskin sellainen mies jonka ulkoinen sekä sisäinen kauneus ois sopusoinnussa. Minua taas ihmetyttää mies joka ei millään laittais, tai saati pyydä multa kuvaani jos olen sitä painottanut kaiken muun lisänä. Kyllähän ulkonäöllä on merkitystäkin - joko se toinen sytyttää tai ei. En minä ole pinnallinen - niin monella muullakin asialla on paljonkin merkitystä.

Onhan näissä miehissä jo melkeen kaikissa ollutkin sitä samaa mitä itsessänikin; arvot, asenteet, halut, toiveet ja unelmat joita kaipaa toisessa ihmisessä. Kuitenkin olen lempannut jo 5 pois... Tongue  Lempannut siksi koska mies on painottanut jotain muuta sitten mitä on mulla ollut deitissäni. Tietyllä tapaa tämä aika on jännittävää Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 11:09:57 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 27.02.2009 11:39:11 »

ihmisillä on niin kiire saada kaikki nykyisin, että ihme kun kukaan jaksaa alkaa edes suhteita heh heh. parille viimeiselle se oli kova stressin aihe, huomasin.  suhdeongelmat hoidetaan pikatoiminnalla tai sitten niitä ei ikäänkuin olekaan. halutaan ja ei haluta. tai paljon halutaan vain ei-sitoutuvaa touhua; en sano että sinkkuus on sama kuin narsismi, mutta jos ei ole pakko sitoutua vaan vaihdetaan, sitten on niin; tai onko ihminen välttämättä perhe-eläin= miten on?   Tongue

saati että nainen kulkisi toivelistan kanssa- coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 12:25:45 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: